sen että jossain osoitteessa on tyttö töissä saa selville ihan sillä että varaa ajan ja oharoi kun saa osoitteen. sit ei tarttekaan muuta kuin jäädä passiin saman osoitteen eteen ja käydä kiinni aina kun joku panikoivan näköinen mies hortoilee paikalle puhelinta tutkien.
Oikein ihanasti puhut asiakkaistasi! Ilmeisesti sen verta herkkyyttä ja empatiaa löytyy, kun noin sympatiat menee ryöstäjien puolelle.

Toki teidän ala ei - kiitos yhtä ihanien muiden horojen - kauheasti tuosta ryöstämisestä ja sen yrittämisestä poikkeakaan.
Eli siis, tuskin hupakon luo saapuminen kenellekään on kovin rentoa puuhaa, mitä uudempi paikka ja tyttö, sitä hermostuttavampaa. On se jännää myös hupakoillekin, oon seurustellut yhden suomihoron kanssa, ja oon ollu 9 vuotta naimisissa toisen ulkkarihoron kanssa, niin siksi uskallan sanoa, kun olen kuullut heiltä.
Mutta mitäs Ihana Isa sitten on mieltä? Halveksii asiakkaitaan "hortoileviksi, panikoivan näköisiksi miehiksi" jotka ovat siis hänen mielestään otollisia uhreja ryöstäjille, "hehheehee" hauska läppä joo!

Ihanaa toki on, kun asenne selviää näistä "ehdottoman luotettavista suomihoroista" kaikille jo ennen varsinaista tapaamista, nii eipä tarvi turhaan mennä katsomaan, mitä muuta "ihanaa" Isalla on tarjota.

Ja varmaan suomi hinnat tietysti. Niitäkään en ymmärrä, tai siis toki tajuan - onhan se selvä viesti, että kuksiminen rahasta asiakkaiden kanssa on niin vastenmielistä, että siitä täytyy saada enemmän. Vaikee sitä muuten nähdä. Ikään kuin käytännössä kultakaivos kusipäisille itseään täynnä oleville naisille, MUN mielestä.

Mun suomi-horo-tyttis aikoinaan EI ollu sellanen "150 e / 30 min" tyyppi, ja sen näki siitä ja oli tietyt vakkari asiakkkaat, ketkä sai nauttia