Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Valeri Nuru  (Luettu 5036 kertaa)

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Valeri Nuru
« : Marraskuu 05, 2021, 22:03:53 »
En nyt heti löytänyt narua, RE sivulla ollut pitkään muutama kerta vuosien aikana tullut käytyä.

Ansaitsee paikkansa laadukkaiden eroottisten hierojien joukossa joka vielä huipentuu panoon.

Ei nyt mitään ns. aitoa Nurua mutta sängyllä tehdyksi hyvää ja tuntuu että nainen imeytyy ihon kautta sisään ja lopuksihan sitä sitten sessiossa penetraatio naiseen tapahtuukin melkoisen voihkinnan säestämänä.

Nykyään tämä latino on brunette ja melko naturel meikit päällä. Intiimiä...
Aina etsimässä

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Valeri Nuru
« Vastaus #1 : Marraskuu 06, 2021, 18:28:21 »
En nyt heti löytänyt narua, RE sivulla ollut pitkään muutama kerta vuosien aikana tullut käytyä.

Ansaitsee paikkansa laadukkaiden eroottisten hierojien joukossa joka vielä huipentuu panoon.

Ei nyt mitään ns. aitoa Nurua mutta sängyllä tehdyksi hyvää ja tuntuu että nainen imeytyy ihon kautta sisään ja lopuksihan sitä sitten sessiossa penetraatio naiseen tapahtuukin melkoisen voihkinnan säestämänä.

Nykyään tämä latino on brunette ja melko naturel meikit päällä. Intiimiä...

Ennyt mene varmaksi sanomaan, mutta oman muistin mukaan on venäläinen, ei siis latino. mutta latinomaisen kuumaa seuraa kylläkin. Nyt kun en ole sata varma miettisin voisko olla kuitenkin ns tsekki, mutta pitänee verestää muistoa kysymällä uudestaan seuraavalla kerralla. aiemmin oli kyllä ilmossakin mun mielestä.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Valeri Nuru
« Vastaus #2 : Marraskuu 07, 2021, 02:15:18 »
En nyt heti löytänyt narua, RE sivulla ollut pitkään muutama kerta vuosien aikana tullut käytyä.

Ansaitsee paikkansa laadukkaiden eroottisten hierojien joukossa joka vielä huipentuu panoon.

Ei nyt mitään ns. aitoa Nurua mutta sängyllä tehdyksi hyvää ja tuntuu että nainen imeytyy ihon kautta sisään ja lopuksihan sitä sitten sessiossa penetraatio naiseen tapahtuukin melkoisen voihkinnan säestämänä.

Nykyään tämä latino on brunette ja melko naturel meikit päällä. Intiimiä...

Ennyt mene varmaksi sanomaan, mutta oman muistin mukaan on venäläinen, ei siis latino. mutta latinomaisen kuumaa seuraa kylläkin. Nyt kun en ole sata varma miettisin voisko olla kuitenkin ns tsekki, mutta pitänee verestää muistoa kysymällä uudestaan seuraavalla kerralla. aiemmin oli kyllä ilmossakin mun mielestä.

Yllätyin itsekin, muistelin myös että tsekki. Mutta nyt kun itse viittasi olevansa Hispaniasta kiihkeys aukesi ja ääntäminen. Mutta kuka näistä tietää... Ilman meikkiä tosin hieman Salma Hayekin näköä...
Aina etsimässä

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Valeri Nuru
« Vastaus #3 : Marraskuu 07, 2021, 02:24:35 »
Saattaa olla myös thaikku. Mistäs sitä nyt näin 2021 voisikaan muuten tietää. Mutta se mikä varmasti tiedetään että ei voi olla: Eli saamelainen, sillä kukaan muu kuin saamelainen ei voi olla saamelainen.

Tsekki tai suomalainen voi taasen olla kuka vaan jos se vaan hänestä siltä tuntuu.

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Valeri Nuru
« Vastaus #4 : Marraskuu 07, 2021, 21:54:44 »
Jos ... muuttaa Espanjaan, niin ei se latinoksi siinä menomatkalla muutu.

Poissa Balls

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Valeri Nuru
« Vastaus #5 : Marraskuu 08, 2021, 10:41:44 »

Menee näillä puheilla ja rapsoilla Valeria testiin tänään tai huomenna, kun on hyvällä pelipaikalla ytimessä hieromassa.

Katsotaan löytyisikö tästä uusi lisä harvojen ja loistavien vakkarihierojien listaani :inlove:

Balls

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Valeri Nuru
« Vastaus #6 : Marraskuu 08, 2021, 23:21:59 »
En nyt heti löytänyt narua, RE sivulla ollut pitkään muutama kerta vuosien aikana tullut käytyä.

Ansaitsee paikkansa laadukkaiden eroottisten hierojien joukossa joka vielä huipentuu panoon.

Ei nyt mitään ns. aitoa Nurua mutta sängyllä tehdyksi hyvää ja tuntuu että nainen imeytyy ihon kautta sisään ja lopuksihan sitä sitten sessiossa penetraatio naiseen tapahtuukin melkoisen voihkinnan säestämänä.

Nykyään tämä latino on brunette ja melko naturel meikit päällä. Intiimiä...

Ennyt mene varmaksi sanomaan, mutta oman muistin mukaan on venäläinen, ei siis latino. mutta latinomaisen kuumaa seuraa kylläkin. Nyt kun en ole sata varma miettisin voisko olla kuitenkin ns tsekki, mutta pitänee verestää muistoa kysymällä uudestaan seuraavalla kerralla. aiemmin oli kyllä ilmossakin mun mielestä.

Yllätyin itsekin, muistelin myös että tsekki. Mutta nyt kun itse viittasi olevansa Hispaniasta kiihkeys aukesi ja ääntäminen. Mutta kuka näistä tietää... Ilman meikkiä tosin hieman Salma Hayekin näköä...

Mietin vaan että yhdellä tapaamisella sovittiin eka, että hän puhuisi mulle venäjää vaan niin mietin että oisko ollu näin, siitä olen aika satavarma, että tsekki tai venakko. Mutta ei sillä alkuperällä niin väliä. Mukava neito.