Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varausmaksu  (Luettu 657 kertaa)

Poissa moniottelija

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Varausmaksu
« : eilen kello 09:59:16 »
Tiedän että moni oksentaa aiheelle, koska noita huijari ämmiä on niin paljon ja niiden vastuuseen saattaminen on liian iso työ menetykseen nähden. Mutta nää ohari jampat on naisille ikävä ongelma ja nostaa tavallaan meidän kunnollistenkin hintaa. Eli voisiko olla ketju luotettaville varausmaksullisille naisille, johon sitten ongelmat kerrotaan. Naiset taas voisivat pistää pienen varausmaksu alen jolla välttyy ohareilta. Sana vapaa keskustellaan asiasta asiallisesti.
Moniottelija of sisällöntuottaja pillunnuolenan kruunaamaton piirinmestari.

Poissa ftw72

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Varausmaksu
« Vastaus #1 : eilen kello 14:47:15 »
mulla 2 kokemusta varausmaksuista .eka oli 40 egee. nyt jo lopettanut hommat. .uskalsin luottaa . no hän peruutti keikan   mutta maksoi rahat takas .toinen oli 10 egee liittymään uutta puheaikaa . tapasin hänet ja vähensi loppusummasta . mulla ei ainakaan ole ollut ongelmia .vähän nyt vaan täytyy arvioida ilmoituksen peruusteella kehen luottaa .en minäkään mielelläni maksa mutta olivat sen verran kiinnostavia .onneksi nyt on yksi vakkari jolle antaa rahat kun lähtee pois hänen luotaan  ;D  ja piti vielä lisätä että koskaan en ole ohareita tehnyt . 
« Viimeksi muokattu: eilen kello 14:49:42 kirjoittanut ftw72 »

Poissa Waykee

• Full Member
« Vastaus #2 : eilen kello 18:59:31 »
Kyllö se nyt pitäisi riittää että eteisessä maksaa. Oharit on tietenkin ikäviä pt kannalta en kiellä mutta kaikessa bisneksessä on plussien lisäksi miinuksia eli kuuluu liike toimintaan. Itse en tee ohareita näin tarkennuksena.

Poissa tiikerikolli

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 23:19:15 »
Varausmaksu jakaa mielipiteitä. kyllä minäkin pidän sitä parhaimpana tapana että maksu hoidetaan eteisessä. Jos joku turska tekee oharit ilmoittamatta mitään syytä niin voihan hupakko laittaa sellaisen estolistalle. Noin helppoa toi homma olisi käytännössä. Itse olen yhden kerran maksanut varausmaksun luotettavalle palveluntarjoajalle. Niissäkin on heillä kahdenlaista käytäntöä.Jotkut perii varausmaksun uusilta asiakkailta eka kerran ja muutamat taas käyttää sitä systeemiä joka kertaJoko 20 tai 40. Jotkut tekee senkin maksamisen hieman hankalaksi kun perinteinen pankkitilisysteemi ei käykkään eli mutkien kautta. Itse selviän jollain lailla varausmaksun mutkikkuudesta mutta jollain reilusti vanhemmalla ukolla tietyt kommervenkit saattaa tuottaa vaikeuksia jos ei hallitse tiettyjä sovelluksia.Mutta enin osa edelleen tytöistä suosii kuitenkin maksu tapaamisen aluksi jote kannattaa suosia niitä.

Paikalla LunaCoyote

• Jr. Member
  • Galleria (12)
« Vastaus #4 : eilen kello 23:42:57 »
Minä pyydän varausmaksua 10-50e silloin kun työskentelen omassa asunnossa. Syynä tietojenkalastelu, ihmiset jotka haluaa vain tirkistellä, ihmiset jotka esiintyy toisena henkilönä ja asuinalueen pysyminen ilman järjestyshäiriöitä.

Nyt kun olen liiketilassa dominana niin tänne pääsee ilman varausmaksua. Oharit ei haittaa niin koska olen muutenkin täällä, vaikka toki se aina v-tuttaa, mutta työaikaa ei mene samalla lailla hukkaan

Hotellissa en myöskään pyydä sitä yleensä

Valitettavasti on ihmisiä jotka sopii meidän kanssa tapaamisia ja asunnossa ilmoittaa että ei ole rahaa. Ja porukkaa jotka esittää palvelun tarjoamisen jälkeen olevansa pettyneitä ja haluaa rahat takaisin. Ja feikkikuitteja tehtailevat. Varsinkin oman uran alussa oli tätä. Ei ole mukavaa häätää tuntematonta miestä vailla maksuaikeita ulos omasta asunnosta.

Osa luulee, että me ei voida soittaa poliisia paikalle, että toimimme lain vastaisesti ja sitten kaikenlaista perseilyä näkee.
📍Turku, paikallinen ja aktiivinen. Usein myös pk-seudulla.
⛓🖤😈 Akateeminen kinky, alalla vuodesta 2021. Suomalainen gootti BBW. Palvelen myös englanniksi. Kuva: Misguided Viking media x Lunadecoyote ARTS TMI. 2026.