Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tärkeä tiedote oharintekijöille  (Luettu 30535 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #40 : Toukokuu 08, 2020, 18:34:49 »
Kuulkaas koko hutsufoorumi ja muut, olen vitun vihainen että heititte Johannan tuleen ja menitte itse piiloon. Voi olla että olen niin vihainen että teen rikosilmoituksen, kaikki on kuvina tallessa.
Ja jos näyttäytyy että pääjehuna häärii Forsström, niin olen pahoillani koko suomalaisen seksiskenen puolesta.

Mulle on tullut viestejä hutsusähköpostiin, jotka ovat erittäin raskauttavia.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2020, 18:36:29 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa ANNIKKI

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #41 : Toukokuu 08, 2020, 18:38:24 »
"Pääjehuna" voi tsiisus... Kaikki hutsuthan on aivottomia apinoita jotka kuuntelee ohjeita Tiia Forsströmiltä  ::) ihme sekoilua tällä foorumilla  ::)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #42 : Toukokuu 08, 2020, 18:41:19 »
No voihan vittu. Tuli flashback. Samat kuviot aina. Jollain lähtee jutut laukalle, saa potkut yksityispuolelta, järjestää draamaa ja yrittää mustamaalata kaikkia muita suomihupakoita. Ja Paulatar ottaa ruutukopioita. Mun arvaus että naapuriforkka saa taas kohta uusia jäseniä 😅
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #43 : Toukokuu 08, 2020, 18:42:56 »
Asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta varoitus vaarallisista ”asiakkaista” kuuluu mielestäni palveluntuottajan työturvallisuuteen.

Ohareiden tekijät puolestaan kuluttavat palveluntarjoajien aikaa, joka on pois joltain toiselta asiakkaalta.

Miten ajattelit että nämä varoitukset annettaisiin eteenpäin?

Aurora Mature, sinuako ei haittaa, vaikka joku väkivaltainen asiakas pistelisi kollegan päiviltä? Mä ainakin pyrin pitämään kaikessa kollegoiden puolia, sen verran ihania ihmisiä olen tämän homman parissa tavannut. Ikävää, että sinä et koe samoin. Toivon kuitenkin sinullekin kaikkea hyvää.

Äh, en jaksa poistaa turhia, mutta kuules Anniina, huoran turvallisuus on korvien välissä. Jos päädyt tilanteeseen jossa olet ongelmissa, olen pahoillani. Minä kannan vastuun omasta elämästäni. Minä en pidä kenenkään muun kuin omaa puoltani ja jos sulla on turvaverkosto niin se on sinulle tosi hyvä juttu. Aikoinaan kun toimin Helsingissä vaaralliset numerot kulkivat tekstiviestiliitteinä tutuilta toisille, eikä mitään rekisteriä tarvittu. Anniina, älä hempeile mulle, huoraa sinä vaan ihan rauhassa, kuten minäkin,

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #44 : Toukokuu 08, 2020, 18:45:14 »
"Pääjehuna" voi tsiisus... Kaikki hutsuthan on aivottomia apinoita jotka kuuntelee ohjeita Tiia Forsströmiltä  ::) ihme sekoilua tällä foorumilla  ::)

Olen pyytänyt Tiia Forsströmiä kommentoimaan asiaa. Ei vielä ole, jos näen oikein.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #45 : Toukokuu 08, 2020, 18:45:40 »
"Pääjehuna" voi tsiisus... Kaikki hutsuthan on aivottomia apinoita jotka kuuntelee ohjeita Tiia Forsströmiltä  ::)

Siis tiesinhän mä olevani kauheen tärkeä henkilö, mutta en ollut tajunnut, että mä olen joku vitun mafiapäällikkö ja paavi myös.

En oikein tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. Mutta go, girls, whatever makes you happy. Jos pakkomielteinen suhtautuminen yhteen keski-ikäiseen espoolaisrouvaan on se juttu, niin ei se ole multa pois.
Jyväskylässä Viljan kanssa 23.-24.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa ANNIKKI

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #46 : Toukokuu 08, 2020, 18:46:57 »
Aikoinaan kun toimin Helsingissä vaaralliset numerot kulkivat tekstiviestiliitteinä tutuilta toisille, eikä mitään rekisteriä tarvittu.

Huoh, kuten se tapahtuu nytkin...
 Kun lukee tätä ketjua, on selvää että sä olet keksinyt koko rekisterin, eikä kukaan muu ole puhunu sellaisesta  ;D

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #47 : Toukokuu 08, 2020, 18:47:01 »
"Pääjehuna" voi tsiisus... Kaikki hutsuthan on aivottomia apinoita jotka kuuntelee ohjeita Tiia Forsströmiltä  ::)

Siis tiesinhän mä olevani kauheen tärkeä henkilö, mutta en ollut tajunnut, että mä olen joku vitun mafiapäällikkö ja paavi myös.

En oikein tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. Mutta go, girls, whatever makes you happy. Jos pakkomielteinen suhtautuminen yhteen keski-ikäiseen espoolaisrouvaan on se juttu, niin ei se ole multa pois.

Mitä vastaat väitteisiin että foorumillasi on useita listoja asiakkaista? Ja miksi heitit ulos Johannan kun hän vahingossa paljasti että listoja on?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2020, 18:49:33 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #48 : Toukokuu 08, 2020, 18:47:30 »
Olen pyytänyt Tiia Forsströmiä kommentoimaan asiaa. Ei vielä ole, jos näen oikein.

No kas, kollega olikin laittanut mulle vallan privaviestiä asiasta. Tämähän eskaloitui nopeasti.

Seuraavaksi mä olen varmaan vastuussa pandemiasta ja ilmastonmuutoksesta.
Jyväskylässä Viljan kanssa 23.-24.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #49 : Toukokuu 08, 2020, 18:48:22 »
Asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta varoitus vaarallisista ”asiakkaista” kuuluu mielestäni palveluntuottajan työturvallisuuteen.

Ohareiden tekijät puolestaan kuluttavat palveluntarjoajien aikaa, joka on pois joltain toiselta asiakkaalta.

Miten ajattelit että nämä varoitukset annettaisiin eteenpäin?

Aurora Mature, sinuako ei haittaa, vaikka joku väkivaltainen asiakas pistelisi kollegan päiviltä? Mä ainakin pyrin pitämään kaikessa kollegoiden puolia, sen verran ihania ihmisiä olen tämän homman parissa tavannut. Ikävää, että sinä et koe samoin. Toivon kuitenkin sinullekin kaikkea hyvää.

Miten pidät kollegojen puolia konkreettisesti?

No vaikka sillälailla, että jos joku jäbä nussittuaan hakkaa multa silmät mustaksi ja ryöstää rahat, niin ilmoitan poliisin lisäksi 10 parhaalle frendilleni, että vähän liian  hapokasta  menoa tällä kaverilla...


Tsiisus taas tätä järjenjuoksua...

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #50 : Toukokuu 08, 2020, 18:49:26 »
"Pääjehuna" voi tsiisus... Kaikki hutsuthan on aivottomia apinoita jotka kuuntelee ohjeita Tiia Forsströmiltä  ::)

Siis tiesinhän mä olevani kauheen tärkeä henkilö, mutta en ollut tajunnut, että mä olen joku vitun mafiapäällikkö ja paavi myös.

En oikein tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. Mutta go, girls, whatever makes you happy. Jos pakkomielteinen suhtautuminen yhteen keski-ikäiseen espoolaisrouvaan on se juttu, niin ei se ole multa pois.

Tiia näyttää olevan aika monen fetissi. No en mä ihmettele toisaalta. <3

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #51 : Toukokuu 08, 2020, 18:50:08 »
Niin, odottelemme vastuksiasi.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #52 : Toukokuu 08, 2020, 18:50:45 »
Mitä vastaat väitteisiin että foorumillasi on useita listoja asiakkaista?

Mulla ei ole yhtään keskustelufoorumia. Pitäisiköhän perustaa oma?

FTS Finlandin keskustelufoorumi on suljettu ja luottamuksellinen, ja sen netikettiin kuuluu, että sen ulkopuolella ei keskustella mistään siellä kirjoitetusta.
Jyväskylässä Viljan kanssa 23.-24.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #53 : Toukokuu 08, 2020, 18:56:16 »
Mitä vastaat väitteisiin että foorumillasi on useita listoja asiakkaista?

Mulla ei ole yhtään keskustelufoorumia. Pitäisiköhän perustaa oma?

FTS Finlandin keskustelufoorumi on suljettu ja luottamuksellinen, ja sen netikettiin kuuluu, että sen ulkopuolella ei keskustella mistään siellä kirjoitetusta.

OK, tämä on hyvä selvennys. Joten esimerkiksi minä, joka olen myynyt seksiä 20 vuotta, en pääse tuolle foorumille jollen tapaa jotain misua, joka on ollut huora 6 kk?

En tainnut sanoa keskustelufoorumi.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #54 : Toukokuu 08, 2020, 18:59:26 »
Voitko Tiia kertoa tässä FSTn rakenteen?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #55 : Toukokuu 08, 2020, 19:02:04 »
En halua olla epäasiallinen, mutta jotta saataisiin vielä lisäväriä perjantai-illan ratoksi, voisiko tilata pussillisen lonkeroa tietylle henkilölle kotiinkuljetuksena ?  8)
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #56 : Toukokuu 08, 2020, 19:04:20 »
En halua olla epäasiallinen, mutta jotta saataisiin vielä lisäväriä perjantai-illan ratoksi, voisiko tilata pussillisen lonkeroa tietylle henkilölle kotiinkuljetuksena ?  8)

Pussillinen voi olla liikaa, sillä jo hiljenee tää ketju kokonaan.  ;D

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #57 : Toukokuu 08, 2020, 19:07:10 »
Asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta varoitus vaarallisista ”asiakkaista” kuuluu mielestäni palveluntuottajan työturvallisuuteen.

Ohareiden tekijät puolestaan kuluttavat palveluntarjoajien aikaa, joka on pois joltain toiselta asiakkaalta.

Miten ajattelit että nämä varoitukset annettaisiin eteenpäin?

Aurora Mature, sinuako ei haittaa, vaikka joku väkivaltainen asiakas pistelisi kollegan päiviltä? Mä ainakin pyrin pitämään kaikessa kollegoiden puolia, sen verran ihania ihmisiä olen tämän homman parissa tavannut. Ikävää, että sinä et koe samoin. Toivon kuitenkin sinullekin kaikkea hyvää.

Miten pidät kollegojen puolia konkreettisesti?

No vaikka sillälailla, että jos joku jäbä nussittuaan hakkaa multa silmät mustaksi ja ryöstää rahat, niin ilmoitan poliisin lisäksi 10 parhaalle frendilleni, että vähän liian  hapokasta  menoa tällä kaverilla...


Tsiisus taas tätä järjenjuoksua...
Siis mitä järjenjuoksua tarkoitat? Tietenkin varoitat kavereitasi, mutta jos sua pahoinoideltiin Kalliossa, on tieto mulle Ivalossa aivan turha.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #58 : Toukokuu 08, 2020, 19:14:38 »
Voi helevetti kun tuntuu hyvältä että Tiia Forsstrmin pulju näyttää jääneen kiinni laittomista rekistereistä. Vaikka sivu suljettiin nopeasti, ei ne tiedot ole hävinneet.

Voi helevetti kun tuntuu hyvältä että vielä 20 vuoden jälkeen saan aikaan hämmennystä seksinmyyntiympyröissä.

Ja eikös ole ihanaa, rakkaat.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #59 : Toukokuu 08, 2020, 19:16:48 »
En halua olla epäasiallinen, mutta jotta saataisiin vielä lisäväriä perjantai-illan ratoksi, voisiko tilata pussillisen lonkeroa tietylle henkilölle kotiinkuljetuksena ?  8)

Mä voin sponssaa parit muumilimut samaan kelkkaan. 😁
Amator