En usko, että ilmiö rajoittuu erityisesti vain ostajiin. Ihan stetsonista heitän vahvan veikkauksen, että sekä hupakoissa että turskissa on mt-tapauksia enemmän kuin väestössä keskimäärin - oli heillä diagnoosia tai ei. Ehkä tämä nyt on vain sellainen enemmän tai vähemmän rikkinäisten ihmisten bisnes.
Huoraus ilmiönä on historiallisestikin merkittävä terapian muoto monille miehille ja vastaavasti tulonlähde monille naisille.
Uskallan epäillä tuota stetsonista vedettyä:
Olen palkkatyön ohella (Joka siis ihan muualla) mukana mt- puolella ja ne luvut, numerot tilastoissa on jotain aivan järkyttävää. Ne ihmisraasut numeroiden takana...
Joka ikäluokassa mutta varsinkin nuoret ovat niin rajusti kasvava ryhmä...
Meitä tämän hutsuilu-alan harrastajia taas, molemmin puolin on aika pieni porukka, lopulta.
Oli kyllä koskettavasti ja kauniisti sanoitettu, "...Rikkinäisten ihmisten bisnes"
Tuon lausuman voin niellä mukisematta, itsekin lähenyt ensinnäkin mt-juttuun mukaan ihan vaan tosi paskan eletyn elämän ohjaamana.
Nimitänkin itseäni usein kokemusasiantuntijaksi.
Rikkinäisyyshän ei kuitenkaan automaattisesti aiheuta ongelmaa mt-puolelle.
Tästä päästäänkin aasinsiltaa pitkin jännään ilmiöön;
Itse olen eheytynyt, vahvistunut ja kasvanut tuon toiminnan myötä. Kaikki nähty, koettu ja kuultu antaa perspektiiviä
ja omat ongelmat asettuu oikeaan skaalaan.
Hitto, näitä juttuja on minun pirun vaikea kirjoittaa sanoiksi. Ääneen puhuttuna, kahdestaan asiat avautuvat vuorovaikutteisesti niin eri tavalla
mutta mitä tässä yritän sanoa?
Kyllä, terapiaa hutsuilukin on, minullekin ja aiheet, molemmat erittäin mielenkiintoisia.