Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.  (Luettu 9246 kertaa)

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #20 : Toukokuu 07, 2020, 19:54:53 »
^Uskon, että Paavo voisi olla melkoista peuhuseuraa 8)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #21 : Toukokuu 07, 2020, 19:56:15 »
^Uskon, että Paavo voisi olla melkoista peuhuseuraa 8)

Se kattois sua silmiin samaan aikaan, kun panee takaapäin.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #22 : Toukokuu 07, 2020, 19:58:41 »
Mä en kyllä lähtisi arvioimaan itseäni erityisen taitavaksi sängyssä. Mitä enemmän oppii uutta, sitä vähemmän huomaa tietävänsä. Pääsääntöisesti nämä itseään hyväksi kehuskelevat miehet (miksei naisetkin, en ole naisista aiemmin sänkyseuraa juurikaan hakenut) ovat parikymppisiä.  ;D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #23 : Toukokuu 07, 2020, 20:17:31 »

Mikä onkaan se kriteeri että on "hyvä" sängyssä... taitaa olla monen asian summa ja yleensähän se on yhdessä tekemistä ja oppimista 🤔.
Amator

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #24 : Toukokuu 07, 2020, 20:20:29 »
^
No, ei varasta toiselta peittoa, eikä kuorsaa..ainakaan kovaa. Silloin on hyvä sängyssä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #25 : Toukokuu 07, 2020, 20:23:40 »
Sekään ei oo kivaa, että tökkii mua kyynärpäällä, kun mä mukamas kuorsaan.  ;D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #26 : Toukokuu 07, 2020, 20:25:47 »
Sekään ei oo kivaa, että tökkii mua kyynärpäällä, kun mä mukamas kuorsaan.  ;D

Ei se ollu kyynärpää...😁
Amator

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #27 : Toukokuu 07, 2020, 20:33:33 »
Kokemus auttaa kartoittamaan omaa paremmuutta, varsinkin mitä pidemmästä aikavälitarkastelusta on kyse. Ja kaikkihan me kumminkin tehdään virheitä. Minä olen tehnyt ja muutkin mokaa, ja virheistä oppiminen nyt on aika kiihottavaa ja mieltä ylentävää puuhaa kyllä kieltämättä, siis siksi minäkin olen niitä virheitä tarvinnut elämässäni jos millaisia. 8) Ja tehdyistä virheistä huolimatta itseensä on jaksettava luottaa ja uskoa, ja varsinkin siinä tapauksessa sitäkin enemmän, mitä enemmän huomaa kokemuksen kautta oppineensa aiemmista virheistään.

Poissa Ceijo

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #28 : Toukokuu 07, 2020, 21:49:03 »
Kyllähän sihteerit minua aina kehuvat. :P Miten oon hyvä nuolemaan, hyvä kulli, ja vielä komeaksikin haukkuvat. Tosin saattaa se pöydällä makaava setelipino hieman vaikuttaa.   ;D Todellisuudessa vähäinen kokemukseni varmasti välittyy touhuissani.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #29 : Toukokuu 07, 2020, 23:06:04 »
Hevosen kulli ja kanin tahti. Kaikki ovat kiittäneet ketkä eivät ole pyörtyneet. No ainakin hupakot ovat kiittäneet. Varsinkin jos olen tipannut. Hupakkoa rehellisempiä kommentteja rakastelutaidoista ei siviililtä löydy.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #30 : Toukokuu 09, 2020, 07:43:59 »
Makuasia. Ei mitään yhtä ja ainoaa kympin sänkytaituria olekaan. Jotkut luulevat, että se on jokin tietty tekinen suoritus, joka puree kaikkiin. Tosiasia on sekin, että elimet ovat erimallisia ja matchaavat eri tavalla. Seksi voi silti olla ihan hyvää, mutta loistokkainta se on kun matchikin on juuri sopiva.

Onkohan miehillä yhtä voimakas tunne siitä, että toosat on erimallisia ja tuntuisia?

Asennoidun kympillä jokaiseen asiakkaaseen. Suorituksen loppuarvosanaan vaikuttaa sitten asiakas itsekin - minulla on mainittuna hellän miehen haku ilmoituksessa, joten esim. perseeseen läimäyttämällä arvosanani takuulla laskee ja lisäämällä ”Eihän se ollut edes kovaa” lopputulos voi olla sangen välttävä.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #31 : Toukokuu 09, 2020, 08:03:01 »
^ Se, näin miehenä naisten kanssa sekstaillessa, tuli hyvin nopeasti nuorena selväksi, että jokainen nainen saa vähän eri jutuista kiksinsä ja orkkunsa, yhtään samanlaista ei ole vielä tullut vastaan.

Toki yleispätevillä keinoilla voi aloittaa, mut niitä pitää aina vähän tai paljonkin modata uuden tuttavuuden kanssa.

Toosien mallieroista itselle tuntuvat seksissä lähinnä "tiukkuuserot" ja kosteuserot.

Instrumentillani on rajalliset kyvyt toosan tutkintaan, joten tutkinta vaatiikin useita mittauskertoja mahdollisimman usein  8)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #32 : Toukokuu 09, 2020, 08:18:16 »
Asennoidun kympillä jokaiseen asiakkaaseen. Suorituksen loppuarvosanaan vaikuttaa sitten asiakas itsekin - minulla on mainittuna hellän miehen haku ilmoituksessa, joten esim. perseeseen läimäyttämällä arvosanani takuulla laskee ja lisäämällä ”Eihän se ollut edes kovaa” lopputulos voi olla sangen välttävä.

Mäkin tykkään, että pillun kanssa ollaan tosi helläkätisiä, mutta sitten perseelle saa kyllä mielellään läpsiä. Aika harva kuitenkaan uskaltaa. ;D

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #33 : Toukokuu 09, 2020, 09:10:27 »
Rakastajattarena olen täysi nolla. En ota suihin enkä anna persettä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #34 : Toukokuu 09, 2020, 09:23:50 »
Mäkin tykkään, että pillun kanssa ollaan tosi helläkätisiä, mutta sitten perseelle saa kyllä mielellään läpsiä. Aika harva kuitenkaan uskaltaa. ;D

Mä luulen että tämän jälkeen läpsyttelijöitä riittää jonoksi asti.. 😁 Ilmottaudun jonoon!! 😍😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #35 : Toukokuu 09, 2020, 10:02:39 »
Voisin sanoa, että hyvän rakastajan tärkeä piirre on huomioida erilaisten kumppanien erilaiset mieltymykset. Me jokainen kun ollaan omia yksilöitä ja se mikä toiselle sopii ei sitten käykkään toiselle. Pillun nuolemis ketjussa oli hyvin laaja kirjo naisten erillaisista mieltymyksistä, mikä tuntuu hyvältä. Toinen piti hellästä hipsutuksesta kielellä ja toista sai imeä ja nuolla minkä leuoistaan jaksoi😅 Tärkeintä on osata kuunnella ja lukea kumppania.

Onkohan miehillä yhtä voimakas tunne siitä, että toosat on erimallisia ja tuntuisia?

Ei kyllä ole kahta samanlaista pillua tullut vielä vastaan. Tiukkuus, liukkaus, ulkonäkö ja se tunne kun kulli sahaa edestakaisin vaihtelevat kyllä jokaisen kohdalla ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #36 : Toukokuu 11, 2020, 23:43:52 »

Poissa Namiskuukkeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #37 : Kesäkuu 04, 2020, 20:23:36 »
Itse saan parhaat kiksit toisen nautinnosta ja sitä myöten on tullut hupakoilta paljon positiivista palautetta, sekä aktin aikana että jälkeen niin kai sitä jotain osaa tehdä oikein...  ::)

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oma arviosi rakastajattarena/rakastajana.
« Vastaus #38 : Kesäkuu 05, 2020, 00:00:30 »
5-
💊

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.