Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Ihanat kuumat rakkaat milffit

<< < (2/48) > >>

Vieras0370:
Roseberryn olen tavannut, ja voin allekirjoittaa, huippu nainen! Upeat isot rinnat ja mieleen jäi erityisesti upeat hiukset. Klassisen GFE-milffin etsijälle vahva suositus.

LindaBellan olen tavannut aikoinaan vuosia sitten, mutta vain hieronnan merkeissä. Teteekö siis myös ihan klassista seksiä? Mulle jäi silloin se käsitys, että olisi ollut vain hierontaa tarjolla, mutta voin erehtyäkin. En sitten ehkä tajunnut kysellä. Hieronta jäi kyllä mieleen todella loistavana.

Vielä kysyisin siitä Vantaan nelikymppisestä, että miksi sulla John ei kemiat kohdanneet, oliko GFE vai enemmän perustouhut? Suuteliko?

John Punter:
RR, ei vaan vaikuttanut kovin innostuneelta meikäläisestä, joskus ei vaan odotukset ja ihmistyypit kohtaa. Ei siis mitään suoraan negatiivista eikä sellaista. Omat kuvat. Tunnelma jäi vain latteaksi ja hieman vaivautuneeksi. GFE:tä yritettiin. Tässä ehkä eniten vaikuttaa vertailukohteet ja heidän kanssa onnistuneet tapaamiset - eli kun on ilokseen ja nautinnokseen saanut tavata esim Ninniä, Minttutypyä, Viljaa ja edellämainittuja niin mitta-asteikko on sen mukainen.
Voi siis hyvin olla, että toisen kanssa ja toisena päivänä tämä Vantaalainen voi olla ihan onnistunut valinta, sehän ei selviä kuin kokeilemalla :-)

Taisi jäädä toi naapurin Mannanen kesken viimeksi. Saman kategorian tapaaminen kuin Vantaalla. Ihan kiva, mutta se jokin juuri minun kanssa jäi vaimeaksi. Runsaampimuotoinen ja rempseä nainen, kaikinpuolin mukava ja helposti lähestyttävä.

Lindabella:

--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Heinäkuu 06, 2019, 15:06:57 ---
LindaBellan olen tavannut aikoinaan vuosia sitten, mutta vain hieronnan merkeissä. Teteekö siis myös ihan klassista seksiä? Mulle jäi silloin se käsitys, että olisi ollut vain hierontaa tarjolla, mutta voin erehtyäkin. En sitten ehkä tajunnut kysellä. Hieronta jäi kyllä mieleen todella loistavana.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos kehuista Rane ja John Punter.  :-* Jossain vaiheessa minulla oli vaihe että tein vain hierontaa, (sekä klassista että eroottista), eli muistat Rane oikein. Nykyisellään palvelut ovat kattavammat . Ihana ilmaus kyllä tuo "klassinen seksi", pitäisiköhän ottaa aktiiviseen käyttöön ? Eli joo, teen myös ihan sitä. :D

Pioneeri:
Kiitos Ennaltanäkijälle listauksesta. Ensimmäinen maistiainen listalta jo haettu.

Tuhma Lilja, onko ns. hyvännäköinen vai ovatko kuvat hieman imartelevia? Kysyn vain siksi että yksi horror punatukkakokemus Milffistä pääkaupunkiseudulla. Ei varmaankaan voi olla sama, vaan kuvien mukainen melko vetävä aikuinen nainen?

Vieras0006:

--- Lainaus käyttäjältä: Missile1 - Heinäkuu 08, 2019, 00:01:50 ---Kiitos Ennaltanäkijälle listauksesta. Ensimmäinen maistiainen listalta jo haettu.

Tuhma Lilja, onko ns. hyvännäköinen vai ovatko kuvat hieman imartelevia? Kysyn vain siksi että yksi horror punatukkakokemus Milffistä pääkaupunkiseudulla. Ei varmaankaan voi olla sama, vaan kuvien mukainen melko vetävä aikuinen nainen?

--- Lainaus päättyy ---

Kuvat ovat paikkaansa pitäviä Tuhman Liljan tapauksessa eli pukeutuu ja laittautuu seksikkäästi. Ei ole samanlainen sekopää kuin toinen tapaus.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta