Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Ihanat kuumat rakkaat milffit

<< < (17/48) > >>

Aurora Mature:
Milffiä Kauklahdessa...

LauriFIN:
Moikka

Laitan uutena jäsenenä täällä mutta harrastajana muutaman vinkin minäkin hyvistä kokemuksista

Harmi, että "harrastus" on nyt jäänyt hieman pois Koronan takia, mutta laitan muutamia suosikkejani vuosien varrelta.

Ihana nainen:

Olen käynyt hänen luonaan monta kertaa. Todella mukava ja seksikkään muodokas blondi. Ikää en nyt lähde arvioimaan, koska se ei asiaan kuulu. Olen viettänyt mukavia hetkiä monessa asennossa ja asutoiveetkin on otettu huomioon. Lisäksi tunnelma on aina ollut GFE henkinen

seksikäs brunetti:

Hänen luonaankin sekä Vantaalla ja Helsingissä käynyt monta kertaa ja oikein iloinen ja kaunis aikuinen nainen. Myös pienet fetissini asuvalinnoissa on otettu huomioon ja joka kerta on lähtenyt hymyillen pois.

Varmasti käyn edelleen heidän luonaan kun tämä homma hellittää ja jos ovat vielä alalla

Minulla on kuitenkin kadoksissa eräs tummatukkainen oikein muodokas aikuinen nainen. Kävin hänen luonaan töölössä useamman kerran, muistaakseni ilmoituksessa oli "kiva hetki Töölössä" tms. Tietääkö kukaan onko vielä tavattavissa?

LauriFIN:
Toinen mikä hukassa ja olin vakkari oli Maria, brunette venäläinen muodokas nainen. Otti vastaan Helsingissä ja Vantaalla ainakin. Taisi reissata muuallakin Suomessa. Häntä ei ole hetkeen näkynyt missään hetkeen aikaan. Harmi koska oli tosi mukava ja erittäin seksikäs

sinki:

--- Lainaus käyttäjältä: LauriFIN - Helmikuu 04, 2021, 15:04:13 ---Toinen mikä hukassa ja olin vakkari oli Maria, brunette venäläinen muodokas nainen. Otti vastaan Helsingissä ja Vantaalla ainakin. Taisi reissata muuallakin Suomessa. Häntä ei ole hetkeen näkynyt missään hetkeen aikaan. Harmi koska oli tosi mukava ja erittäin seksikäs

--- Lainaus päättyy ---

Maria/Magdalenan näin vähän aikaa sitten ilmoittelevan Turun Varissuolla. Kampissa kävin hän luonaan parikin kertaa, koska tykkäsin hänen antaumuksella tarjoamistaan tissipanoista ja jotenkin kodikkaan lämpimästä tunnelmasta.

LauriFIN:

--- Lainaus käyttäjältä: sinki - Helmikuu 05, 2021, 13:57:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: LauriFIN - Helmikuu 04, 2021, 15:04:13 ---Toinen mikä hukassa ja olin vakkari oli Maria, brunette venäläinen muodokas nainen. Otti vastaan Helsingissä ja Vantaalla ainakin. Taisi reissata muuallakin Suomessa. Häntä ei ole hetkeen näkynyt missään hetkeen aikaan. Harmi koska oli tosi mukava ja erittäin seksikäs

--- Lainaus päättyy ---

Maria/Magdalenan näin vähän aikaa sitten ilmoittelevan Turun Varissuolla. Kampissa kävin hän luonaan parikin kertaa, koska tykkäsin hänen antaumuksella tarjoamistaan tissipanoista ja jotenkin kodikkaan lämpimästä tunnelmasta.

--- Lainaus päättyy ---

Okei. No toivotaan, että käy joskus täällä pääkaupunkiseudullakin. Yritin kaivaa tietoja, mutta onko kellään kokemusta Aurinko keskustassa -nimimerkistä? Ja pienen tauon jälkeen otetaan muitakin suosituksia hieman kokeneimmista vastaan ja privanakin voi laittaa  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta