Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rinnat ja niiden parantava voima?  (Luettu 128 kertaa)

Poissa Sepase1

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Rinnat ja niiden parantava voima?
« : eilen kello 22:26:47 »
Terve vain kohtuu uudelta käyttäjältä!

Ajattelin että olisi kai aivan sopivaa kysyä teiltä, kanssapervoilijoilta muutamaa asiaa.

Aluksi itsestäni sen verran;
Olen reilu 30v parisuhteessa oleva mies, avoin suhde ja elämässä kaikki mallillaan, siinäpä ne tärkeimmät, haha.  :inlove:
Luulin tietäväni itsestäni kaiken, kunnes tänä vuonna havahduin siihen että ei jumalauta, naisten rinnat on ihania! Tai siis, ainahan ne on olleet, mutta tästä on jo kasvanut hetkessä jokin pakkomielle. Onneksi puolisoltani sellaiset löytyy, ja varsin ihanat siis.

Mutta. Jokin hakee etsimään (siis luvan kanssa) vielä suurempia rintoja, sellaisia joihin voisi melkein tukehtua, sitä että oikeen tyrkytetään rintaa imettäväksi. Samaan aikaan olen huomannut itsestäni sellaisen äiti-fetissin tai miksikä sitä nyt voisi kutsuakaan.. Että mami antaisi vähän rintaa, niin ai että, kyllähän te tiiätte! :laught:

Niinpä siis.
Onko tämä jotain ikäkriisiä, selvittelemättömiä äiti-suhteita vai aivan normaalia seksuaalisuutta, että näinkin "melkein keski-ikäinen" normaali mies, niinkuin minä, on vailla niin kovin vain imettämistä, läheisyyttä ja paijaamista?

Ja loppuun ps. Jos löytyy isorintaisia naisia, ja mielellään vielä vähän iäkkäämpiä kuin minä, niin hit me up, olen myyty! :))

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rinnat ja niiden parantava voima?
« Vastaus #1 : eilen kello 23:10:59 »
Erikokoiset rinnat ovat kivoja. On mielestäni ihan ymmärrettävää haluta kokeilla muitakin kuin parisuhteessa tarjolla olevia (jos siihen siis on lupa).

En tiedä mikä mainitsemistasi mahdollisista syistä sinun tapauksessasi on taustalla. Läheisyydessä ja paijaamisessa ei tietenkään mitään vikaa.

Joten, kysymykseesi ... veikkaisin, että kyseessä on melko todennäköisesti "ihan normaali seksuaalisuus".

Ja löytyy kyllä isorintaisia naisia. Täälläkin kirjoittelevista.

Poissa wellu

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : eilen kello 23:26:30 »
Terve vain kohtuu uudelta käyttäjältä!

Ajattelin että olisi kai aivan sopivaa kysyä teiltä, kanssapervoilijoilta muutamaa asiaa.

Aluksi itsestäni sen verran;
Olen reilu 30v parisuhteessa oleva mies, avoin suhde ja elämässä kaikki mallillaan, siinäpä ne tärkeimmät, haha.  :inlove:
Luulin tietäväni itsestäni kaiken, kunnes tänä vuonna havahduin siihen että ei jumalauta, naisten rinnat on ihania! Tai siis, ainahan ne on olleet, mutta tästä on jo kasvanut hetkessä jokin pakkomielle. Onneksi puolisoltani sellaiset löytyy, ja varsin ihanat siis.

Mutta. Jokin hakee etsimään (siis luvan kanssa) vielä suurempia rintoja, sellaisia joihin voisi melkein tukehtua, sitä että oikeen tyrkytetään rintaa imettäväksi. Samaan aikaan olen huomannut itsestäni sellaisen äiti-fetissin tai miksikä sitä nyt voisi kutsuakaan.. Että mami antaisi vähän rintaa, niin ai että, kyllähän te tiiätte! :laught:

Niinpä siis.
Onko tämä jotain ikäkriisiä, selvittelemättömiä äiti-suhteita vai aivan normaalia seksuaalisuutta, että näinkin "melkein keski-ikäinen" normaali mies, niinkuin minä, on vailla niin kovin vain imettämistä, läheisyyttä ja paijaamista?

Ja loppuun ps. Jos löytyy isorintaisia naisia, ja mielellään vielä vähän iäkkäämpiä kuin minä, niin hit me up, olen myyty! :))
Suosittelen Annia.

Poissa Sepase1

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 23:54:04 »
Kiitos vastauksista. Kuka on tämä Anni? :)

Poissa Klikklak

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #4 : eilen kello 23:59:35 »
Kiitos vastauksista. Kuka on tämä Anni? :)

AnniAuringonkukka