Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Ihanat kuumat rakkaat milffit
Vieras1804:
Himottas tuupata ekaa kertaa vanhempaa maturea, sanotaan +50v ja kotimaista. Olen täysin noviisi näissä hommissa, voisko joku auttaa miestä mäessä ja suositella jotakin Helsingin alueelta? Runko tulisi olla hoikka tai normaali ja kasvot kauniit, isot tissit plussaa.
Vieras0370:
Tässä mun parhaat mature-suositukset:
-Meeme, hoikahko pienikokoinen suomalainen nainen silareilla. Kroppa ja kasvot ikäisekseen hyvässä kuosissa.
-Viola, todella hoikka ja isoja tissejä ei valitettavasti löydy, mutta tekee tosi laajalla skaalalla vähän erikoisempiakin juttuja ja palvelu huippua. Ikä tosin kasvoissa ehkä jo näkyy.
-Karmel, runsasmuotoinen ja isokokoinen nainen, jolla myös isot tissit. Osaa hieroa todella hyvin. Vissin ei enää kovin usein tapaile asiakkaita?
kekkuli78:
Hei,
Onko kokemusta ST:lla ilmoittelevasta Liljasta Vantaan Hakunilasta? Kehuu että on syvä kurkku ja näyttää olevan runkokin kunnossa kuvissa. Muistelen että on joskus aiemmin ilmoitellut Leppävaaran suunnilta, mutta ei ole tarkempaa tietoa...
Vieras0381:
--- Lainaus käyttäjältä: LauriFIN - Helmikuu 04, 2021, 15:04:13 ---Toinen mikä hukassa ja olin vakkari oli Maria, brunette venäläinen muodokas nainen. Otti vastaan Helsingissä ja Vantaalla ainakin. Taisi reissata muuallakin Suomessa. Häntä ei ole hetkeen näkynyt missään hetkeen aikaan. Harmi koska oli tosi mukava ja erittäin seksikäs
--- Lainaus päättyy ---
Upea Maria oli kaunis, ihana ja mukava. Taitaa nykyään pääosin olla Virossa muissa hommissa. Alkuvuodesta tapasin Turussa. Useasti kävin Hkissä Eerikinkadulla visiitillä viime vuosikymmenellä.
LauriFIN:
--- Lainaus käyttäjältä: Jurpo - Heinäkuu 29, 2022, 23:03:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: LauriFIN - Helmikuu 04, 2021, 15:04:13 ---Toinen mikä hukassa ja olin vakkari oli Maria, brunette venäläinen muodokas nainen. Otti vastaan Helsingissä ja Vantaalla ainakin. Taisi reissata muuallakin Suomessa. Häntä ei ole hetkeen näkynyt missään hetkeen aikaan. Harmi koska oli tosi mukava ja erittäin seksikäs
--- Lainaus päättyy ---
Upea Maria oli kaunis, ihana ja mukava. Taitaa nykyään pääosin olla Virossa muissa hommissa. Alkuvuodesta tapasin Turussa. Useasti kävin Hkissä Eerikinkadulla visiitillä viime vuosikymmenellä.
--- Lainaus päättyy ---
Joo Marian kanssa oli monet mukavat hetket kun vieraili Helsingissä. Toivotaan, että vielä joskus pääsee tapaamaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta