Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naiset ovat ihan hulluja  (Luettu 5735 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Naiset ovat ihan hulluja
« : Toukokuu 05, 2020, 21:23:28 »
Täällä on kaksi sisarketjua: Seksinostajat ovat ihan hulluja, sekä seksinmyyjät ovat ihan hulluja. Minä ajattelin aloittaa oman ketjun aiheesta: Naiset ovat ihan hulluja - joku voisi aloittaa puolestaan ketjun aiheesta: Miehet ovat ihan hulluja.

Miksi naiset ovat ihan hulluja? Mielestäni naiset eivät ymmärrä kuinka suuri valta heillä on miehiin. Se on jopa pelottavan suuri. Suurin osa miehistä on valmis tekemään melkein mitä tahansa ihanan pikku piparin takia. It’s called power of the pussy.

Sitten jossain vaiheessa nainen alkaa pihtaamaan tuota maagista taika-amulettia ja jossain vaiheessa lopettaa sen antamisen kokonaan. Nyt tulee asian varsinainen pihvi: Nainen luopuu viimeisestä keinosta hallita miestä - se on ihan hullua! Toisaalta se antaa palveluntuottajalle mahdollisuuden tehdä yhtä ja toista - pientä korvausta vastaan luonnollisesti.

Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #1 : Toukokuu 05, 2020, 22:45:44 »
Täällä on kaksi sisarketjua: Seksinostajat ovat ihan hulluja, sekä seksinmyyjät ovat ihan hulluja. Minä ajattelin aloittaa oman ketjun aiheesta: Naiset ovat ihan hulluja - joku voisi aloittaa puolestaan ketjun aiheesta: Miehet ovat ihan hulluja.

Miksi naiset ovat ihan hulluja? Mielestäni naiset eivät ymmärrä kuinka suuri valta heillä on miehiin. Se on jopa pelottavan suuri. Suurin osa miehistä on valmis tekemään melkein mitä tahansa ihanan pikku piparin takia. It’s called power of the pussy.

Sitten jossain vaiheessa nainen alkaa pihtaamaan tuota maagista taika-amulettia ja jossain vaiheessa lopettaa sen antamisen kokonaan. Nyt tulee asian varsinainen pihvi: Nainen luopuu viimeisestä keinosta hallita miestä - se on ihan hullua! Toisaalta se antaa palveluntuottajalle mahdollisuuden tehdä yhtä ja toista - pientä korvausta vastaan luonnollisesti.

Taidat olla sovinisti ja seksinostaja, kun sanot naisia hulluksi.Me miehet ry:ssä hävetään sinuun. Met ollaan vegaaneja kaikki,ja sinä olet sydämetön julmuri, ,joka kehtaa puhua lihapihveistä. Lihapihveistä vuonna 2020! Eikö Corona kelpaa. Taidat olla raitis? Asiaan, Kaputt: Haluatko naisista lihavia? Senkin Sika! Kannatko vastuun verisuonitaudeista, diabeteksest' ja muut epätervellisestä elämästä johtuvista sairauksista? 
 
Kuules Kapu. Ei sitä uutta Ferraria voi muille seurapiirihanhille monta kertaa esitellä, kun vaativat miehensä ostavan samanlaiset, ettei tarvitse hävetä. Mutta millä muulla on väliä kuin toiset naiset kateellisia minulle. No ei millään. Näin se menee.   
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 05, 2020, 22:57:28 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #2 : Toukokuu 05, 2020, 23:03:41 »
Tytöt, nyt ne on meidän jäljillä...jos ollaan vaan ihan hiljaa, niin ehkä ne pian taas unohtaa et me hallitaan niitä.
Hyssss....
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #3 : Toukokuu 05, 2020, 23:15:39 »
En tiedä, että ovatko kaikki naiset hulluja, mutta ne naiset kenen kanssa olen viettänyt enemmän aikaa ovat kaikki olleet omalla viehättävällä tavalla hulluja.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #4 : Toukokuu 06, 2020, 05:26:11 »
Täällä on kaksi sisarketjua: Seksinostajat ovat ihan hulluja, sekä seksinmyyjät ovat ihan hulluja. Minä ajattelin aloittaa oman ketjun aiheesta: Naiset ovat ihan hulluja - joku voisi aloittaa puolestaan ketjun aiheesta: Miehet ovat ihan hulluja.

Miksi naiset ovat ihan hulluja? Mielestäni naiset eivät ymmärrä kuinka suuri valta heillä on miehiin. Se on jopa pelottavan suuri. Suurin osa miehistä on valmis tekemään melkein mitä tahansa ihanan pikku piparin takia. It’s called power of the pussy.

Sitten jossain vaiheessa nainen alkaa pihtaamaan tuota maagista taika-amulettia ja jossain vaiheessa lopettaa sen antamisen kokonaan. Nyt tulee asian varsinainen pihvi: Nainen luopuu viimeisestä keinosta hallita miestä - se on ihan hullua! Toisaalta se antaa palveluntuottajalle mahdollisuuden tehdä yhtä ja toista - pientä korvausta vastaan luonnollisesti.

Minä tiedän, minä olen hullu, nauttiessani täysin rinnoin kautta E-kupin tissieni, tästä elämästä, vähän kai vinksahtanut päästäni näiden sihteerilasieni läpi vilkaistuna, mutta toivon mukaan nimenomaan hyvällä tavalla hullu. :-* Haluan tietenkin olla samaan aikaan välkky, mutta silti olen sitäkin valmiimpi vaikka lopun ikääni kantamaan tietynlaista hullun leimaa harteillaan, lantiollaan ja muulla vartalollaan, jos on aivan pakko, eikä rakas ja ah-niin ihana egoni siitä kärsi tai jos kärsii, niin antaa kärsiä omalla tyylillään tyylitellen... ;D

Joo, tiedän, minun täytyy olla nytten erityisen vinksahtanut päästäni ja ihan hullu, kun aloin elämään omaa elämääni omanlaisena luomuksena omana itsenään eli tällaisena omalaatuisenaan naisena päätyen tälle alalle jossa huorataan mutta tunteella ja taidolla. Ja ei kai hulluja välttämättä voida haluta ymmärtää saati antaa kunnioitusta ja myötätuntoa, mutta silti sellaiseenkin on mahdollisuus olemassa ja se mahdollisuus on nähdä hulluissakin hivenen täysjärkisyyttä.  ;D

Äitinikin varmasti on ajatellut, että olen ihan hullu, kun tällaiseen kehonkorjausprosessiini omaa ja kaunista sukupuoltani vaalien olen lähtenyt ja aikanaan olen menossa kirurgin veitsen alle muuan kirurgista toimenpidettä nimeltä pilluleikkaus odottaen... ;) Ja hän pitää minua hulluna, koska huoraan sitä omalla tyylilläni taiteillen mutta mitäpä siitä, hullu mikä hulluhan minä kaiketi sitten olen ollessani tällainen omana ja sädehtivänä itsenäni. :-*

Eli joo, summasummarum, kyllähän tämä on siis ihan naurettavan pähkähullua touhua tämä polku nimeltä oman elämän rakentaminen ja omaa sekä toistemme hyvinvointia arvostaen. Seinähullu tapaus suorastaan! ;D

Näemmä siis hullujenhuoneen ulkopuolellakin psyykkisesti täysin terve ja tasapainoinen yksilö voi siitäkin huolimatta joidenkin muiden mielestä olla hullu, joten se leima kestettäköön ja sovitettakoon kruunatusti päälaelleni... 8)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 06, 2020, 05:31:01 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #5 : Toukokuu 06, 2020, 05:38:30 »
...hullunkiilto silmissään... :-* ❤️💋

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1174
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #6 : Toukokuu 09, 2020, 20:24:14 »
Miksi naiset ovat ihan hulluja? Mielestäni naiset eivät ymmärrä kuinka suuri valta heillä on miehiin. Se on jopa pelottavan suuri. Suurin osa miehistä on valmis tekemään melkein mitä tahansa ihanan pikku piparin takia. It’s called power of the pussy.

Naiset eivät ole hulluja, mutta seksuaalista valtaa heillä kiistämättä on. Itse ainakin lopetin sirkustemppujen tekemisen pillunsaannin toivossa jo kauan sitten ja nykyään käytän meille kaikille tuttua huijauskoodia, eli rahaa. Elämänlaatuni paranai reippaasti, sillä nyt saan seksiä kohtalaisen usein, mutta minun ei silti tarvitse nöyryyttää itseäni naisten edessä.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7742
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #7 : Toukokuu 10, 2020, 08:33:23 »
Waterman2[/quote]
 
Kuules Kapu. Ei sitä uutta Ferraria voi muille seurapiirihanhille monta kertaa esitellä, kun vaativat miehensä ostavan samanlaiset, ettei tarvitse hävetä. Mutta millä muulla on väliä kuin toiset naiset kateellisia minulle. No ei millään. Näin se menee.
[/quote]

Äläs nyt Waterman2 mainitse turhaan Kapun, vanhan sillikuunarin päällikön nimeä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #8 : Toukokuu 10, 2020, 08:39:05 »


Äläs nyt Waterman2 mainitse turhaan Kapun, vanhan sillikuunarin päällikön nimeä.

Kuules Poju! Silloin, kun sedällä elikkäs waterman2 on asiaa; omaa sukua Nelson(tyttönimi), niin silloin pojat kuuntelee korvat höröllään.   
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2020, 08:42:31 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #9 : Toukokuu 10, 2020, 08:41:53 »
Miksi naiset ovat ihan hulluja? Mielestäni naiset eivät ymmärrä kuinka suuri valta heillä on miehiin. Se on jopa pelottavan suuri. Suurin osa miehistä on valmis tekemään melkein mitä tahansa ihanan pikku piparin takia. It’s called power of the pussy.

Naiset eivät ole hulluja, mutta seksuaalista valtaa heillä kiistämättä on. Itse ainakin lopetin sirkustemppujen tekemisen pillunsaannin toivossa jo kauan sitten ja nykyään käytän meille kaikille tuttua huijauskoodia, eli rahaa. Elämänlaatuni paranai reippaasti, sillä nyt saan seksiä kohtalaisen usein, mutta minun ei silti tarvitse nöyryyttää itseäni naisten edessä.

Todella asiallinen kommentti.  ;D 

Huijauskoodin käytön keksimisen jälkeen monen miehen elämänlaatu paranee kerta heitolla ;D
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0056

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #10 : Toukokuu 10, 2020, 09:04:17 »
Vaikea yleistää mutta minun naiseni ovat olleet hulluja kun ovat ryhtyneet kanssani parisuhteeseen. Ja minä myös. Ihanaa hulluutta.

Seksistä. Parisuhteessa. Koodit on etsittävä. Naisen aivoista. Hänen vartalosta. Ei näppäile aina samoja koodeja, vaihtelee, etsii uusia. Vie häneltä halun pihdata. Toimii aikansa kunnes elämä vyöryy yli ja hautaa himon. Jotkut jaksaa kaivautua sen alta. Toiset vaihtaa seuraavaan tai kaivaa lompakon esiin. Tämä siis normaalissa parisuhteessa. On tuolla hyväksikäyttäjiäkin. He eivät ole hulluja. Heidän miehensä ovat. Ei toimi jos vain toinen on. Hulluudessa kun on selvätkin hetkensä.

Mies jos hallitsee rahalla, parisuhteessa, aina saat miettiä koska uusi Stefu tulee. Rahalla saa pillua. Jos se riittää.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2020, 09:14:48 kirjoittanut Bearking »

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #11 : Toukokuu 10, 2020, 09:30:05 »
^ Totta. Rahalla voi saada seksiä, mutta ei kestävää ja hyvää parisuhdetta, se perustuu ihan muihin juttuihin. Toki raha ja valta kiinnostaa naisia, se liittyy ihan biologiaan, mutta sitä muutakin on oltava. Eikä se raha ole kuitenkaan edellytys parisuhteelle, ainakaan kaikille naisille.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #12 : Toukokuu 10, 2020, 10:53:45 »
^ Totta. Rahalla voi saada seksiä, mutta ei kestävää ja hyvää parisuhdetta, se perustuu ihan muihin juttuihin. Toki raha ja valta kiinnostaa naisia, se liittyy ihan biologiaan, mutta sitä muutakin on oltava. Eikä se raha ole kuitenkaan edellytys parisuhteelle, ainakaan kaikille naisille.

Kestävää parisuhde. En tiennyt, että olet humoristi. Kaikki parisuhteet on ennemmin tai myöhemmin purjeessa, jolloin ratkaistaan katkeaako yhteiselo vai jatkuuko kauniit ja röyhkeet vielä yhden jakson verran. Harvemmat suhteet kestää koko elämän enää tänä päivänä, kun se maailman tärkein ihminen on MINÄitte. Puolet avioliitoista päätyy eroon juuri koska ei siedetä sitä, että se mies ei ole sellainen unelmien prinssi, joksi nainen on sen omissa unelmissaan kuvitellut. Naiset kyllästyvät, miksei miehetkin samaan kumppaniin ja haluaa kokeilla jotain uutta ja erilaista, vaikka pullantuoksuinen ja äveriäs Jari-Matti tekisi kaiken oikein. Forkalta poistuneen metsänpedolla om jossain langassa erinomainen analyysi naisten tarpeista ja koska ukko on hyödytön, se heivataan laidan yli kylmästi, ja uusi Stefu on jo ovella Bemarin kanssa.   
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #13 : Toukokuu 10, 2020, 11:00:05 »
Nii-in, mikähän niissä naisissa on vikana... Hyvät ja ihanat miehet aina heivataan kylmästi vaan menemään...  ;D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #14 : Toukokuu 10, 2020, 11:10:22 »
Nii-in, mikähän niissä naisissa on vikana... Hyvät ja ihanat miehet aina heivataan kylmästi vaan menemään...  ;D

Sanos muuta 😁 Harvoin, jos koskaan, jotain vikaa on miehissä. 😁😁

Amator

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #15 : Toukokuu 10, 2020, 11:29:51 »
Nii-in, mikähän niissä naisissa on vikana... Hyvät ja ihanat miehet aina heivataan kylmästi vaan menemään...  ;D

Mikäkö naisissa on vikana? Minäpä kerron. Nyt kynä ja paperia esille Anniina. Nyt tulee tärkeä tiedoite. Naiset tuppaavat rupsahtamaan viimeistään siinä neljän kympin kieppeillä, ja lopettavat pitämään itsestään huolta. Se kaunis seksiobjekti, jonka kanssa meni naimisiin olikin vain huijausta, kun me miehet vain parannutaan kuin viini vanhetessaan. Kuin Alkon halpis omenaviini, mutta kumminkin.  ::) Ei se käy, että elinikästä ole takuuta tuotteen kestävyydessä, se on petosta. 

Juuri tästä minä puhuin: naisen utopiasta. Hyviä ja ihania miehiä ei ole olemassakaan, muualla kuin naisen omassa mielikuvituksessa. Tai sitten ne ihanat miehet on homoseksuaaleja, mikä ei auta naisia yhtään. Päinvastoin. Tosiasiassa miehet vaihtavat nuorempaan, kun sitä vanhaa ei enää jaksa sekstailla tai se nainen osoittautuu luonnevikaiseksi hirviöksi, joka pomottaa miestä kotona. Eihän se käy. Onko se tasa-arvoa? Ei ole. 

Katsopa Anniina tv-sarjaa Modernit miehet Yleltä, niin tiedät miehenä olemisen kestämättömästä tuskasta kaiken.       
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2020, 11:40:06 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #16 : Toukokuu 10, 2020, 11:55:35 »
Naiset tuppaavat rupsahtamaan viimeistään siinä neljän kympin kieppeillä, ja lopettavat pitämään itsestään huolta. Se kaunis seksiobjekti, jonka kanssa meni naimisiin olikin vain huijausta       

Meitä on moneksi. Minä haluan rinnalleni ihmisen, en objektia. Ja nelikymppiset naiset ovat ihania :-*
#maksuseksionihanaa

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #17 : Toukokuu 10, 2020, 12:39:35 »


... Minä haluan rinnalleni ihmisen, en objektia. ...

Hyvin sanottu, pystyn samaistumaan 👍

Amator

Poissa Vieras0059

  • Full Member
  • Viestejä: 445
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #18 : Toukokuu 10, 2020, 13:37:02 »
Mielestäni Naiset ovat ihan Ihania Hupsukoita..❤

Paikalla Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naiset ovat ihan hulluja
« Vastaus #19 : Kesäkuu 06, 2020, 23:34:00 »
Mä oon omasta mielestäni täysin normaali. Suurin osa ihmisistä on jotenkin outoja.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa