Yli 70% om vakuuttava enemmistö. 

Uutiset:
Vieras0263

Nauttii muiden arvostusta
Kannattaa ainakin mainita jos on pre-op, ettei käy niin kuin Jackille:
Jack and Jill went up the hill
So Jack could lick her candy
But Jack got a shock
And a mouth full of cock
Cause Jill's real name is Randy
Onneksi mitään vaarallista tai uhkaavaa tilannetta ei kuitenkaan ole ikinä päässyt tapahtumaan, ainakaan toistaiseksi, ja jos niin tapahtuisikin, niin siihenkin olen lukemattomilla keinoilla ja selvällä sekä terävällä pääkopallani toki varautunut.
Joka tapauksessa veloitan asiakkailta sovitun hinnan ennen kuin kukaan ehtii edes kähmiä jalkoväliä milliäkään edes vaatteiden läpi. Jos asiakas tapaamisen alussa maksun jälkeen haluaa kuitenkin lähteä, en palauta hänelle koko summaa, vaan pidän itselläni tietyn minimiosan, sillä asiakas on minun luokseni päästyään jo aiheuttanut sen, että olen uhrannut kallista aikaani ja elämänenergiaani siihen, että koko tapaaminen kaikessa kauneudessaan ja kukkaloistossaan on ylipäätään saatu järjestettyä. Itsepä minun luona asioiva on sen yhteydenoton tehnyt minulle lukematta ja ymmärtämättä koko tekstiä ilman puhelimessakaan asioista kysymistä, joten minua ei siinä tilanteessa voi syyttää, koska en voi selkeän ilmoitustekstin laatimisesta ja näkymisestäkään huolimatta aina täysin tietää, kuka sen tekstin todella on lukenut ja sisäistänyt ja kuka taas ei...
dijon

Näyttää hyvää esimerkkiä

seba
Kelpo kaveri
naut1skelija

Nauttii muiden arvostusta
Mielestäni hyvää kaupankäyntiä on ilmoittaa kaikki seikat, joiden uskoo olennaisesti vaikuttavan ostajan ostopäätökseen. Tämä ei mielestäni ole poikkeus, vaikka aihe onkin tunteita herättävä. Samalla palvelun ostaja voi pysähtyä itsensä äärelle, jos myyjän transeus pilaa yöunet.
Kai tää on vähän samanlainen juttu kun suurin osa muistakin konflikteista. Molemmilla puolilla on mahdollisuus tehdä kypsä valinta ja elää onnellisesti sopusoinnussa.