Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
Vieras0424:
^ Jos seksi olisi ahdistuksen hallintakeino, niin eihän sitä myydä tarvitsisi vaan voisi ihan ilmaiseksi pyllistellä ympäriinsä. Väittäisin rahasta pyllistelyn usein lievittävän ahdistusta, kun ei ainakaan talousasiat paina niin pahasti.
Monella voi olla samoja arpia sisäisestikin. Arvet myös haalenevat - iholtakin, vuosien saatossa. Tatuoinneilla voi kyllä peittää isojakin arpia, mutta nopeammin se tatuointi silmiin osuu kuin arvet.
Jos toisten vanhat arvet on kova turnoff, ehkä voisi pohdiskella mikä itsellä se syy siihen on.
Seepeli:
^^^^
Mä en lähtis vetään mutkia suoriks ja ajattelemaan että "Jos aikaisemmin ahdistuksenhallintakeinona ollut ainoastaan viilteleminen ja tilalle nyt tullut seksi". Voi olla ettei asioilla ole mitään yhteyttä... Ehkä ylipäätään pitkälle menevät päätelmät jostain toisesta ihmisestä vain yhden asian perusteella on aika heikolla pohjalla.
Lotta hyvin kirjoitti, ei tuohon ehkä ole lisättävää. Hmm... Ehkä sen kuitenkin että ei tee huonoa hutsua eikä huonoa ihmistä. Ihmisiä me kaikki ollaan, ja kuten Paavi kirjoitti, kaikilla meillä on historiamme.
Seepeli:
--- Lainaus käyttäjältä: IhanaLotta - Toukokuu 04, 2020, 19:15:45 ---
Monella voi olla samoja arpia sisäisestikin.
--- Lainaus päättyy ---
Tää on niin totta! Mä olen tosi arpinen vaikkei kaikkia arpia nää ulkopuoliset mun ihossa.
Vieras0140:
--- Lainaus käyttäjältä: IhanaLotta - Toukokuu 04, 2020, 19:15:45 ---Jos seksi olisi ahdistuksen hallintakeino, niin eihän sitä myydä tarvitsisi vaan voisi ihan ilmaiseksi pyllistellä ympäriinsä. Väittäisin rahasta pyllistelyn usein lievittävän ahdistusta, kun ei ainakaan talousasiat paina niin pahasti.
--- Lainaus päättyy ---
Näin ja onhan myös syöminen yksi keino hallita ahdistusta, mäkin just söin ja syön useinkin jopa viisi kertaa päivässä. Seksi myös on todella kivaa. Jos sitä harrastaa paljon ja vaikka tekee työkseen, niin ei siihen mitään diagnoosia tarvitse.
Seepeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Toukokuu 04, 2020, 19:25:03 ---
ja syön useinkin jopa viisi kertaa päivässä.
--- Lainaus päättyy ---
Monta kertaa päivässä on hyvä. Tuo nyrkkisääntö sopii moneen asiaan.. 😉
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta