Kiitos Huups vastauksesta.
Minulla olisi tarinoita vuosien kokemuksella, mutta vain yhden tähän jaan.
Erään kerran menin nuorta tätiä tapaamaan st ilmoituksen perusteella. Oven aukaisi, ulos tuli ja sulki oven. Ympärille nopea vilkaisu. Näki että omalta osaltani tiedot pitää eli olen suomalainen ja järjissäni.
Hän kysyi että pitää nähdä rahat ennen kuin päästää kotiinsa. Voit sitten sisällä oikeasti maksaa mut ovesta ei sisälle jos oletkin unohtanut lompsan. No minä näytin vilauksen.
Ovesta sisään sitten vaan. No...
Siellä tuli kulman takaata 4 pojan kloppia veitsin ja pistoolin kanssa. Epäilin feikiksi pyssyä mutta veitsen näytti teräviltä. Pyysivät rahaa. Kas se sattui olemaan erillään. Annoin.
Pyysivät lompakkoa. Sanoin että ei ole (vaikka olikin mukana). Yrittivät siinä kopeloida ja tuntuvat lompakon ja tivasivat sitä. Kas samassa taskussa oli känny. Otin sen esille. Lompakko on niin pieni kortti kotelo että eivät taskun ulkopuolelta voineet siitä nähdä ja kopeloivat muita. Kirosivat miksi lähde ilman lompakkoa huoriin. Vastasin siksi.
En saanut turpaan ja meinasin saada puukosta ja kännykän menetin, hyppään opetukseen.
Mene alan naisiin vain sellaisella varustuksella minkä olen valmis menettämään kaiken.
En ikinä ota lompakkoa, en avaimia. Otan rahat, kännykän tai 2 (suojattuja, lukittuja, seurannassa joka minuutti, sim estot kaikkeen tehtynä, eSimit), repussa hammasharja, kenkölusikka, dödö, pikkupyyhe, XL kondomit ja 0,33 limu tms. Juotavaa. Jos jo tuttu nainen niin ehkä jotain lahjaa hänelle jos tiedän mieltymyksistä. Joskus on jopa toiset bokserit ja sukat mukana, koska suihkun jälkeen saa uudet päälle.
Mut kaiken olen valmis menettämään. Ei ole kortteja yhtään.
Omaa numeroa En ole antanut. Olen antanut telegrammia, kik, wa, Emilia... joskus jotkut tädit kutsuu takaisin päin niillä, et pääsetkö tänään. Tule tule, olet kiva. Lähden suomesta huomenna, tule vikaksi, mennään dinnerillekin tähän lähelle (missä hänen maja).
Näillä mä olen pärjännyt. Minuun saa olla yhteydessä antamillani kanavilla. Aikataulu on minun, joskus pääsen kutsuihin, pyrin siihen. Pakko sanoa että usein ei sovi ja tosi harvoin viestiä tulee. Esim. Re klara oli eilen kaunaushoidoissa eikä sopinut kun itse ehdotin aikaa. Mut hän ehdotti takas myöhemmin muuta aikaa. Harkitsen nyt tänään sitten. Ennen UV juhlintaa.
Kortiton mies olen. Mut mukava. Ikävää että on ikäviä asiakkaita. Sitä varten on Tikkurilassa vuokramajoja pt avuksi.