Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksinostajien mielenterveysonglemat  (Luettu 9774 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2204
  • ** Piristää muiden päivää
Seksinostajien mielenterveysonglemat
« : Toukokuu 07, 2020, 17:56:04 »
Paljon puhutaan täällä seksinmyyjien ongelmista, tuli vaan mieleen että eiköhän niitä ole myös ostajilla. Itse olen välttynyt ongelmilta suuresti, paitsi kun Strontium oliko se 2000 tai hänen kaksoisveljensä tuli vastaanotolleni Jyväskylään ja kertoi tapahtumista myöhemmin kaiken ed. foorumilla. Mukaanlukien mun valtavan skvirttauksen, joka kasteli koko sängyn. Hänen käyttäytymisensä oli varmasti jonkin vakavan mielenterveysongelman oire.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 07, 2020, 17:57:36 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #1 : Toukokuu 07, 2020, 18:18:10 »
Niin eiköhän meitäkin asiakkaitakin ole vähän joka junaan. Piti tuohon toiseenkin aiheeseen hakea vähän tilastotietoa masennuksesta kun oletan sen olevan yleisin mielenterveysongelma.

Jopa 20% Suomalaisista sairastuu masennukseen elämänsä aikana.

Ahdistuneisuus ja pelkohäiriöitä on noin 10%:lla.

Yllättävän yleisiä ovat myös muut häiriöt.

https://www.mtkl.fi/mika-askarruttaa/yleisia-mielenterveyden-hairioita/

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #2 : Toukokuu 07, 2020, 18:24:26 »
Tuossa eräässä ketjussa oli puhetta, että kaikki eivät mielellään mielenterveysongelmaisen hupakon asiakkaiksi halua. Käännetääs tämä nyt toisin päin. Jos tietäisit asiakkaan olevan mielenterveyshäiriöinen, ottaisitko vastaan?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #3 : Toukokuu 07, 2020, 18:42:18 »
Jos saan tietää asiasta etukäteen, niin myönnetään että harkintaan menisi. Sinänsä mt-ongelma ei este, jos noudattaa ehtoja.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #4 : Toukokuu 07, 2020, 18:43:23 »
Niin kauan kuin mielenterveysongelma ei aiheuta asiakkaalle vaarallista taikka inhottavaa käytöstä, niin ihan sama.

Ei se mielenterveysdiagnoosi kerro mitään siitä, millainen ihminen on asiakkaana. Oli homouskin joskus olevinaan mielisairaus, mutta homot ovat varmasti ihan yhtä hyviä (tai huonoja) asiakkaita kuin kaikki muutkin. Toisaalta hinnoista tinkaamista ja myöhästelyä ei ole diagnosoitu mielisairauksiksi, mutta ne voivat siitä huolimatta saada minut perumaan tapaamisen.

Tästä ei kyllä ikinä ole varmaa tietoa, joten ikävä kyllä minun on kieltäydyttävä tapaamisista silloin, kun epäilen jonkun olevan mahdollisesti vaarallinen tai inhottava. Epäily saattaa olla väärä, mutta parempi jättää hyvä asiakas tapaamatta kuin tavata vaarallinen ihminen.

EDIT: Okei, kyllä minä pari kertaa räpäyttelin silmiäni, kun asiakas paikan päällä sanoi kärsineensä alkoholismista. Hän oli siis ollut jo pitkän aikaan päihteettömänä, ja oli paikan päällä selvänä ja käyttäytyi hyvin, eli ei se tietenkään ole mikään ongelma, että menneisyydessä on ollut addiktio. Mutta tieto tuli niin puskista että en osannut sanoa siihen mitään järkevää, joten se vaikutti varmaan minun puoleltani aika epäkohteliaalta :( Siinä kuitenkin näkyi, miten ihan tavallisenkin näköisellä ihmisellä voi olla taustallaan hurjiakin sairauksia.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 07, 2020, 18:49:21 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #5 : Toukokuu 07, 2020, 19:00:00 »
Mielenterveysongelmia on niin paljon erilaisia ja valtaosa niistä ei tee henkilöä mitenkään kelvottomaksi asiakkaana. Ainoat, mitä tulee mieleeni on hoitamaton skitsofrenia harhoilla tai psykoosi. Tällaiset nyt varmaan harvemmin ovat pyrkimässä asiakkaiksi.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #6 : Toukokuu 07, 2020, 19:03:05 »
Missä kohtaa ankara vitutus muuttuu mielenterveysongelmaksi? Jos ei ikinä vitututa tai masenna niin ei mun mielestä elä sillain täysillä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #7 : Toukokuu 07, 2020, 19:05:48 »
Luetaanko huonot vitsit ja piereskely kesken pimpsan nuolemisen mielenterveys ongelmaksi?
Tunnustan, mulla on ongelmia...

Paikalla STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #8 : Toukokuu 07, 2020, 19:16:49 »
Eikö huorien ammattietiikkaan enään kuulu että asiakkaista ei kerrota ja huudeta jälkeenpäin mitään? Vaikka et tykännytkään siitä mitä strontium kirjoitteli, niin hänellä siihen oikeus. Maksullinen voi toki esittää toiveen ettei rapsata, mutta ei rapsan teko siitä huolimatta ole laitonta. Joissain foorumeilla on toki politiikkana että rapsat poistetaan jos rapsan kohde sitä haluaa.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #9 : Toukokuu 07, 2020, 19:27:26 »
^ Näin olen myös näinä vuosina oppinut. Kuvittelisin asiakkailta fonectanumeroita vaativalla olevan tavallista tiukempi ammattietiikka.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #10 : Toukokuu 07, 2020, 19:28:56 »
Jos tietäisit asiakkaan olevan mielenterveyshäiriöinen, ottaisitko vastaan?

Ottaisin. Haluaisin kuitenkin tietää mitä lääkkeitä käyttää. Koska jos on esim vaikea debressio ja siihen lääkitys, se vaikuttaa orgasmin saamiseen ja ylipäätään aisteihin.
Bdsm-sessiossa täytyy olla vahvempi stimulaatio jos asiakas haluaa kokea ja tuntea edes jotain. Samalla palveluntarjoajan tarkkaavaisuus kasvaa ettei missään kohtaa tule ylilyöntejä
Seksissä voi tulla ongelmia erektion kanssa.
Reaktiot laimeat. 

Olen sessioinut ihmisten kanssa joilla mielenterveysongelmia. Vakaviakin.
Niihin pitää vain asennoitua eri tavalla ja tehdä riittävät etukäteisselvitykset ennen tapaamista. Olla jotenkin enemmän ja intensiivisemmin läsnä.

On sellaisia tekijöitä ihmisessä jotka voivat päällepäin näyttää mielenterveysongelmilta mutta saattavat olla esim yliherkkyyttä.
Tai temperamentti jota voidaan luulla mentaalitason ongelmaksi.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #11 : Toukokuu 07, 2020, 19:35:19 »
Niin kauan kuin mielenterveysongelma ei aiheuta asiakkaalle vaarallista taikka inhottavaa käytöstä, niin ihan sama.

Sama käytäntö täälläkin.

Ja mielenterveysongelmaisten joukosta siihen keskimäärin vaarallisempaan riskiryhmään tuntuvat nimenomaan kuuluvan runsaammanpuoleiset päihteidenkäyttäjät, jotka eivät osaa hallita omaa käytöstään yhtä tehokkaasti kuin selvin päin olevat, ja ylipäätään koko runsaampi päihteidenkäyttö jollakin henkilöllä tuntuu ainakin minun silmääni kielivän sellaista merkistöä, että sen oman mielenterveytensä kanssa todellakin on jotakin ongelmaa juuri sellaisella päihdesekoilijalla, joka mukamas tarvitsee päivä- tai viikkotasolla jotakin lohturyyppyjä tai lohtupilveä, josta pää vaan menee entistä enemmän lopulta sekaisin kuin mitä se alun perin mahdollisesti oli.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #12 : Toukokuu 07, 2020, 19:42:50 »
^^ En minä ainakaan kysele lääkkeistä tai diagnooseista, minulle niillä ei ole tapaamisen kannalta mitään merkitystä. Jos ihminen on kunnolla, niin ei minun tarvitse hänen yksityisasioitaan tietää, ja toisaalta, jos rupeankin kesken tapaamisen ottamaan turpaani, niin ei se minua siinä lämmitä tietää, että saanko minä nyt turpaan psykoosin vai PTSD:n vuoksi.

Masennus saattaa alentaa tai korottaa kipukynnystä, samoin masennuslääkkeet. Ja joillain ihmisillä voi olla korkeampi tai matalampi kipukynnys luonnostaan, ihan ilman mitään masennuksia tai lääkityksiä. Sama pätee pippeliongelmiin. Luotan siihen, että ihminen osaa paikan päällä kertoa, että haluaako minun ottavan kovempaa tai hiljempaa.

Mutta se olisi kiva, jos asiakas osaisi etukäteen tiedottaa minua sellaisista asioista, joista voisi tapaamisella tulla ihmettelyä. En minä tarkalla elämäntarinalla mitään tee, mutta voi vaikka sanoa, että "minulla on sitten sellainen sairaus, joka aiheuttaa minulle tällaisen oudon näköisen oireen, mutta se on ihan harmitonta, eli älä turhaan ihmettele sitä tapaamisella".
Eläkkeellä.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #13 : Toukokuu 08, 2020, 07:31:57 »
^^ En minä ainakaan kysele lääkkeistä...

Asiakas kertoo jos haluaa.
Koska oma palvelutarjontani on laaja ja käsittää myös Bdsm:n, sillä alueella on luonnollista saada informaatiota seikoista mitkä saattavat vaikuttaa siihen miten rakennan session.

Esim jos käyttää verenohennuslääkkeitä, se rajoittaa joidenkin osa-alueiden tekemisen. Neulojen käyttö tai kovat kipusessiot mietin silloin uusiksi.
Jos on liikerataongelmia esim käsivarsissa, mietin asennot joita voi käyttää esim sitomisessa.
Jos on diabetes, monen tunnin sessiot saattavat vaatia välipalataukoa.

Asiakkaan on hyvä kertoa rajoitteista kysyttäessä. Mikään pakko ei kuitenkaan ole.

Silloin voi käydä vaikka näin.
Eräs sessio vuosia sitten, mies halusi käyttää suugagia.
Ei kertonut että on nuha joka osittain tukkii hengitystiet.
Niinpä hänelle tuli hyvin epämukava hetki kunnes huomasin tilanteen. Suun kautta ei voinut hengittää kun pyytämänsä gagi ja nenänkin kautta hengitys hankalaa koska nuha.

Mieluummin haluan enemmän tietoa kuin liian vähän. Asiakkaan päätettävissä kuitenkin mitä tietoa haluaa antaa ja kuinka paljon.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #14 : Toukokuu 08, 2020, 08:18:39 »
Tietysti tapaamiseen vaikuttavista asioista olisi hyvä kertoa, kuten itsekin sanoin, mutta ei kai siinä mitkään lääkelistat auta?

Se, että tietää ihmisen sairaudet ja niihin määrätyt lääkkeet, ei kerro siitä, mitä oireita ja sivuvaikutuksia tuo ihminen niistä saa. Kuten tuo masennus ja masennuslääkitykset, jotka saattavat vetää kipukynnystä ja orgasmiherkkyyttä kumpaan tahansa suuntaan, tai olla vetämättä.

Ja vaikka verenohennuslääkitys aiheuttaakin ihmiselle verenvuoto-oireilua, niin sitä voi aiheuttaa myös esim. hemofilia, jotkut autoimmuunisairaudet tai kipulääkitys.

Asiakkaalla voi myös olla sairaus tai lääkitys, jonka yleisin oire tai sivuvaikutus vaikuttaisi merkittävästi tapaamisen toteutumiseen, mutta tällä nimenomaisella asiakkaalla ei silti välttämättä ole tuota oiretta tai sivuvaikutusta.

Minä kysyisin asiakkailtani mieluummin vain heidän oireistaan ilman, että asiakkaan tarvitsisi minulle avautua tarkoista sairauksistaan ja lääkityksistään. Minulle helpompaa ja asiakkaalle yksityisempää.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #15 : Toukokuu 08, 2020, 08:31:27 »

Neulojen käyttö
Täällä alkoi tulla ahdistuneisuutta ja pelkohäiriöitä... :-\  :-X

Mitäs jos asiakkaan mielenterveys oli kohdillaan ennen tapaamista, muttei sen jälkeen?  ;D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2020, 08:36:44 kirjoittanut Hubbis »

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #16 : Toukokuu 08, 2020, 08:42:32 »
Velatkin muuttuivat saataviksi. ;)

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #17 : Toukokuu 08, 2020, 08:55:40 »
Itse olen välttynyt ongelmilta suuresti, paitsi kun Strontium oliko se 2000 tai hänen kaksoisveljensä tuli vastaanotolleni Jyväskylään ja kertoi tapahtumista myöhemmin kaiken ed. foorumilla.

Eihän rapsan kirjoittaminen kerro mielenterveysongelmista.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #18 : Toukokuu 08, 2020, 09:31:49 »
Tietysti tapaamiseen vaikuttavista asioista olisi hyvä kertoa, kuten itsekin sanoin, mutta ei kai siinä mitkään lääkelistat auta?
”....”

Minä kysyisin asiakkailtani mieluummin vain heidän oireistaan ilman, että asiakkaan tarvitsisi minulle avautua tarkoista sairauksistaan ja lääkityksistään. Minulle helpompaa ja asiakkaalle yksityisempää.

Todella, tieto käytettävistä lääkkeistä ei ole hyvä tapa.
Asiakkaiden aloitteesta keskustelut kuitenkin kääntyvät toisinaan juuri niihin.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksinostajien mielenterveysonglemat
« Vastaus #19 : Toukokuu 08, 2020, 11:21:50 »
Kyllä itse ainankin kertoisin heti jos olisi joku sessioon vaikuttava seikka tai lääkitys päällä. Ei tule sitten mitään yllätyksiä ;D

𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.