Yhden suomalaisen parikymppisen tytön tapasin RE:sitä, hänen luona kävin useamman kerran ja mielestäni kaikki meni hyvin ja tuntui ihan järkevältä ihmiseltä.
Jossain vaiheessa hän pyysi rahaa lainaksi nyyhkytarinan varjolla. Milloin piti lääkäriin päästä ja milloin oli lemmikillä joku hätä päästä eläinlääkäriin.
Minäpöljä lainasin ja sovittiin että maksaa luonnossa takaisin.
Kun takaisinmaksuaika koitti, treffit oli sovittu, tuli muutaman kerran viime hetken peruutus, "jouduinkin menee töihin, koira sairastui taas jne". Tätä veivausta muutama kk ja lopulta ei enää vastannut mitään ja numero poistui käytöstä.
Sitten muutama st sivuilta hankittu puhsex juttu parilta eri suomimimmiltä, alkuun pari onnistunutta keikkaa ja sen jälkeen kadotaan kun rahat on seuraavasta sovitusta jutusta saatu eikä enää vastata mihinkään.
Loput on sitten livejutuissa tapahtuneita laiminlyöntejä, esim kutsun naisen hotelliin, sovitti 2h ajasta ja mimmi karkaa ekan varvin jälkeen kun olen suihkussa. Tai että treffejä sopiessa kaikki ehdotukset käy mutta livenä niistä karisee 80% pois ettei käy ja ai niin mulla on sit menkat ei kai haittaa mut raha kelpaa kiitos.
Näissä on kunnostautuneet niin kotimaiset kuin ulkomaiset 50-50.
Ei näitä nyt ihan alvariinsa tapahdu, nämä kokemukset ajanjaksolla viimeiset 5v.
On niitä onnistumisiakin, yksi vakkari pysynyt 23 vuotta ja toinen kohta kymmenen, eli en mä kai ihan mahdoton asiakas ole. Ja kyllä, olen aloittanut nämä hommat parikymppisenä.