Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Ihanat kuumat rakkaat milffit

<< < (19/48) > >>

PekkaPekka:

Olen useasti yrittänyt tavoitella, mutta ei vastaa puhelimeen.
Olisi mukava päästä kokeilemaan.

--- Lainaus käyttäjältä: Ollin kuppi - Helmikuu 16, 2021, 15:25:04 ---Kivat seikkailut Jumbon lähellä.

Ilmoittaa iäkseen 51 mutta alan standardin mukaan menisi 42 ihan hyvin läpi.

Ulkonäkö ++, huoliteltu, vartalossa ei grammaakaan liikaa eikä liian vähän. Kuvat omat ja malli kestäisi huomattavan paljon tarkempiakin otoksia. Ehdottomasti milf parhaimmillaan. Aktiivisuus plussaa ja paikka erittäin siisti.

Jos jotakin täytyisi kritisoida, niin höpöttelee kuten Meeme (muutakin samanoloisuutta). Ihan hauskoja juttuja enkä ole ottanut asiakseni kummallekaan huomautella siitä, vaikka en erityisemmin siitä pidäkään.

Ehdoton suositus.

--- Lainaus päättyy ---

Vieras0137:
^^Lerssi. Tuohan ei pidä paikkaansa ollenkaan. Olen pitkän linjan seikkailija, enkä ikinä enkä missään tilanteessa toimisi noin. Oletkohan erehtynyt henkilöstä, tai esim pommittanut tuhat krt minuutin välein putkeen (silloin laitan nron estoon) tai jotain muuta vastaavaa? En jatka aiheesta tämän enempää.

Olen siis Susanna S. - Kivat seikkailut Jumbon lähellä.

Ilari Lerssi:
Näin kuitenkin tapahtui. Tapanani ei ole valehdella.

Pioneeri:
Ihan iän mukainen milf oli vastassa kun joku aikaa sitten piipahdin. Varaukset jne. menivät ok. Innokas ja ehkä jopa dominaan taipuva.

Vieras0370:
Kuuma ja muodokas kotimainen blondi gfe-milffi Susannah on näköjään tehnyt paluun. Vahva vuositus! Tavattiin muistaakseni 4-5 vuotta sitten monta kertaa Kalliossa Susannahin mukavassa asunnossa. Uusintakierrosta en ole ehtinyt vielä ottaa tämän naisen kanssa, mutta jos kyyti on yhtä hyvää kuin viimeksi, uskallan suositella jo nyt!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta