Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tärkeä tiedote oharintekijöille  (Luettu 30542 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Tärkeä tiedote oharintekijöille
« : Toukokuu 08, 2020, 09:47:31 »
Taitaa olla tärkeän tiedotteen paikka niille, jotka ovat tehneet joskus oharin...

Naapurin puolella ja blogi-ilmoituksessa minulla on jotakin sen suuntaista mainintaa siitä, että oharit eivät kuulu hyviin käytöstapoihin minulla, joten toivottavasti ei sinullakaan. Silti näitä kuitenkin silloin tällöin tehdään, vaikkakaan toki selkeä enemmistö tapaamisen sopimisessa ei tietenkään ole syyllistynyt ohareihin ja siitä olen hyvin kiitollinen.

Kysymys kuuluukin, mikä saa jonkun ihmisen tekemään ohareita? Eikö teitä oharintekijöitä yhtään hävetä? Minua ainakin hävettäisi ja tulisi syyllinen olo sekä tuntisin piston sydämessäni, jos olisin asiakas ja tekisin jollekin oharit eli en ilmoittaisi siitä, etten pääse paikan päälle. Toki tuossa tilanteessa antaisin tietenkin kuitenkin itselleni myös aika pian anteeksi, mutta sillä edellytyksellä, etten enää toista kertaa sortuisi tekemään samaa.

Palveluntarjoajana uhraan kallista aikaani tapaamisen järjestämiseksi, laittaudun ja kaikin puolin muutenkin valmistaudun, jotta siitä siis tulee todellisuutta. Ohariajalle olisin voinut saada parhaassa tapauksessa jonkun toisen asiakkaan, mutta sekin menee usein mönkään, koska odotan aina varmuuden vuoksi parikymmentä minuuttia siltä varalta, jos asiakas on myöhässä eikä vain siksi ole vielä soittanut päässeensä paikalle. Ja vitut.

Tapaamisten peruuntumisista voi aina ilmoittaa eli jos ei sovistuista aikatauluista huolimatta pääse paikalle, tulee työesteitä tai onkin ehtinyt jo jonkun toisen palveluntarjoajan kanssa sopimaan samalle ajalle ajan. Ei se niin vaikeata ole ja on huomattavasti parempi ja ystävällisempi vaihtoehto kuin jättää ilmoittamatta tehden oharit. Ja parempi tuo perumisen ilmoittaminen edes myöhään tai viime hetkellä kuin ei milloinkaan. Tapaaminen tietenkin ylipäätään kannattaa, jos mahdollista, sopia aina siinä vaiheessa, kun tietää varmasti olevansa tulossa paikan päälle ilman ylimääräisiä esteitä tai epävarmuustekijöitä. Ja tapaaminen kannattaa aina sopia yhdelle palveluntarjoajalle kerrallaan eikä sopia ja soitella monen kanssa aikaa samalle ajalle mennen vain yhden tietyn palveluntarjoajan luokse tehden sitten muille ne oharit.

Tuossa sisaruslangassa on keskustelua siitä, miltä meille palveluntarjoajille tehdyt oharit tuntuvat ja mitä siitä seuraa:

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,1187.40.html

Esimerkiksi minä en ota vastaanotolleni ketään sellaista, joka on samalla yhteystiedolla joskus tehnyt kerran aiemmin oharit minulle tai jollekin toiselle kollegalle, sillä en koe asiaan liittyvää velvollisuutta, jos luottamus on kääntynyt pakkasen puolelle. Eikä näköjään moni muukaan ota vastaanotolleen oharin heille vähintään kerran tehnyttä tapausta.

Hyviä käytöstapoja pystyy aina halutessaan opettelemaan, ja jos ei muuten osaa, niin ainakin tätä keskustelua lukemalla voi asiaan saada jonkinlaista selkokielistä selkoa. Jos olet tehnyt joskus jollekin oharit ja vaihtanut sen jälkeen yhteystietojasi, kuten hankkimalla uuden sähköpostiosoitteen ja/tai puhelinnumeron, niin siinä vaiheessa viimeistään on korkea aika tosissaan pohtia, haluatko enää jatkossa päätyä myös niillä uusillakin yhteystiedoilla yhden tai useamman palveluntarjoajan estolistalle oharien takia vaiko et. Jos tunnet piston sydämessäsi, niin viimeistään nyt on korkea aika kasvattaa itsestään se aikuismaisempi yksilö, joka osaa toimia tilanteen edellyttämällä tavalla, ja se tilanteen edellyttämällä tavalla toimiminen on helppoa eikä mitään avaruustiedettä.

Toistaen siis vielä: Hyviä käytöstapoja pystyy aina halutessaan opettelemaan.

Ja koskaan ei ole liian vanha oppimaan uusia asioita. Sitä paitsi uusien asioiden oppiminen on ainakin minusta hauskaa ja mieltä ylentävää sekä järkevä ja kehittävä tapa elämässä. Eikös teidänkin mielestä? ;)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2020, 09:52:08 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #1 : Toukokuu 08, 2020, 10:10:17 »
Ohareita tehdään myöskin meille asiakkaille ettei tämä ole vain yksipuolista.
 
Kaikille oharintekijöille keskari olkoon sitten kummalla puolella tahansa.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #2 : Toukokuu 08, 2020, 10:28:50 »
Hmm, mä olen kyllä sitä mieltä ettei kannata tuhlata energiaa tiedottamiseen.

Kun on ryhtynyt tekemään seksityötä, pitää hyväksyä että ihmiset eivät aina toimi tai käyttäydy halutulla tavalla. Keskitä kaikki aika ja energia hyvin käyttäytyviin asiakkaisiin. :) Jos itse olisin jokaisesta oharista alkanut tiedotteita väsäämään, olisin saanut heittää hanskat tiskiin. Omalla toiminnalla millaiseksi työ ajanoloon muodostuu pystyy vaikuttamaan paljon. Rutiinien rakentuminen perustuu pitkäjänteisyyteen ja siihen että hyväksyy seksityön haasteet ja tulee sen kanssa toimeen.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #3 : Toukokuu 08, 2020, 10:51:47 »
Sielis kirjoitat

”Esimerkiksi minä en ota vastaanotolleni ketään sellaista, joka on samalla yhteystiedolla joskus tehnyt kerran aiemmin oharit minulle tai jollekin toiselle kollegalle, sillä en koe asiaan liittyvää velvollisuutta, jos luottamus on kääntynyt pakkasen puolelle. Eikä näköjään moni muukaan ota vastaanotolleen oharin heille vähintään kerran tehnyttä tapausta.”

Missäs tällaisia listoja nykyään kyhätään?

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #4 : Toukokuu 08, 2020, 10:56:45 »
Täydellisessä maailmassa ei olisi huonoja asioita eikä ohareita tehtäisi. Minäpä kerron salaisuuden. Me ei eletä semmoisessa. Tämä ala taitaa vaan olla semmonen että se vetää puoleensa valitettavasti myös perseilijöitä. Kysymyksiisi vastaan että suurin syy ohareihin on varmaan uskalluksen puute tai halu perseillä. Ja tuskin oharin tekijöillä hävettää. Minä ainakin keskityn hyviin asioihin ja onnistuneisiin tapaamisiin. Parit oharit palveluntarjoajan puolelta kokeneena haluan vain unohtaa ne.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #5 : Toukokuu 08, 2020, 11:04:02 »
^^Rupesi kanssa kiinnostamaan ???

Tääkin on sellanen aihe jota on puitu jo aikaisemmin. Syitä ohareille asiakkaiden puolelta on varmaan satoja, mut yleisimmät taitaa olla rohkeuden puute toteutukseen, fantasiointi ilman mitään todellista aikomusta tavata ja sitten ihan perus kiusanteko. Moni ammattilainen taitaa laittaa vain suoraan mustalle listalle numeron jos peruutusta ei tehdä ajoissa tai mitään järkevää syytä ei ohareille anneta. Veikkaan että jos sopisin tapaamisen ja matkalla ajaisin kolarin, jonka seurauksena makaisin kuukauden sairaalassa saattaisin silti saada uuden mahdollisuuden ;D

Aloittajan tekstiä voisi edelleen tiivistää.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #6 : Toukokuu 08, 2020, 11:48:28 »
^
No ihan selvä juttu mulle, jos ei tule peruutusta, niin näppäilen blokkauslistalle.

Mutta onko myyjillä listoja, se mua kiinnostaa.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #7 : Toukokuu 08, 2020, 12:10:08 »
^
No ihan selvä juttu mulle, jos ei tule peruutusta, niin näppäilen blokkauslistalle.

Mutta onko myyjillä listoja, se mua kiinnostaa.

No se lista on varmaan käytännössä sama, kuin tuo sun "blokkauslista".

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #8 : Toukokuu 08, 2020, 14:05:04 »
^
No ihan selvä juttu mulle, jos ei tule peruutusta, niin näppäilen blokkauslistalle.

Mutta onko myyjillä listoja, se mua kiinnostaa.

No se lista on varmaan käytännössä sama, kuin tuo sun "blokkauslista".

Tiedätkö Anniina, en ole missään ryhmässä, teen hommia ihan itse, joten en tiedä teidän blokkauslistasta.

No eihän se ole sama, mun blokkauslista on vain mun, se on vain mun kännyssä. Olen 1 henkilö.

Kysymykseni koskee että missä on se koottu tiedosto, josta Johanna/en muista tämänhetkistä nimeä, saa oharitiedot.

Ymmärrätkö Anniina eron. Mun känny/monen käyttämä tiedosto ohariolleista?

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2020, 14:14:57 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #9 : Toukokuu 08, 2020, 14:10:04 »
Sielujen rakastelua - missä pidätte ohariollilistaa, minäkin voisin olla kiinnostunut tulemaan mukaan.

PS On screenshot, joten et voi kieltää.

Hei ostajat, eikö teitä kiinnosta että hutsut pitää ohariolli-tiedostoa - sen kuvan ainakin minä sain Sieliksen jutusta.

Kaiken lisäksi, sen taannoisen Sexwork-listan jälkeen, on tainnut kaikenkarvaisten listojen pitämissäänöt tiukentuneet.

Missä lista on? Keillä on listalle pääsy? Onko se tämän uuden Tiia-vetoisen jutun sisällä? Löytääkö poliisi sen?

Jään odottamaan mitä suljetulle hutsufoorumille kuuluu jatkossa. En ole siellä, koska en halua tavata ketään, se on perusasia sinne päästäkseen.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2020, 14:18:03 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #10 : Toukokuu 08, 2020, 14:37:38 »
Missä lista on? Keillä on listalle pääsy? Onko se tämän uuden Tiia-vetoisen jutun sisällä? Löytääkö poliisi sen?

Voi hyvänen aika taas. Jos "Tiia-vetoisella jutulla" tarkoitetaan tässä FTS Finlandia, niin
a) ihan kaikki maailmassa ei pyöri mun napani ympärillä ja Suomessa on aika helvetin monta muutakin seksityöaktivistia kuin mä (mutta jännästi joo mä näyn enemmän kuin muut, koska olen about ainoa joka toimii omalla naamallaan ja nimellään)
b) FTS Finlandin keskustelufoorumilla ei pidetä listaa asiakkaista, koska asiakkaiden yhteystietojen listaaminen ilman asiakkaiden lupaa on laitonta rekisterinpitoa
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #11 : Toukokuu 08, 2020, 14:50:57 »
Niin sitähän mä sulle yritin selittää AM, että mä en tiedä sun listoista. Oletin että NN laittaa itselleen ylös, kuka on tehnyt oharin.

Onko sulla nyt kaikki ihan kunnossa..?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #12 : Toukokuu 08, 2020, 14:58:57 »
Missä lista on? Keillä on listalle pääsy? Onko se tämän uuden Tiia-vetoisen jutun sisällä? Löytääkö poliisi sen?

Voi hyvänen aika taas. Jos "Tiia-vetoisella jutulla" tarkoitetaan tässä FTS Finlandia, niin
a) ihan kaikki maailmassa ei pyöri mun napani ympärillä ja Suomessa on aika helvetin monta muutakin seksityöaktivistia kuin mä (mutta jännästi joo mä näyn enemmän kuin muut, koska olen about ainoa joka toimii omalla naamallaan ja nimellään)
b) FTS Finlandin keskustelufoorumilla ei pidetä listaa asiakkaista, koska asiakkaiden yhteystietojen listaaminen ilman asiakkaiden lupaa on laitonta rekisterinpitoa

No mutta tämähän on hyvä juttu, lista on jossain muualla.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #13 : Toukokuu 08, 2020, 14:59:33 »
Niin sitähän mä sulle yritin selittää AM, että mä en tiedä sun listoista. Oletin että NN laittaa itselleen ylös, kuka on tehnyt oharin.

Onko sulla nyt kaikki ihan kunnossa..?

Hei Anniina. Minulla on hutsuluuri, jonne tallennan ohariollit.

Tämän jutun aloittaja kuitenkin antaa ymmärtää että on olemassa palvelutarjoajien tiedosto, josta saa tietää toisten tytöjen ohariollit. Kyselen tässä että missäs sellainen tiedosto voisi olla? Tiia kielsi ettei hänen ryhmässään, joten mietin edelleen...

Mitä tarkoitat että onko mulla kaikki kunnossa?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2020, 15:02:50 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #14 : Toukokuu 08, 2020, 15:09:14 »
Tämä alkaa eskaloitua, joten lienee paras palata sylttytehtaalle ja kysyä nimimerkiltä Sielujen rakastelua että mitä tarkoitat kun sanot ”joka on samalla yhteystiedolla joskus tehnyt oharin minulle tai jollekin toiselle kollegalle...”

Sielujen rakastelijatar, missä tämä tiedosto on?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #15 : Toukokuu 08, 2020, 15:19:30 »
Missä lista on? Keillä on listalle pääsy? Onko se tämän uuden Tiia-vetoisen jutun sisällä? Löytääkö poliisi sen?

Voi hyvänen aika taas. Jos "Tiia-vetoisella jutulla" tarkoitetaan tässä FTS Finlandia, niin
a) ihan kaikki maailmassa ei pyöri mun napani ympärillä ja Suomessa on aika helvetin monta muutakin seksityöaktivistia kuin mä (mutta jännästi joo mä näyn enemmän kuin muut, koska olen about ainoa joka toimii omalla naamallaan ja nimellään)
b) FTS Finlandin keskustelufoorumilla ei pidetä listaa asiakkaista, koska asiakkaiden yhteystietojen listaaminen ilman asiakkaiden lupaa on laitonta rekisterinpitoa

Tiia, olet kyllä aivan oikeassa tässä asiassa ja ilmaisit totuudenmukaisesti asiallisesti ja hyvin sen miten asianlaita todellisuudessa on. Kukaan meistä ei halua toimia lainvastaisesti ja ylläpitää lainvastaisia listoja.

Ja siis FTS ei todellakaan tule sanoista Forsströmin Tiian Saitti, vaikkakin se joskus itsellänikin huvittavasti, mutta vain hetkellisesti, oli alkuaikoina mielessäni, kun kyseiseen verkostofoorumiin liityin. Kun siis mietin, mistä FTS lyhenteenä tulee. Se tulee kai sanoista Fair Trade Sexwork tai jotakin sinne päin, ja minulla on suurenmoinen ilo kuulua osaksi kollegiaalista yhteisöä, joka ei ole vain Tiian vetämä juttu, vaan myös kaikkien niiden juttu, jotka tässä jotakin yhteisöllistä tsäänssiä haluaa edesauttaa ja ajaa sekä tarvittaessa viedä yhteisöaktivismia aivan uudelle tasolle ja aikakaudelle.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #16 : Toukokuu 08, 2020, 15:24:55 »
Hmm, mä olen kyllä sitä mieltä ettei kannata tuhlata energiaa tiedottamiseen.

Kun on ryhtynyt tekemään seksityötä, pitää hyväksyä että ihmiset eivät aina toimi tai käyttäydy halutulla tavalla. Keskitä kaikki aika ja energia hyvin käyttäytyviin asiakkaisiin. :) Jos itse olisin jokaisesta oharista alkanut tiedotteita väsäämään, olisin saanut heittää hanskat tiskiin. Omalla toiminnalla millaiseksi työ ajanoloon muodostuu pystyy vaikuttamaan paljon. Rutiinien rakentuminen perustuu pitkäjänteisyyteen ja siihen että hyväksyy seksityön haasteet ja tulee sen kanssa toimeen.

Niinhän minä keskitänkin, ja siltikin samanaikaisesti suuri haave ja märkä fantasiani on parantaa maailmaa rakentavilla sanoilla, jos siitä on mitään rakentavaa apua jollekulle nyt sittenkin kuitenkin. Eikä se minulta ainakaan mitään ole pois. Miksi olisi?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #17 : Toukokuu 08, 2020, 15:38:11 »
Sielujen rakastaja - voitko vastata kysymykseen: missä on se tietopankki, josta saat tiedon toisten hutsujen ohareista?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #18 : Toukokuu 08, 2020, 15:44:08 »
Missä lista on? Keillä on listalle pääsy? Onko se tämän uuden Tiia-vetoisen jutun sisällä? Löytääkö poliisi sen?

Voi hyvänen aika taas. Jos "Tiia-vetoisella jutulla" tarkoitetaan tässä FTS Finlandia, niin
a) ihan kaikki maailmassa ei pyöri mun napani ympärillä ja Suomessa on aika helvetin monta muutakin seksityöaktivistia kuin mä (mutta jännästi joo mä näyn enemmän kuin muut, koska olen about ainoa joka toimii omalla naamallaan ja nimellään)
b) FTS Finlandin keskustelufoorumilla ei pidetä listaa asiakkaista, koska asiakkaiden yhteystietojen listaaminen ilman asiakkaiden lupaa on laitonta rekisterinpitoa

Tiia, olet kyllä aivan oikeassa tässä asiassa ja ilmaisit totuudenmukaisesti asiallisesti ja hyvin sen miten asianlaita todellisuudessa on. Kukaan meistä ei halua toimia lainvastaisesti ja ylläpitää lainvastaisia listoja.

Ja siis FTS ei todellakaan tule sanoista Forsströmin Tiian Saitti, vaikkakin se joskus itsellänikin huvittavasti, mutta vain hetkellisesti, oli alkuaikoina mielessäni, kun kyseiseen verkostofoorumiin liityin. Kun siis mietin, mistä FTS lyhenteenä tulee. Se tulee kai sanoista Fair Trade Sexwork tai jotakin sinne päin, ja minulla on suurenmoinen ilo kuulua osaksi kollegiaalista yhteisöä, joka ei ole vain Tiian vetämä juttu, vaan myös kaikkien niiden juttu, jotka tässä jotakin yhteisöllistä tsäänssiä haluaa edesauttaa ja ajaa sekä tarvittaessa viedä yhteisöaktivismia aivan uudelle tasolle ja aikakaudelle.

No systeemin tarpeellisuutta ja toimivuutta en epäile yhtään, olen varma että FTS on tarpeellinen ja toimiva.

Tiia kumosi ajatukseni että ohariollitiedosto olisi FTS-ryhmässä, joten siellä se ei ole.

Kysymykseni siis elää - mistä saat ohariollitiedot, Sielujen rakastaja?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #19 : Toukokuu 08, 2020, 16:02:14 »
Olenpahan pyrinyt näissä piireissä 20 vuotta, ja täällä, samoin kuin muuallakin, tulesta nousee savu.

Ohariollihan yleensä vaihtaa prepaidia kuten toimistorotta paitaansa, joten jälkiä ei jää. Jäljelle jää epäilys toimintatavasta. Sielujen rakastaja lipsautti että on ohariolli-tiedosto, josta eräs määrätty joukko hutsuja saa tiedon. Tämähän ei ole harjaantuneelle ohariollille ongelma, hän vaan ostaa uuden prepaidin.

Mutta tuon oletetun tiedoston takana on ajatusmaailma ja toimintatapa: huonot asiakkaat listataan. Me jotka olimme mukana vuosia sitten, muistamme sen. Voiko olla että nyt on olemassa saman kaltainen? Minä uskon niin. Johanna, sielujen rakastaja vaan vahingossa lipsautti tiedon että näin toimitAn edelleen.

Montako hutsua siellä on? Montako sataa tietoa siellä on? Minkälaista tietoa.

Minuahan ei kiinnosta tässä muu kuin se, että mua voi tavata vain rekisteröidystä numerosta ja tapaan tosi vähän miehiä. Olen tehnyt tätä parikymmentä vuotta eikä kellekään ole tullut ongelmia.

Sitä minä vaan että jos listataan yhden jutun mukaan, voidaan listata myös toisen ja kolmannen mukaan. Kannustan varovaisuuteen ihan prepaidturskanakin, vaikka tekisit kaiken by the book.

Mua on tosi vaikea syyttää että pelkään kilpailua. Minulla ei ole kilpailua. Olen tosi vanha hutsu ❤️