Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huijarin tilinumero naapurisivustolla  (Luettu 3609 kertaa)

Poissa Bushmill

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« : Elokuu 04, 2023, 07:17:37 »
Laitoitko sinne paljonkin rahaa?? Luulisi kyrsivän.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« Vastaus #1 : Elokuu 04, 2023, 08:51:35 »
En laittanut eikä kyrsi

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« Vastaus #2 : Elokuu 04, 2023, 09:27:12 »
100 tonnia pitää yrittelliästä palkita  :laught:
kysyvälle vastataan

Poissa Modula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« Vastaus #3 : Elokuu 04, 2023, 13:48:32 »
Tämä se sama, jolle olisi pitänyt maksaa 50€ varausmaksua?

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« Vastaus #4 : Elokuu 04, 2023, 15:13:59 »
Tai sitten ostaa kuva paketti!?? Lieneekö tämä? Ja sitten jos ei suostunut kumpaankaan vaihtoehtoon,niin olisi  tavatessa muka pitänyt maksaa 100€ extraa! Harmi kun olen poistanut kaikki hänen viestit niin en nää onko sama tuo tilinumero jonka antoi minulle!??

Kuvia hän muuten lähetti,mutta en tiedä kenen kuvia?? Sai kuvat ensin ja sitten olisi pitänyt vasta maksaa kuvista. En maksanut ja kuvatkin on jo poistettu!

Poissa Tomppeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« Vastaus #5 : Elokuu 04, 2023, 16:08:30 »
Pistin kakskymppii tuleen..

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« Vastaus #6 : Elokuu 04, 2023, 23:53:30 »
Eikö noissa tilisiirroissa ainakin joissain tapauksissa näy sen vastaanottajan tiedot kun tilinumeron laittaa? En ajatellut kokeilla.

Joka tapauksessa, ei voi kuin ihmetellä mitä päässä liikkuu kun tuollaisia tilisiirtoja alkaa kysyä, äkkiä se poliisi ne tiedot ainakin selvittää.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2621
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« Vastaus #7 : Elokuu 05, 2023, 00:35:05 »
Huijareita riittää ja ne pitää jättää arvoonsa mutta laittakaa ne rahanne vaikka johonkin parempaan kuten minun Thor-tililleni koska tarvitseehan idolikin joskus lahjoituksia faneiltaan. 
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« Vastaus #8 : Elokuu 05, 2023, 05:16:12 »
Tilisiirrossahan pitää syöttää vastaanottajan nimi sekä tilinumero. Ei hyväksy siirtoa pelkällä tilinumerolla. Joskus tulee automaattisesti vastaanottajan nimi, ainakin kun maksaa OPsta Pohjolavakuutusta. Periaatteessahan tilisiirrosta on tietoa pankilla oikean nimen muodossa, kun tiliä avattu, henkilöllisyys todennettu.  Mutta se vaiva rikosilmoituksen tekemiseen, ja poliisin tutkinnat päälle, ja muut asianrattaat,niin itse en lähtis. Ja saatko ikinä omias takas, jos et pukille pääse...
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« Vastaus #9 : Elokuu 05, 2023, 05:56:16 »
Tilisiirrossahan pitää syöttää vastaanottajan nimi sekä tilinumero.

Ei pidä paikkansa. Vai onko tämä pankkikohtainen.
Itse maksanut viimeiset viisi vuotta erästä maksua laittaen saajan nimen kohdalle vain sanan: Vuokra
Aina on mennyt perille.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« Vastaus #10 : Elokuu 05, 2023, 08:49:26 »
Aihetta sivuten joskus kivikaudella tilasin vhs kasetin tyyliin " 50mk " olin jo aikaa sitten

pistänyt mappiin ö eli etten ikinä nää rahaa mitään videotahan ei ollut olemassakaan. niin tyyppi

kärähti ja ilmeisesti teki diilin että jos palauttaa rahat anteeksi pyynnön kera ei saa tuomiota

niipä sain rahani ja kyseisen kirjeen.  tarina ei kerro saiko tuomion.
kysyvälle vastataan

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 534
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« Vastaus #11 : Elokuu 05, 2023, 09:02:45 »
100 tonnia pitää yrittelliästä palkita  :laught:
100ke laitoin minäkin. Ton verranhan sitä tippuu jo taskuista illan aikana.
Go woke, go broke.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« Vastaus #12 : Elokuu 05, 2023, 16:59:37 »
Tilisiirrossahan pitää syöttää vastaanottajan nimi sekä tilinumero. Ei hyväksy siirtoa pelkällä tilinumerolla. Joskus tulee automaattisesti vastaanottajan nimi, ainakin kun maksaa OPsta Pohjolavakuutusta. Periaatteessahan tilisiirrosta on tietoa pankilla oikean nimen muodossa, kun tiliä avattu, henkilöllisyys todennettu.  Mutta se vaiva rikosilmoituksen tekemiseen, ja poliisin tutkinnat päälle, ja muut asianrattaat,niin itse en lähtis. Ja saatko ikinä omias takas, jos et pukille pääse...

S-pankissa ainakin on näin, ei lähde maksu ellei kirjoita saajan nimeä oikein. Muista pankeista en osaa sanoa.

Tapaus tosielämästä, viestikenttään ei muuten kannata kirjoittaa mitään läppää tyyliin hororaha, terroristipalkkio tms, jo lakkasi maksaneelta taholta kaikki toimimasta luottokortteja myöten. Itse olen omille asiakkailleni sanonut että ei ikinä mun nimeä maksutietoihin eikä mitään viittausta miksi maksu on maksettu. Käteisen kanssa en uskalla oikein säätää tuntemattomien kanssa, kun ei ole käytössä setelintunnistuslaitetta.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« Vastaus #13 : Elokuu 07, 2023, 09:53:23 »
Hei! Naapurisivustolla/... on nyt joku ilmoitus aiheesta, otin kuvankaappauksen ilmosta niin sen saa multa (ilmossa mainittu useampi tilinumero ja tietoa tapahtuneesta jne). Yritän myös selvittää ilmoituksen alkuperää (kuka sen laittanut) että tietää onko luotettava ja kysyin saanko jakaa tietoa eteenpäin, odottelen vastausta.

Tilinsiirrossa tarvitsee vastaanottajan nimen kohdalle kirjoittaa jotain, muttei välttämättä esim. oikeaa nimeä. Jos maksajalla ja vastaanottajalla on sama pankki, korjaantuu nimi oikeaksi. Jos heillä on eri pankki, ja maksaja kirjoittaa saajan nimen kohdalle muun kuin saajan nimen, ei tämä muutu ja maksu lähtee jos vain tilinumero on oikein. Vastaanottaja näkee tiedoissaan minkä nimen maksaja on kirjottanut hänen nimensä kohdalle, jos heillä eri pankki eikä ''nimi ole korjaantunut''.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« Vastaus #14 : Elokuu 07, 2023, 10:14:39 »
Hei! Naapurisivustolla/... on nyt joku ilmoitus aiheesta, otin kuvankaappauksen ilmosta niin sen saa multa (ilmossa mainittu useampi tilinumero ja tietoa tapahtuneesta jne). Yritän myös selvittää ilmoituksen alkuperää (kuka sen laittanut) että tietää onko luotettava ja kysyin saanko jakaa tietoa eteenpäin, odottelen vastausta.

Tilinsiirrossa tarvitsee vastaanottajan nimen kohdalle kirjoittaa jotain, muttei välttämättä esim. oikeaa nimeä. Jos maksajalla ja vastaanottajalla on sama pankki, korjaantuu nimi oikeaksi. Jos heillä on eri pankki, ja maksaja kirjoittaa saajan nimen kohdalle muun kuin saajan nimen, ei tämä muutu ja maksu lähtee jos vain tilinumero on oikein. Vastaanottaja näkee tiedoissaan minkä nimen maksaja on kirjottanut hänen nimensä kohdalle, jos heillä eri pankki eikä ''nimi ole korjaantunut''.


varmistettu luotettavasta lähteestä että kyseessä on luotettavaa tietoa!
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Hommeblanc

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huijarin tilinumero naapurisivustolla
« Vastaus #15 : Elokuu 12, 2023, 13:36:58 »
Ennakkomaksulla piparia. Seuraavaksi osamaksulla? Todella harmi, että jotkut himoissaan sortuvat tälläisiin kusetuksiin. No, onpahan kallis oppitunti ja toista kertaa tuskin erehtyy. Elämä opettaa…