Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eka anaaliseksikokemus  (Luettu 6963 kertaa)

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Eka anaaliseksikokemus
« : Toukokuu 11, 2020, 20:49:27 »
Miltä tuntui eka anaaliseksikokemus? Mitä mietteitä siitä? Oliko se kivualiaampi tai kivuttomampi kuin etukäteen ajattelit? Syy, halusitko miellyttää vai kokeilla uutta?

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #1 : Toukokuu 11, 2020, 20:58:36 »
Kaksi kertaa olen koittanut eikä kolmatta tule. En kokenut mitään mieltäylentävää vaan päinvastoin. Ei ole mun juttu.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #2 : Toukokuu 11, 2020, 21:24:23 »
Ensimmäinen kerta oli asiaan perusteellisesti vihkiytyneen ammattilaisen kanssa hänen ehdotuksestaan. Pidin touhusta kovasti, ja peppuseksi on erinomainen lisämauste tapaamisiin, joskaan ei mikään välttämättömyys. Hyviä tapamisia voi olla ja on ollut ilmankin. Mutta onhan se vähän kun piste iin päälle.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 11, 2020, 21:26:22 kirjoittanut Tibenius »

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #3 : Toukokuu 11, 2020, 21:42:03 »
Eka kerta on vähän hämärän peitossa, mutta taitaa sijoittua nuoruuden tyttöystävän kanssa räpiköityyn kokeilu. Kumpikaan ei siitä suuremmin nauttinut ja sen jälkee anaali on ollut täysin toisen osapuolen halusta kiinni. En itse siitä saa suurempia kiksejä, ehkä korkeintaan se tuntuu alkuun vähän tuhmalta, mutta muulta se ei sitten ensimmäisen 2cm jälkeen tunnu oikein miltään. Ei ole mun juttu😅
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #4 : Toukokuu 12, 2020, 14:19:51 »
Minua ei sattunut ollenkaan kun työnsin kyrvän perseeseen. Mulla onkin aina ollut korkea kipukynnys.
Why so fragile?

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #5 : Toukokuu 12, 2020, 15:40:01 »
Minua ei sattunut ollenkaan kun työnsin kyrvän perseeseen. Mulla onkin aina ollut korkea kipukynnys.

Mua se sattui. Oo vähän hellempi seuraavan kerran.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #6 : Toukokuu 12, 2020, 16:01:18 »
Ensimmäinen kerta vastaanottaessani peppuuni jotain oli täysikäisyyden korvilla poikaystäväni kanssa. Hällä oli aika ohut penis ja tunnelma oli turvallinen ja utelias. Varovasti edettiin kunnon liukasteen kanssa, eikä siten sattunut yhtään. Tuntui suoraan sanottuna samalta kuin kakkaisi. Ei mitenkään ihmeellistä, mutta ok. Ei ollut tarvetta kummallakaan harrastaa sitä lisää paria kertaa enempää.

Seuraava poikaystävä olisi ollut huomattavasti isokaluisempi, mutta hän taas ei halunnut panna mua pyllyyn pyynnöstäni huolimatta. (Vittu, näitä miehiä... ;) ) Hän kuitenkin joskus sormetti mua pyllyyn nuollessaan mua, ja siitä huomasin saavani erityiset sävärit.

Sit peppuhommat jäivätkin jostain syystä seuraavien kumppaneiden kanssa, ja seuraavat kokemukset vastaanottavana tai strapilla panevana osapuolena olivat pokien kanssa. Toisen strappaamisesta takaapäin en saa sitten mitään kiksejä, mutta sitä ostetaan ehkä kahdesti vuodessa, joten sama se on siitä muutama kymppi ekstraa ottaa ja panna menemään. Mutta strapin antaminen siten, että asiakas ratsastaa mun päällä... Se on ihanan pervoa ja usein hyvinkin kiihottavaa. ;)

Suikkarin yhteydessä pepun sormettaminen taas on hauskaa puuhaa, kun siinä saa toisen niin hyvin kiemurtelemaan nautinnosta.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 12, 2020, 16:03:31 kirjoittanut bbwnanna »
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #7 : Toukokuu 12, 2020, 16:05:23 »
Tuntui suoraan sanottuna samalta kuin kakkaisi.

Tämän me juuri halusimmekin kuulla.  ;D

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #8 : Toukokuu 12, 2020, 16:06:41 »
Tuntui suoraan sanottuna samalta kuin kakkaisi.

Tämän me juuri halusimmekin kuulla.  ;D

Ei kun siis uuh aah ihanaa lisää jee aah lits läts.  ;D
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #9 : Toukokuu 12, 2020, 16:25:18 »
No en nyt tiedä, vähän siitä ehkä jäi sellainen perseeseennussittu fiilis.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 12, 2020, 16:27:00 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #10 : Toukokuu 12, 2020, 16:32:55 »
Oon varmaan sitä marginaali ryhmää jolle "nussi mua perseeseen" repliikki on ennemmin turn-off kuin turn-on ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #11 : Toukokuu 12, 2020, 16:57:25 »
Siinä oli jotain niin herkkää ja runollista.

Hanurin soittaminen vaatii harjoittelua.

Säkkijärven polkkaa kokeilin ensitöikseni.

Persepoliksen nähtävyydet olivat mielessäni, kun takaapäin latoin neidon hanurin laulamaan.

Tiukka oli hanuri.

Mietin tuliko minusta naisen homokaveri, vai näkisikö tyttöystäväni minut uudessa valossa.       
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 12, 2020, 16:59:29 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #12 : Toukokuu 13, 2020, 13:23:02 »
Oon varmaan sitä marginaali ryhmää jolle "nussi mua perseeseen" repliikki on ennemmin turn-off kuin turn-on ;D

Harvemmin minäkään sytyn jos Jykä tollasta ehdottaa saunaillassa.
Why so fragile?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #13 : Toukokuu 13, 2020, 13:33:47 »
Mulla ei ole mitään muistikuvia kyseisestä tapahtumasta. Se oli varmaan joskus alle parikymppisenä ensimmäisen poikaystävän kanssa. Lienee ollut mukava kokemus, koska harrastusta tuli jatkettua sittemmin säännöllisesti.

Poissa AuroraElomaa

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #14 : Toukokuu 13, 2020, 14:55:36 »
Mulla on anaalineitsyys tallella. Paljonkohan siitä maksettaisiin? 😁

Eka sträppikokemukseni oli ihana, kun erittäin kokenut peppuunottaja minua opasti. Ja siitä saakka olen ollut koukussa! Jos mies on vielä oikeasti alistuva ja ottaa isoa tönkköä peppuun kuin vettä vaan niin voi juku mitä herkkua! 😂
Keikkakalenteri, lisää infoa ja kuvia nettisivuiltani 😊

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #15 : Toukokuu 13, 2020, 15:16:23 »
Mulla on anaalineitsyys tallella. Paljonkohan siitä maksettaisiin? 😁

Se selvii sillä kun laitat huutonettiin ilmoituksen😁

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #16 : Toukokuu 13, 2020, 21:59:23 »
Eka anaalikokemukseni antavana osapuolena naiselle oli henkisesti hyvin tuhmalla tavalla kiihoittava ja lauksesin verrattain pian daamin anaaliin.
Sittemmin ostin tätä maksullisilta, kunnes tuli itselle mieleen ajatus "entäs jos..."

En enempää raportoi ekasta kerrastani, kun oma peppuneitsyyteni meni, mutta se ei tuntunut pahalta, uudelta tosin.

Sittemmin sain kunnon aisalla herkutella, opin esileikin salat näissä asioissa ja mela meni hyvin sisääni samoin opin loppuun asti suihinoton salat.

Kaikella on aikansa, nyt paneskelen neitoja, kuten ennenkin, mutta onpahan koettu asiat - ja jokainen uusi kokemus opettaa mulle uutta asiaa ja lisää tietoa.
Kai mä vanhainkodissakin kokeilen kaikenlaista.
Jos muistan ja jos vehje pelittää.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #17 : Toukokuu 13, 2020, 22:05:56 »
Mulla on anaalineitsyys tallella. Paljonkohan siitä maksettaisiin? 😁

Se selvii sillä kun laitat huutonettiin ilmoituksen😁
Miksei täällä? Se olis aika mielenkiintoinen tapahtuma.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #18 : Toukokuu 13, 2020, 22:26:51 »
Ensimmäinen kerta vastaanottaessani peppuuni jotain oli täysikäisyyden korvilla poikaystäväni kanssa. Hällä oli aika ohut penis ja tunnelma oli turvallinen ja utelias. Varovasti edettiin kunnon liukasteen kanssa, eikä siten sattunut yhtään. Tuntui suoraan sanottuna samalta kuin kakkaisi. Ei mitenkään ihmeellistä, mutta ok. Ei ollut tarvetta kummallakaan harrastaa sitä lisää paria kertaa enempää.

Seuraava poikaystävä olisi ollut huomattavasti isokaluisempi, mutta hän taas ei halunnut panna mua pyllyyn pyynnöstäni huolimatta. (Vittu, näitä miehiä... ;) ) Hän kuitenkin joskus sormetti mua pyllyyn nuollessaan mua, ja siitä huomasin saavani erityiset sävärit.

Sit peppuhommat jäivätkin jostain syystä seuraavien kumppaneiden kanssa, ja seuraavat kokemukset vastaanottavana tai strapilla panevana osapuolena olivat pokien kanssa. Toisen strappaamisesta takaapäin en saa sitten mitään kiksejä, mutta sitä ostetaan ehkä kahdesti vuodessa, joten sama se on siitä muutama kymppi ekstraa ottaa ja panna menemään. Mutta strapin antaminen siten, että asiakas ratsastaa mun päällä... Se on ihanan pervoa ja usein hyvinkin kiihottavaa. ;)

Suikkarin yhteydessä pepun sormettaminen taas on hauskaa puuhaa, kun siinä saa toisen niin hyvin kiemurtelemaan nautinnosta.

Minäkin sain ensimmäisen kerran peppuuni täytettä ja siitä on noin muutama vuosi aikaa eli sen jälkeen, kun siis olin jo aloittanut prosessini hormoneineen ja kun estrogeenihormonimyräkässä päätä pahkaa rakastuin erääseen espoolaiseen ja minua yli kaksi kertaa vanhempaan mieheen. Että siitä se ajatus sitten lähti. Siitä lähtien olen vain ja ainoastaan nauttinut peppuni käsittelystä niin siviilisuhteissa kuin myös tässä nykyisessä rakkaassa elinkeinossakin, johon en ihan aikuisten oikeasti taida niin vaan kyllästyä, sillä kaipaan peppuuni täytettä aina säännöllisin väliajoin ja nyt varsinkin, kun edelleenkin odottelen pääsyä sinne vaginoplastiaan eli pilluleikkaukseen Töölöön, josta seuraavan kuntoutumisen jälkeen minua voi aivan vapaasti panna kolmeen reikään, myös siihen ensimmäiseen. Tällä hetkellä tämä B-rapun neitokainen odottelee tilaisuutta, milloin joku haluaa sormettaa peppuani, milloin dildottaa tai milloin muuten vain työntyä sisälle ahtaaseen ja sitäkin venyvämpään kiimakoloon, jonne tosiaan mahtuu niin pienempi kuin isompikin heppi. ;)

Strapon-palveluita olen myös joskus tehnyt eli pannut asiakasta perseeseen vyödildon avulla. Leikkaamattomalla alapäälläni se ei joka tapauksessa onnistu sellaiseen touhuiluun liittyvän dysforiani vuoksi, mutta mitä hiton väliä - jos teillä jätkillä mielikuvitus lentää ja haluatte transnaiselta munaa perseeseenne, niin sitten ei muuta kuin kaivetaan se strapon kauniiseen kätöseen ja annetaan homman hoitua sillä ja muulla lantiotyöskentelyllä, kun saan painaa sen uppoavan kalun syvälle sinne teidän vapaaehtoisten halukkaiden peppuunne... :D

Poissa StadinHomer

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #19 : Toukokuu 14, 2020, 12:12:10 »
Aikoinaan kävin pasilan Annen hierottavana ja kun hän ehdotti eturauhasen hierontaa niin oli kyllä tajunnan järisyttävä kokemus. Sen kerran jälkeen jäin ns koukkuun.