Uutiset: Palvelimella suoritetaan ylläpidollisia toimenpiteitä la-su 18.-19.5. yönä alkaen klo 24.

Kirjoittaja Aihe: Kiertoilmaisut ilmoituksissa  (Luettu 3639 kertaa)

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« : Toukokuu 10, 2020, 13:13:56 »
Moro,
miten vihjaatte kyseessä olevan maksullisen palvelun? Esim. tuolla naapurissa?

Entä asiakkaat, haluutteko kertoa minkä tyyppisen viestin laitatte, kun otatte yhteyttä myyjään? Oon pistäny vastaukseen linkin kotisivuille (ja toki muuten vastannu viestiin). Ois kiva tietää, että eikö ihmiset siis jaksa avata linkkiä, tajuaako ne vasta silloin, että kyse on maksullisesta seurasta, vai eikö vaan mun palvelut vastaa heidän hakemaansa. Vai mikä on kun yhteydenottoja kyllä tulee, muttei sitä toista viestiä.. Harvempi tätä tekee omalla nassulla, voiskohan se hämää?
Rakkaudesta lajiin

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #1 : Toukokuu 10, 2020, 13:38:53 »
^eiköhän naapurissa valtaosa tiedä homman idean, siellä ei varmaan erikseen tarvii vinkata.

Minun kokemukset perustuvat noihin naiset hakevat miestä ja hierontaa osioihin.

Parhaat vastaukset hupakoilta on copy-pastella tiedot palveluista, hinnoista ja muusta oleellisesta, joka palveluun kuuluu.

Aika harvoin tulee linkkejä kotisivuille. Jos palvelut kiinnostavat, kävisin kyllä tsekkaamassa sivut.

Naapurin huono puoli on tuo kun palvelut ja hinnat ei saa näkyä, siksi tulee otettua moneen palveluntarjoajaan yhteyttä, monesti jo ensimmäinen viesti paljastaa, että emme löydä yhteistä säveltä. Silloin en laita enää mitään "katellaan" vastauksia.

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #2 : Toukokuu 10, 2020, 13:51:06 »
^eiköhän naapurissa valtaosa tiedä homman idean, siellä ei varmaan erikseen tarvii vinkata.

Minun kokemukset perustuvat noihin naiset hakevat miestä ja hierontaa osioihin.

Parhaat vastaukset hupakoilta on copy-pastella tiedot palveluista, hinnoista ja muusta oleellisesta, joka palveluun kuuluu.

Aika harvoin tulee linkkejä kotisivuille. Jos palvelut kiinnostavat, kävisin kyllä tsekkaamassa sivut.

Naapurin huono puoli on tuo kun palvelut ja hinnat ei saa näkyä, siksi tulee otettua moneen palveluntarjoajaan yhteyttä, monesti jo ensimmäinen viesti paljastaa, että emme löydä yhteistä säveltä. Silloin en laita enää mitään "katellaan" vastauksia.

Kiitos :) Toki ymmärrän, ettei toista viestiä tule, jos ei ensimmäinen miellytä. Ois vaan kiva paikallistaa, että miksi ei miellytä. Asiahan saattaa olla sellainenkin, jonka voisin aivan hyvin tehdä toisinkin. Aloitan ny ainaki copy pasteemalla kotisivujen sisällön mun vastaukseen.
Rakkaudesta lajiin

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #3 : Toukokuu 10, 2020, 14:12:44 »
^jos täällä kirjoittelustasi olen oikein ymmärtänyt sulla ei ole paikkaa. Jotkut mainitsevat sen jo ilmossaan.

Itse en edes ota yhteyttä jos tiedän, että paikkaa ei löydy.

Lisäämällä tuon tiedon karsinet jokusen turhan viestin, jos sitä ei ilmossasi ole mainittu.

Jos ekassa viestissä mainitaan esimerkiksi, että suutelu ei käy, viestittely jää osaltani yleensä siihen. Joskus taas hinnat ovat utopistisen korkeat.

Joskus vastauksessa on sävy/vivahde, joka saa oman hämähäkki-vaistoni hälyyttämään ja silloin viestittely jää siihen.

Itse kun haen ihan perinteistä gfe-seksiä nuo ovat omat kriteerini.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2020, 14:15:33 kirjoittanut Hubbis »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #4 : Toukokuu 10, 2020, 14:13:39 »
En minä vaivaudu runoilemaan mitään vihjauksia, kun kiellettyjen sanojen lista on muutenkin niin pitkä että pitäisi keksiä kaksisataa kiertoilmaisua että saisi ilmoitettua edes ilmaisesta seuranhausta.

Useimmat kyllä tietävät, mistä on kyse, he eivät vihjailuja tarvitse. Pieni osa on sitten niitä, joille maksullisuus tulee yllätyksenä, mutta he ovat lähinnä satunnainen päivänpiriste. Reaktiot ovat yleensä joko "oho sori, en tarkoittanut maksullista hakea, mutta hyvät päivänjatkot kuitenkin", tai sitten "mitä vittua mikä vitun paska huora saatana pillusta en ole maksanut enkä maksa vittu tapa ittes mä raportoin sut ylläpidolle" :D

Ja tämä on siis minun kokemukseni ihmisenä, joka naisena ilmoittelee miesasiakkaille, ja fetissintarjoana fetissinhakijoille.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2020, 14:16:17 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa AuroraElomaa

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #5 : Toukokuu 10, 2020, 14:26:38 »
Katsele nainen etsii -kategoriassa mitä muut ovat kirjoittaneet ja kopioi tyyliä sieltä. Perusasiat kannattaa ujuttaa viestin sekaan, niin välttyy turhilta kyselyiltä. Ota mallia mitä sanoja muut käyttää. Suuteletko, vastaanotatko suuseksiä, tarjoatko anaalia, tarjoatko tyttöystävämenoa, teetkö owoa (tai siis jos et tee niin laita se selkeästi niin jankkaajat hieman vähenee) onko sulla paikka ja teetkö hommia päivystämällä vai ennakkovarauksella, on sellainen perussetti että kun ne tiedot löytyy niin ei tarvitse kaikille samoihin juttuihin vastailla.
Keikkakalenteri, lisää infoa ja kuvia nettisivuiltani 😊

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #6 : Toukokuu 10, 2020, 14:44:32 »
^jos täällä kirjoittelustasi olen oikein ymmärtänyt sulla ei ole paikkaa. Jotkut mainitsevat sen jo ilmossaan.

Itse en edes ota yhteyttä jos tiedän, että paikkaa ei löydy.

Lisäämällä tuon tiedon karsinet jokusen turhan viestin, jos sitä ei ilmossasi ole mainittu.

Jos ekassa viestissä mainitaan esimerkiksi, että suutelu ei käy, viestittely jää osaltani yleensä siihen. Joskus taas hinnat ovat utopistisen korkeat.

Joskus vastauksessa on sävy/vivahde, joka saa oman hämähäkki-vaistoni hälyyttämään ja silloin viestittely jää siihen.

Itse kun haen ihan perinteistä gfe-seksiä nuo ovat omat kriteerini.

Kiitos taas :)

Joo olet ymmärtänyt oikein, mulla ei ole paikkaa. Kerron sen kyllä ilmoituksessani.

Ei-listaa en sen sijaan oo ilmotukseen laittanu, pitäiskö? OOn ajatellu, että ois parempi pitää ilmotus postiivisena ja ei-yhtään-pidempänä, oonko väärässä? Mun ei-listalta kyllä löytyy nimenomaan suutelu ja enbyfriend-kokemus :D Eka on ehdoton, eli karsii tai ei, en suutele. Toka taas.. No ei mulla aromanttisena ole mitään käryä mitä on seurustelu :D En tiiä oisko se asia jota haluisin tehä ku en tiiä mitä se on, mut sit taas just koska en tiiä mitä se on, niin en voi pyytää siitä rahaakaan.

Hintojen en usko olevan ongelma, mut niitä en taida tässä voida mainita. Sanotaan näin et jos Sihteeriopisto.co vertaa hintoja, niin 30min on "keskitasoa", 1h "keskitason" ja "matalan" rajalla, 2 ja 3h "matala". Ja sitten opiskelijat, työttömät, varusmiehet, eläkeläiset, sairaseläkkeellä olevat ja kokonaan lomautetut saa alennusta.

En ole varas, väkivaltainen tms. enkä tietenkään tuplabuukkaa tms. joten ei mua pitäs olla syytä varoa :)
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #7 : Toukokuu 10, 2020, 14:53:04 »
En minä vaivaudu runoilemaan mitään vihjauksia, kun kiellettyjen sanojen lista on muutenkin niin pitkä että pitäisi keksiä kaksisataa kiertoilmaisua että saisi ilmoitettua edes ilmaisesta seuranhausta.

Useimmat kyllä tietävät, mistä on kyse, he eivät vihjailuja tarvitse. Pieni osa on sitten niitä, joille maksullisuus tulee yllätyksenä, mutta he ovat lähinnä satunnainen päivänpiriste. Reaktiot ovat yleensä joko "oho sori, en tarkoittanut maksullista hakea, mutta hyvät päivänjatkot kuitenkin", tai sitten "mitä vittua mikä vitun paska huora saatana pillusta en ole maksanut enkä maksa vittu tapa ittes mä raportoin sut ylläpidolle" :D

Ja tämä on siis minun kokemukseni ihmisenä, joka naisena ilmoittelee miesasiakkaille, ja fetissintarjoana fetissinhakijoille.

Kiitos :)

"Trans / shemale" -puolelle yritin kirjottaa, että "Pukeudun miesten osastolta ostettuihin vaatteisiin." Mutta "miesten" oli kielletty sana. "Mies etsii miestä" -puolella se ei ole. Ainaki tolla "trans / shemale" -puolella myös "pillu", "kulli" ja "penis" on kiellettyjä sanoja. Sitten taas "vagina" ei ole. Epäloogista, ja mun Pilluakin puistatta vaginaksi haukkuminen :D

Hmm eli vois siis veikkaa että se on jokin muu mikä tökkii. Sitten pitäs enää paikallistaa se "jokin muu" :D Ehkä tietojen copy pasteeminen auttaa kotisivujen linkin laittamisen sijaan. Jos ei niin en osaa enää veikkaa.
Rakkaudesta lajiin

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #8 : Toukokuu 10, 2020, 14:54:00 »
Voin taata, että sinulle tulee asiakkaiksi todella paljon "varusmiehiä" ja "sairaseläkeläisiä".

Jos kehität tai olet kehittänyt jonkun molemminpuolisesti kannattavan tavan antaa alennuksia ilman, että joudut itse hyväksikäytetyksi, niin hieno homma :) Mutta itse ajattelen tätä niin, että maksullinen seksi ei ole mikään perusoikeus, johon jokaisella ihmisellä kuuluu olla pääsy rahatilanteestaan huolimatta.
Eläkkeellä.

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #9 : Toukokuu 10, 2020, 15:02:25 »
Katsele nainen etsii -kategoriassa mitä muut ovat kirjoittaneet ja kopioi tyyliä sieltä. Perusasiat kannattaa ujuttaa viestin sekaan, niin välttyy turhilta kyselyiltä. Ota mallia mitä sanoja muut käyttää. Suuteletko, vastaanotatko suuseksiä, tarjoatko anaalia, tarjoatko tyttöystävämenoa, teetkö owoa (tai siis jos et tee niin laita se selkeästi niin jankkaajat hieman vähenee) onko sulla paikka ja teetkö hommia päivystämällä vai ennakkovarauksella, on sellainen perussetti että kun ne tiedot löytyy niin ei tarvitse kaikille samoihin juttuihin vastailla.

Kiitos :) Ei noissa muiden ilmotuksissa näyttäs olevan palveluita tai niitä asioita, jotka ei palveluihin kuulu? Pitäskö kuiteski laittaa?

En tietenkään tee tyttöystävämenoa kun en ole tyttö :P En kyllä aromanttisena myöskään enbyfriendmenoa.
Rakkaudesta lajiin

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #10 : Toukokuu 10, 2020, 15:09:57 »
En ollut sun ilmoitusta katsonut niin en tiennyt mitä siellä on.

Nyt katoin, ekana ihmettelen sitä miksi se on Vantaan listalla jos sulla ei ole paikkaa, eiks Helsingissä olis isompi potentiaali? Vai onko liian kaukana?

Sit kannattaa muistaa se, että taidat olla marginaalin marginaalia, kun tälläkin palstalla transnainen taisi kommentoida ettei ole aiemmin sinunkaltaista tullut vastaan. Se karsii asiakkaita.

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #11 : Toukokuu 10, 2020, 15:11:24 »
Voin taata, että sinulle tulee asiakkaiksi todella paljon "varusmiehiä" ja "sairaseläkeläisiä".

Jos kehität tai olet kehittänyt jonkun molemminpuolisesti kannattavan tavan antaa alennuksia ilman, että joudut itse hyväksikäytetyksi, niin hieno homma :) Mutta itse ajattelen tätä niin, että maksullinen seksi ei ole mikään perusoikeus, johon jokaisella ihmisellä kuuluu olla pääsy rahatilanteestaan huolimatta.

Mä vaadin todistuksen ja kerron tavat hinnastossani. Samoilla ehdoilla saa multa alennusta ku uimahallista :P Jos taas ei halua paljastaa henkilöllisyyttään ei saa alennusta, sillä oikeutta alennukseen ei voi silloin todistaa.

Mä taas nimenomaan haluun pitää hinnat sellasina, että useimmilla / kaikilla on varaa ainakin joskus käydä. Oon miettiny et ovatko vieläki liikaa. Eivät suhteessa alan hintoihin, mut tunti tatuoijalla oli ainakin jokunen vuos sitten halvempi ku tunti mulla ilman alennuksia, ja se ei rehellisyyden nimissä oo musta ok. Toisaalta taas, kun mulla ei ole omaa paikkaa ja kuljen julkisilla, niin tuskin onnistuu useampi asiakas yhtenä päivänä. Ja tällä pitäs silti elää :P
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #12 : Toukokuu 10, 2020, 15:19:45 »
En ollut sun ilmoitusta katsonut niin en tiennyt mitä siellä on.

Nyt katoin, ekana ihmettelen sitä miksi se on Vantaan listalla jos sulla ei ole paikkaa, eiks Helsingissä olis isompi potentiaali? Vai onko liian kaukana?

Sit kannattaa muistaa se, että taidat olla marginaalin marginaalia, kun tälläkin palstalla transnainen taisi kommentoida ettei ole aiemmin sinunkaltaista tullut vastaan. Se karsii asiakkaita.

Aivan, sitä vois laittaa eri paikan ku ei oo paikkaa.. Enpäs tullut ajatelleeks. Kiitos taas :) Eihän tästä junalla montaa min mene kuntarajan yli. Ja kiitos, että jaksoit ettiä mun ilmotuksen!

Toki tiedostan, että suurin osa halunnee naisen ja / tai miehen. Mut ne jotka mulle on viestiä laittanu, on valinnu laittaa sen ei-binääriselle. En oo ite viel törmänny toiseen avoimesti ei-binääriseen myyjään. Yhen trans miehen nähny. Ja on mulle moni siviilissäki sanonu, että oon eka ei-binäärinen, jonka ne tapaa. Tuo ei tietenkään ole totta, meitä trans ihmisiä tais olla reilu 5%, ja oisko jopa isompi osa ollu ei-binäärisiä ku binäärisiä, en oo varma. Ite uskoisin luvun olevan todellisuudessa isompi, moni vaan ei myönnä edes itelleen koska suhtautuminen on sen verta paskaa edelleen.
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #13 : Toukokuu 10, 2020, 16:41:35 »
Voin taata, että sinulle tulee asiakkaiksi todella paljon "varusmiehiä" ja "sairaseläkeläisiä".

Jos kehität tai olet kehittänyt jonkun molemminpuolisesti kannattavan tavan antaa alennuksia ilman, että joudut itse hyväksikäytetyksi, niin hieno homma :) Mutta itse ajattelen tätä niin, että maksullinen seksi ei ole mikään perusoikeus, johon jokaisella ihmisellä kuuluu olla pääsy rahatilanteestaan huolimatta.

Mä vaadin todistuksen ja kerron tavat hinnastossani. Samoilla ehdoilla saa multa alennusta ku uimahallista :P Jos taas ei halua paljastaa henkilöllisyyttään ei saa alennusta, sillä oikeutta alennukseen ei voi silloin todistaa.
 

Mä taas nimenomaan haluun pitää hinnat sellasina, että useimmilla / kaikilla on varaa ainakin joskus käydä. Oon miettiny et ovatko vieläki liikaa. Eivät suhteessa alan hintoihin, mut tunti tatuoijalla oli ainakin jokunen vuos sitten halvempi ku tunti mulla ilman alennuksia, ja se ei rehellisyyden nimissä oo musta ok. Toisaalta taas, kun mulla ei ole omaa paikkaa ja kuljen julkisilla, niin tuskin onnistuu useampi asiakas yhtenä päivänä. Ja tällä pitäs silti elää :P

Äh. Kun mua kerta itteäni häirii mun hinnat niin mitä mä itestäni meen pellen tekemään kritisoimalla niitä julkisesti..  :-[ Oikea ratkasu on korjaa ne mun mielestä sopiviks. Joten hetki pieni, niin mun hinnat on aivan kohdallaan :P
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2020, 16:43:53 kirjoittanut TransTuisku »
Rakkaudesta lajiin

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #14 : Toukokuu 10, 2020, 18:51:01 »
Jos parikymppinen neito ilmoittaa haluavansa panna minun ikäisen sedän kanssa, kyse on maksullisesta - tavalla tai toisella. Ei siihen sen ihmeellisempiä merkkejä tarvita.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #15 : Toukokuu 10, 2020, 18:58:29 »
Kai tuolla "naapurissa" joku etsii seuraa ihan ilmaiseksikin, mutta kyllä kun kysyy heti mitä maksaa ja mitä sisältää saa selvyyden.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 491
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #16 : Toukokuu 10, 2020, 19:33:14 »
Voin taata, että sinulle tulee asiakkaiksi todella paljon "varusmiehiä" ja "sairaseläkeläisiä".

Jos kehität tai olet kehittänyt jonkun molemminpuolisesti kannattavan tavan antaa alennuksia ilman, että joudut itse hyväksikäytetyksi, niin hieno homma :) Mutta itse ajattelen tätä niin, että maksullinen seksi ei ole mikään perusoikeus, johon jokaisella ihmisellä kuuluu olla pääsy rahatilanteestaan huolimatta.

Varustelekasta M62:t päälle 15 euron hintaan, ja heti maksaa itsensä takaisin alennuksina xD

_
dijon on sinappi

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 508
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #17 : Toukokuu 10, 2020, 20:22:30 »
Kai tuolla "naapurissa" joku etsii seuraa ihan ilmaiseksikin, mutta kyllä kun kysyy heti mitä maksaa ja mitä sisältää saa selvyyden.

Useampi sata yhteydenottoa tuolta on plakkarissa. Yksi ainut oli liikkeellä maksuttomana. En enää muista mihin tuo kaatui, vai olisiko omat hälytyskellot alkaneet soimaan.

Ja yksi ilmo on tällä hetkellä, jossa painotetaan ilmaisen seuran kuvioita.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #18 : Toukokuu 10, 2020, 21:00:36 »
Jos tuolla naapurissa voisikin mainita tykkäävänsä varakkaammasta seurasta tai varakkaammista miehistä, niin uskoakseni aika moni ymmärtäisi koko homman maksullisuuden ja varsinkin nuo "ah-niin-ihanat" tyhjätaskut ajantuhlaaja-soittelijat jättäisivät minut viimein kokonaan rauhaan. Mutta kun tuo varakkuudesta kiihottumisen/viehättymisen mainitseminenkin taitaa olla liiallista suorasukaisuutta ja liian vähän kiertoa, tai korjatkaa jos olen väärässä... ;D

Niinpä sitten joutunen tyytymään siihen, että saan välillä yhteydenottoja, että lopulta todetaankin, että "olet ihan liian kallis, hyvää päivänjatkoa". Niille, joille 100€-600€ maksava palveluntarjoaja tapaamisen kestosta riippuen on liian hintava, saisi tälleen läpällä ystävällisesti sanoa, että haistakaahan huilu ja mitäs oikein otitte yhteyttä, jos alun perin tiesitte homman maksullisuuden naapurissa, ja miettikäähän myös sitäkin halutessanne joskus, että miten paljon aikaa ja vaivaa olen oikein nähnyt niin itseäni kuin teidänkin turskien silmiänne ja tuntoaistianne miellyttääkseni parhaani mukaan ihan vain omana ja parhaana itsenäni. :-*
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2020, 21:10:58 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kiertoilmaisut ilmoituksissa
« Vastaus #19 : Toukokuu 11, 2020, 15:44:10 »
Jos parikymppinen neito ilmoittaa haluavansa panna minun ikäisen sedän kanssa, kyse on maksullisesta - tavalla tai toisella. Ei siihen sen ihmeellisempiä merkkejä tarvita.

Mitähän sinä oikein vihjailet? Eikö parikymppiset törröhuuliset blondit nimenomaan halua panna ikämies-sarjalaisia pelkästä uteliaisuudesta? Oma tulevaisuuteni ei näytäkään enää niin valoisalta kuin vielä muutama vuosi sitten ajattelin. 
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"