Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Ihanat kuumat rakkaat milffit

<< < (8/48) > >>

Vieras0035:
Pidetään tämä lanka elossa.

Kävin kurkkaamassa ylempänä mainittua natali seksiä. Ei valitettavasti vedonnut ihan itseeni. Nainen oli omaan makuun vähän rehevä (vaikka kurvikkaista naisista pidänkin). Ainakin kylpytakki päällä näytti siltä, että keskivartalolihavuutta löytyy jonkin verran. Kuvat eivät omaan silmään vastanneet läheskään todellisuutta. Asunnon huoneilma oli myös hieromaöljyn ja hajusteiden kyllästämä. Käännyin ovella.

Milf-experienceä kannattaa hakea siis toisaalta.

Osaako vastavuoroisesti joku sanoa kokemuksia naapurin Angel/damira/blondy tai laima/larisa(lienee sama?) tai kissa/nika/kaunis 36?

edit: myös melita/melania/valkyria kiinnostaa.

Vieras0026:
 :-*Inke on minun paras tällä hetkellä, hänestä jo puhuttu aiemmin täällä, *kaunis nainen odottaa sinua*. Ikä mainittu 40v mutta luulen että neitti on nuorempi. Nam pakkaus. Löytyy naupusrisivulla. :-*

Vieras0068:

--- Lainaus käyttäjältä: Himosimo - Tammikuu 30, 2020, 16:15:35 --- :-*Inke on minun paras tällä hetkellä, hänestä jo puhuttu aiemmin täällä, *kaunis nainen odottaa sinua*. Ikä mainittu 40v mutta luulen että neitti on nuorempi. Nam pakkaus. Löytyy naupusrisivulla. :-*

--- Lainaus päättyy ---

Tässä tapahtuisi varmaan yksi hupakko skenen suurimmista ihmeistä, jos hutsu olisi nuorempi kuin ilmoittaa olevansa🙂.

Muutenkin google kääntäjä näyttää vähän tökkivän😁

Entto:
Dude on haistanut feikkirapsan.

Vieras0068:

--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Tammikuu 30, 2020, 22:35:05 ---Dude on haistanut feikkirapsan.

--- Lainaus päättyy ---

Mikä olisi kyllä harvinaista, kun haistan yleensä vain pillun hajun. Tai lonkun😁

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta