Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tuhma Myy  (Luettu 698 kertaa)

Poissa tunnuksena Sinatra

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Tuhma Myy
« : eilen kello 21:51:31 »
Pääsin vihdoin eilen tapaamaan Myyn. Olin yrittänyt tuota jo pari kertaa aiemmin, mutta aikataulut eivät olleet kohdanneet, mutta viimein onnisti.

Myy on ensimmäinen pt kohdallani jolla suutelu ei kuulu valikoimaan, joten olin ehkä etukäteen vähän miettiväinen sen suhteen, kuinka intiimi tuo kohtaaminen voi olla, koska pussailu on itselleni sen verran tärkeää.

Vastassa oli kaunis petite nainen, joka otti minut lämpimästi vastaan. Siirryimme sänkyyn, ja Ilahduin kovasti kun erityistoiveeni oli otettu huomioon, vaikka en siitä muistanut erityisesti muistuttaa. Kainaloita ja varpaita maistellen sitten edettiin.

Kaikesta huomasi, positiivisessa mielessä, että minua palvelee ammattilainen. Myy on todella hyvä panemaan ja luo kyllä sopivasti illuusiota omasta nautinnostaankin. Ja onhan tuo vartalo ja todella kauniit kasvot upeaa katsottavaa joka kulmasta.

Niin, se suutelun puuttuminen ei sitten häirinnytkään yhtään intiimin tilanteen luomista, kunhan ensin itse pääsi siitä ajatuksesta ”muista, älä suutele”. Itse asiassa oli ihan mielenkiintoista että kaikki ei menekään aina ihan samalla kaavalla.

Myyn tapaaminen ei varmasti jää tähän yhteen kertaan, kyllä tuo niin hyvä kokemus oli. Kaiken lisäksi hän vaikuttaa älykkäältä, on puhelias ja muutenkin kivan tuntuinen. Mukavaa juttelua touhujen jälkeen.

Säähän oli marraskuu, mitäpä siihen on lisättävää..

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuhma Myy
« Vastaus #1 : eilen kello 23:46:50 »
Hyvä rapsa! Myy on kyllä kuvien perusteella tosi nätti. On ollut jo pitkään harkinnassa, eikä tämä rapsa lainkaan vähennä mielenkiintoa!

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #2 : tänään kello 06:02:23 »

Hänellä puutteeliset palvelut,jotka latistavat kiinnostuksen..
  Videoilla pannaan paljaalla..

Poissa Tekoaly007

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : tänään kello 06:52:01 »
Myyn tavanneena, olen Frankin kanssa täysin samaa mieltä! Kiva mimmi!

Yleisellä tasolla puhuen; en pane ketään paljaalla, ellei kyseessä ole parisuhde,jossa tunnemme toisemme hyvin.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #4 : tänään kello 07:27:01 »
Aika vitun vaikeaa tuntuu olevan saada kyseistä mimmiä kiinni. Pitäisi ilmeisesti antaa kasvokuva ja kaikki.
Kiinnosti vähän josko ensi lomilla Suomessa mutta liian vaikea tapaus tavoittaa ja rajoitteitakin tuntuu olevan aikalailla joten ilmeisesti jää tapaamatta.
Mutta todella hyvännäköinen mimmi kuitenkin.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa tunnuksena Sinatra

• Full Member
« Vastaus #5 : tänään kello 08:47:12 »
Aika vitun vaikeaa tuntuu olevan saada kyseistä mimmiä kiinni. Pitäisi ilmeisesti antaa kasvokuva ja kaikki.
Kiinnosti vähän josko ensi lomilla Suomessa mutta liian vaikea tapaus tavoittaa ja rajoitteitakin tuntuu olevan aikalailla joten ilmeisesti jää tapaamatta.

Ei sentään tarvi kasvokuvia lähetellä, ihan normaalit yhteydenotto-proseduurit. Itsekin ehdin vähän kyllä turhautua tuohon kommunikaatioon ja mainitsinkin asiasta Myylle.

Poissa Mr.NiceGuy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : tänään kello 09:13:11 »

Ei sentään tarvi kasvokuvia lähetellä, ihan normaalit yhteydenotto-proseduurit. Itsekin ehdin vähän kyllä turhautua tuohon kommunikaatioon ja mainitsinkin asiasta Myylle.

Mutta hyvää, ellei jopa täydellistä, kannattaa odottaa  :inlove: Yrittäjiä hekin ovat, joilla on olemassa vapaa-aikansa eivätkä ole töissä tai tavoitettavissa 24/7. Tämän päivän kulttuuriin vaan tuntuu kuuluvan että ihmisen pitää olla jatkuvasti tavoitettavissa (koski sitten asia ystävyyttä tai yrityksiä).

Poissa dijon

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #7 : tänään kello 09:57:48 »
Yrittäjiä hekin ovat, joilla on olemassa vapaa-aikansa eivätkä ole töissä tai tavoitettavissa 24/7. Tämän päivän kulttuuriin vaan tuntuu kuuluvan että ihmisen pitää olla jatkuvasti tavoitettavissa (koski sitten asia ystävyyttä tai yrityksiä).

Myyn vastausaika saattaa (myös kiertueen ollessa aktiivinen) olla kaksi pankkipäivää. Siihen päälle pikkusieluisuus varausmaksun kanssa, joka asiakkaan pitäisi vihdoin vastauksen hetkellä suorittaa atomisesti tai muuten seuraava poka vie aikaikkunan, tekee sopimisesta melko haastavaa. Jokainen taaplaa tyylillään, toki.

_
dijon on sinappi

Paikalla TuhmaMyy

• Full Member
« Vastaus #8 : tänään kello 10:00:48 »
Pääsin vihdoin eilen tapaamaan Myyn. Olin yrittänyt tuota jo pari kertaa aiemmin, mutta aikataulut eivät olleet kohdanneet, mutta viimein onnisti.

Kiitos kivoista kommenteista (ja treffeistä) 🌞

Kasvokuvaa tai mitään muitakaan kuvia ei tarvitse lähettää! On harmi että mua on vähän vaikea saada kiinni. Mulla ei valitettavasti ole sihteeriä joka hoitaisi mulle ajanvarausasioita ja välillä käy niin, että viesti menee ohi tai vastaamisessa on mennyt niin pitkään, ettei asia ole enää selkeästi ajankohtainen. Teen (vajaata) neljäpäiväistä työviikkoa, eli oon torstai-iltapäivästä sunnuntai-iltaan/maanantaiaamuun yleensä työasioiden tavoittamattomissa, ja työpäivinä vastailen asiakastapaamisten välissä, mikä tietysti jättää melko rajatusti aikaa sähköpostin ja tekstareiden purkamiseen. Ja silloin kun viestejä puran, tutut, turvalliset palaavat asiakkaat on prioriteettilistalla ensimmäisenä.

Yritän kuitenkin tässä ajanvarausasioiden hoitamisessa petrata! Mutta antakaa vähän armoa, asiakkaana ei välttämättä hahmota, kuinka paljon niitä yhteydenottoja seksityöntekijän puhelimeen päivittäin kilahtaa 🙏

Poissa Teroterava

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9 : tänään kello 10:02:31 »
Myy on ihana.  :inlove:
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #10 : tänään kello 10:36:17 »
[quote author=TuhmaMyy link=topic=17881.msg467444#msg467444

Yritän kuitenkin tässä ajanvarausasioiden hoitamisessa petrata! Mutta antakaa vähän armoa, asiakkaana ei välttämättä hahmota, kuinka paljon niitä yhteydenottoja seksityöntekijän puhelimeen päivittäin kilahtaa 🙏
[/quote]

Aivan varmasti tulee, sen verran kuuman näköinen mimmi olet. :inlove:
Ja hyvä että selvisi tuokin ettei kasvokuvia tarvitse lähetellä, olin vain jostakin saanut sellaisen käsityksen.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 10:38:44 kirjoittanut Pekonen »
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".