Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tärkeä tiedote oharintekijöille  (Luettu 30541 kertaa)

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #20 : Toukokuu 08, 2020, 16:58:03 »
Peruuttaa voi aina.

Se on vaan tylsää, jos vieras varaa vaikka tunnin ja myyn tuolle tunnille kolme ei oota, eikä vieras viitsi perua/laittaa tekstaria ettei tule, on ei pelkästään mua vaan toisia miehiä kohtaan todella ala-arvoista käytöstä.

Sen jk ei taatusti saa uutta aikaa.

Poissa Anonyme

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #21 : Toukokuu 08, 2020, 17:23:33 »
FTS foorumilla on useampi lista. On oharit ja vaaralliset. Puhelin numeroita, sahkoposteja, kik nimimerkkeja.
Paasy sisalle ei ole kovin vaikeaa. Mutta en tule sita neuvomaan.

Totuus ennen kaikkea.
Kaikilla on oikeus yksityisyyteen.




Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #22 : Toukokuu 08, 2020, 17:26:36 »
FTS foorumilla on useampi lista. On oharit ja vaaralliset. Puhelin numeroita, sahkoposteja, kik nimimerkkeja.
Paasy sisalle ei ole kovin vaikeaa. Mutta en tule sita neuvomaan.

Totuus ennen kaikkea.
Kaikilla on oikeus yksityisyyteen.

Oho.

Väitätkö vastaan, Tiia?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #23 : Toukokuu 08, 2020, 17:28:15 »
FTS foorumilla on useampi lista. On oharit ja vaaralliset. Puhelin numeroita, sahkoposteja, kik nimimerkkeja.
Paasy sisalle ei ole kovin vaikeaa. Mutta en tule sita neuvomaan.

Kuukausia sitten kun pyysin pääsyä, oli ehtona että tapaa jonkun jo tunnetun hutsun, tarjottiin tapaamista Joensuussakin, en halunnut.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #24 : Toukokuu 08, 2020, 17:45:52 »
Sama peli jatkuu siis edelleen.  :o

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #25 : Toukokuu 08, 2020, 17:51:15 »
Siltä vähän vaikuttaa. Mutta tällä kertaa,jos asiat pitävät paikkaansa, foorumilla, FTS, joka on julkinen ja alalla arvostettu. Aiemmin listat olivat sexworkin salaisissa ryhmissä.

Joten nyt on FTS aika poistaa nuo lainvastaiset listat, minä en tee rikosilmoitusta mutta joku muu voi tehdä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #26 : Toukokuu 08, 2020, 17:57:35 »
FTS näyttää suljetulta. Tänään ollut viimeksi aktiviteettia.

Itse en viitsi tehdä rikosilmoitusta laittomista tiedostoista, onko joku muu tehnyt? Jos ei, niin vois joku tehdä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2020, 18:06:38 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #27 : Toukokuu 08, 2020, 17:58:00 »
Minulle kävi kuulemma nyt seuraavalla tavalla:

Sain sähköpostia, jonka mukaan tunnukseni on poistettu. FTS:n ylläpidolta juuri äsken. Kehtaavat väittää, että olen omalla toiminnallani eli tämän langan avaamisella aiheuttanut muka jonkinlaisen luottamuspulan FTS-foorumin puolella. Olisihan se pitänyt arvata...

...Siis että tuo FTS-saitti on sitten todellakin Tiian saitti, ja Tiia päättää, kenestä tykkää ja kenestä ei ja keksi viimeiseen asti kollegoidensa kanssa syitä saada jonkin pätevän selityksen foorumista erottamiselle. Saati että heidän Työvaliokuntaan ei olisi ollut mitään asiaa ilmeisesti muutenkaan. Ja minulla olisi sitten huomenna 9.5 pitänyt jo aikaa sitten sovitusti olla FTS-foorumilla sopimani Kaivopuiston kokoontuminen muiden kollegojen kanssa. Tämä ei toteutunut nyt kun minut poistettiin hetken mielijohteesta.

Ja tämähän ei kai edelleenkään ole Tiian tai hänen komppaaman työvaliokunnan mielestä syrjintää ketään kollegaa kohtaan. Vannon, etten asiaa jätä tähän vaan tarvittaessa todellakin perustan vapaamman ja avoimemman foorumin meille seksityöntekijöille, jotka emme ole FTS:läisiä ja jotka oikeasti haluavat keskustella asioista keskenään niiden oikeilla nimillä.

Minusta alkaa tuntua edelleen ja yhä enemmän siltä, että tuollaisen sivuston laillisuudessa ja eettisyydessä todella on jotakin kysymysmerkin paikkaa, jos minut pitää sieltä kesken kaiken yhtäkkiä erottaa ilman oikeasti perusteltua syytä nyt yhtäkkiä.

Sydämelliset kiitokset vielä sille Forsströmin Tiialle, jolle voisi sen kukkakimpun ja kiitoskirjeenkin kohtapuolin lähettää... Puss puss!  :D ❤️💋

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #28 : Toukokuu 08, 2020, 18:01:59 »
FTS foorumilla on useampi lista. On oharit ja vaaralliset. Puhelin numeroita, sahkoposteja, kik nimimerkkeja.

Oho.

Väitätkö vastaan, Tiia?

Niin siis onko valehtelukin nykyään häneltä halutessaan sallittua...? Odotan innolla vastausta! ;D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2020, 18:03:33 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #29 : Toukokuu 08, 2020, 18:05:54 »
FTS näyttää suljetulta. Tänään ollut viimeksi aktiviteettia.

Sinne pääsee vain Tiian määrittelemien muutaman työvaliokuntalaisten livehaastattelun perusteella eli valikoivaa meininkiä...

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #30 : Toukokuu 08, 2020, 18:07:02 »
Yhden postauksen anonyymit ovat aina olleet niitä luotettavimpia tiedonlähteitä :D

Tietysti meidän kuuluu voida varoitella toisiamme vaarallisista ihmisistä. Siis raiskaajista, väkivaltaisista, ryöstäjistä ja sellaisista. Muutaman ulkopaikkakunnan keikan tehneenä olen myös huomannut sellaisen ihmisryhmän, jotka ihan tahallisesti järjestävät keikkailevalle seksityöntekijälle oharisarjan tai puhelinlinjan tukkeuman niin, että keikasta ei välttämättä edes jää rahallisesti plussan puolelle. Ja siinä ei todellakaan ole vielä kaikki. Minulla yksin on iso kasa kokemuksia kaiken maailman ihme tyypeistä, vaikken ole vielä kahtakaan vuotta työskennellyt tällä lailla säännölliseen tahtiin.

Mutta Tiia puhuu ihan totta, että laittomia henkilörekistereitä ei pidetä. En ole tarpeeksi fiksu arvioidakseni, miten yksityiskohtaisesti tästä kannattaa kertoa, etten vaarantaisi kenenkään yksityisyyttä, mutta voitte uskoa minua kun sanon, että siitä ollaan tosi tarkkoja, ettei varoittaminen muutu laittomaksi rekisteriksi. Ihmisten yksityisyys ei ole mikään vitsi kenellekään.

Siis oikeasti, mitä helvettiä täällä oikein on tapahtunut tällä välin kun olen päivän ollut poissa...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2020, 18:12:26 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #31 : Toukokuu 08, 2020, 18:08:04 »
FTS näyttää suljetulta. Tänään ollut viimeksi aktiviteettia.

Sinne pääsee vain Tiian määrittelemien muutaman työvaliokuntalaisten livehaastattelun perusteella eli valikoivaa meininkiä...

Työvaliokuntalaisten?
Onko kyseessä lahko kuten Koivuniemi 15 vuotta sitten?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2020, 18:10:44 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #32 : Toukokuu 08, 2020, 18:10:14 »
Asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta varoitus vaarallisista ”asiakkaista” kuuluu mielestäni palveluntuottajan työturvallisuuteen.

Ohareiden tekijät puolestaan kuluttavat palveluntarjoajien aikaa, joka on pois joltain toiselta asiakkaalta.

Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #33 : Toukokuu 08, 2020, 18:13:36 »
Asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta varoitus vaarallisista ”asiakkaista” kuuluu mielestäni palveluntuottajan työturvallisuuteen.

Ohareiden tekijät puolestaan kuluttavat palveluntarjoajien aikaa, joka on pois joltain toiselta asiakkaalta.

Miten ajattelit että nämä varoitukset annettaisiin eteenpäin?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #34 : Toukokuu 08, 2020, 18:16:00 »
Asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta varoitus vaarallisista ”asiakkaista” kuuluu mielestäni palveluntuottajan työturvallisuuteen.

Ohareiden tekijät puolestaan kuluttavat palveluntarjoajien aikaa, joka on pois joltain toiselta asiakkaalta.

Miten ajattelit että nämä varoitukset annettaisiin eteenpäin?

Aurora Mature, sinuako ei haittaa, vaikka joku väkivaltainen asiakas pistelisi kollegan päiviltä? Mä ainakin pyrin pitämään kaikessa kollegoiden puolia, sen verran ihania ihmisiä olen tämän homman parissa tavannut. Ikävää, että sinä et koe samoin. Toivon kuitenkin sinullekin kaikkea hyvää.

Poissa ANNIKKI

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #35 : Toukokuu 08, 2020, 18:19:23 »
Voi herranjumala, SielujenRakastelua, oon sanonut tästä aiemminkin, että työvaliokunta ei ole Tiian nimeämä. Tiia vaan on tosi näkyvä hahmo, koska on aktiivinen ja julkisuudessa, ja sulla on siitä joku pakkomielle.

Noi sun harhat, ja jatkuva riidan haastaminen joka asiasta luo turvattoman ilmapiirin foorumilaisille - eli niille sun kollegoille, joita noin kovasti haluaisit yhdistää ja voimaannuttaa...
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2020, 18:27:32 kirjoittanut Mummo »

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #36 : Toukokuu 08, 2020, 18:25:27 »
Yhden postauksen anonyymit ovat aina olleet niitä luotettavimpia tiedonlähteitä :D

Tietysti meidän kuuluu voida varoitella toisiamme vaarallisista ihmisistä. Siis raiskaajista, väkivaltaisista, ryöstäjistä ja sellaisista. Muutaman ulkopaikkakunnan keikan tehneenä olen myös huomannut sellaisen ihmisryhmän, jotka ihan tahallisesti järjestävät keikkailevalle seksityöntekijälle oharisarjan tai puhelinlinjan tukkeuman niin, että keikasta ei välttämättä edes jää rahallisesti plussan puolelle. Ja siinä ei todellakaan ole vielä kaikki. Minulla yksin on iso kasa kokemuksia kaiken maailman ihme tyypeistä, vaikken ole vielä kahtakaan vuotta työskennellyt tällä lailla säännölliseen tahtiin.

Mutta Tiia puhuu ihan totta, että laittomia henkilörekistereitä ei pidetä. En ole tarpeeksi fiksu arvioidakseni, miten yksityiskohtaisesti tästä kannattaa kertoa, etten vaarantaisi kenenkään yksityisyyttä, mutta voitte uskoa minua kun sanon, että siitä ollaan tosi tarkkoja, ettei varoittaminen muutu laittomaksi rekisteriksi. Ihmisten yksityisyys ei ole mikään vitsi kenellekään.

Siis oikeasti, mitä helvettiä täällä oikein on tapahtunut tällä välin kun olen päivän ollut poissa...

Tämä on ihan totta.
Mitään laittomia rekistereitä ei ole olemassa.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #37 : Toukokuu 08, 2020, 18:29:09 »

Niin siis onko valehtelukin nykyään häneltä halutessaan sallittua...? Odotan innolla vastausta! ;D

Hei, tajuan että sinulla on nyt paskat fiilikset, niin näkyy olevan täällä muillakin. Mutta tällainen syyttelevä vihjailu ei ole oikea tapa purkaa noita tuntoja. Vielä muutamaa tuntia aikaisemmin sanoit näin:



Tiia, olet kyllä aivan oikeassa tässä asiassa ja ilmaisit totuudenmukaisesti asiallisesti ja hyvin sen miten asianlaita todellisuudessa on. Kukaan meistä ei halua toimia lainvastaisesti ja ylläpitää lainvastaisia listoja.

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2020, 18:33:21 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #38 : Toukokuu 08, 2020, 18:30:19 »
Laitoin popkornit tulemaan  8)
Jatkoa odotellessa...

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #39 : Toukokuu 08, 2020, 18:32:28 »
Courtesan - sanot ” Mitään laittomia rekistereitä ei ole olemassa”

Onko laillisia rekistereitä?