Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Kuvatoiveet hupakolle

<< < (2/3) > >>

joey_t:
Ketjun otsikosta arvelin että tällä saa käydä esittämässä kuvatoiveita. Ja ajattelin antaa oman panokseni pyytämällä Venlalta tissikuvaa.
No ei ollutkaan ihan niin. 8)

Vieras0050:

--- Lainaus käyttäjältä: Hubbis - Toukokuu 05, 2020, 18:28:30 ---

Mietin vain, kun kroppa on selvästi kuosissa, että mikähän tässä oli se alkuperäinen haaste.

--- Lainaus päättyy ---

Se, että 99,99% kuvien vonkaajista on pelkkiä runkkareita ja trust me - näissä hommissa heitä tapaa  paljon.  ;D

Venla:
Pitää vaan osata pyytää oikein, oikealla hetkellä ja oikeassa paikassa ;D
Joskus provoihin on ihan hauska tarttua  ;)

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: Courtesan - Toukokuu 05, 2020, 20:46:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hubbis - Toukokuu 05, 2020, 18:28:30 ---Mietin vain, kun kroppa on selvästi kuosissa, että mikähän tässä oli se alkuperäinen haaste.

--- Lainaus päättyy ---

Se, että 99,99% kuvien vonkaajista on pelkkiä runkkareita ja trust me - näissä hommissa heitä tapaa  paljon.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ja sitten ihan tosissaan, se on just niin kuin Courtesan tuossa sanoikin.

Mä luulen, että on aivan sama millaiset kuvat ilmossa on, niin aina runkut tottakai vonkuu lisäkuvia. Ja kun niitä on tosiaan sen verran paljon, niin sinne joukkoon voi helposti hukkua joku yksi asiallisistakin syistä tehty pyyntö.

Mutta tässä aloituksessa ehkä kuitenkin loppu hyvin kaikki hyvin?
Toivottu kuva ilmestyi ilmoon, mikä onkin ihan kannattava tapa kuvat käyttää - tai sitten tietysti voi myydä toivekuvia (toinen kannattava tapa käyttää kuvia). :)

Vieras0076:

--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Toukokuu 05, 2020, 20:58:58 ---
Mutta tässä aloituksessa ehkä kuitenkin loppu hyvin kaikki hyvin?
Toivottu kuva ilmestyi ilmoon, mikä onkin ihan kannattava tapa kuvat käyttää - tai sitten tietysti voi myydä toivekuvia (toinen kannattava tapa käyttää kuvia). :)

--- Lainaus päättyy ---

No kuva on mulle vaan väline varmistua kiinnostaako tavata. Nyt kun kuva miellytti kiinnostais tavata. Ei ole vielä vastannut mun viestiin.... nyyh  :'(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta