Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aasialainen täydellisyys  (Luettu 1734 kertaa)

Poissa Petepoika69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Aasialainen täydellisyys
« : Lokakuu 29, 2025, 21:07:36 »
Taas Hesassa töissä keskiviikkona. Työskentely tylsistyi.
Katselin mitä kivaa voisi ennen kuin ottaa auton alleen. Paljon kiihottavia isotissisiä ja -munaisia latinoita. En saanut valittua ja sitten iski salama! Bella!
Olen ihaillut tätä aasialaista Bella Adriannaa useita kertoja. Nyt oli paikalla mutta vain tänään. Huomenna jo Turussa.
Pikakäynti kelpasi hänelle. Metroaseman lähellä. Pikapuolituntinen hieman mietitytti: Olen itse hidas ja välillä jännittää uuden kanssa eli tunti olisi ollut kiva mutta puolikin oli kokeiltava, kun aiemmin aina missannut.
Ja täytyy sanoa että tyttö on täydellisen kaunis ja kiihkeä. Wifey material potenssiin kymmenen. Hänen vartalonsa, huh, nautintoa oli puristella ja sivellä sitä, ja pienet mukavasti nuoltavat rinnat ja ne nännit sopivat suuhun. Hyvät esileikit. Osaa puhua seksiä kuin tosissaan.
Owoa ja lopulta tulin samalla kun nuolin hänen boy pussya ja annoin itseni ruiskahtaa. Harmi ettei ehtinyt suuhun.
No joo. Seuraavalla kerralla varaan ekan päivävuoron. Voisi olla pitkästä aikaa mukava saada ensin tytöltä spermat suuhun ja sitten panna itse.
Vähän meni turhan runolliseksi mutta jos pitää pienikokoisesta mukavasti ennen ja jälkeen englanniksi juttelevasta aasialaisesta, niin tässä on sellainen.
Itse aion mennä ottamaan seuraavalla kerralla päivän ensimmäisen tunnin ja nauttia.
Pitäkää hyvänä.
Tämä tyttö on helmi.