Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Korona tuo uusia juttuja seksielämään parisuhteessa  (Luettu 3106 kertaa)

Poissa japev

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Korona tuo uusia juttuja seksielämään parisuhteessa
« : Toukokuu 04, 2020, 13:42:24 »
Koronan takia kun ollaan etätöissä ja lomautuksella emännän kanssa niin jostain syystä emäntä on avautunut seksistä kumman paljon. On jo pitkään ollut puhe sellaisesta että emäntä tykkää dominoida ja joskus sivuttu aihetta että olisikin kolmenkimppa 2N + minä. No tämä ei ole kuitenkaan toteutunut mutta nyt muutaman kerran pikkuisen viinipäissä emäntä ruennut ehdottelemaan että hommataan kunnon seksinukke. Hän haluaisin katsoa kun sitä nain mutta kuitenkaan en saisi tulla muuta kuin hänen käsittelyssä jne. Hän haluaisi dominoida minua ja "käyttää" nukkea hyväkseen. Olenkin tässä ihan kahden vaihdeilla että missä mennään, asian kanssa.
Sitten toinen mistä hän on ruennut vihjailemaan on että fistaisin hänen pimppaa??? Olen aika äimistynyt että ennen kohtuu ujo nainen on alkanut tälläisiä vihjailemaan. Tässä vaan on se että onko nuo puhe asteella kuten aina ennenkin kaikki vai onko tuossa ihan toteuttamis toiveita?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Korona tuo uusia juttuja seksielämään parisuhteessa
« Vastaus #1 : Toukokuu 04, 2020, 13:47:55 »
Kannattaa kysyä siltä sun emännältä että haluuko nyrkkikyllikkiä ihan oikeesti vai ei.

Mutta jos nyt haluat täältä kysyä niin tottakai, nyrkki pilluun vaan!
Why so fragile?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Korona tuo uusia juttuja seksielämään parisuhteessa
« Vastaus #2 : Toukokuu 04, 2020, 14:47:23 »
Lifti nyt vastaa kaikkeen joo joo, kysytään mitä tahansa.  ::)

Aikuisten oikeesti, lähde toimimaan. Siitä huomaa onko hän tosissaan vai pelkkää puhetta.
Sopivan tilaisuuden tullen ohjaa vaimo makuuhuoneeseen. Ota liukkarit sekä rasvat esille ja pyydä häntä levittämään jalat. Siis jos tunnet mielenkiintoa siihen hommaan.
Tai kysy vaimolta mitä sivuja on käynyt lukemassa. Voisitte yhdessä selata Bdsm-aihetta netistä. Esim Bdsmbaari.net hyvä paikka.

Opettelette yhdessä puhuen ja tehden. Näin se toimii.
Tai ostatte jonkun ammattilaisen aikaa joka tulee opettamaan teille.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Korona tuo uusia juttuja seksielämään parisuhteessa
« Vastaus #3 : Toukokuu 04, 2020, 17:17:32 »
Ehkä sä et ole ainoa, jolla on ollut seikkailunsa..  ::)

Pimpan fistaaminenhan tuntuu oikein tehtynä järisyttävän hyvältä! Erään seurustelukumppanin kanssa tuli sitä harrastettua. Katsookohan tulevat kieroon kun alan suhteen edetessä pyytelemään  ;D En ole kaupallistanut sitä, kun suurin osa miehistä runnoo liikaa jo pelkillä sormillakin.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 04, 2020, 17:20:10 kirjoittanut IhanaLotta »

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Korona tuo uusia juttuja seksielämään parisuhteessa
« Vastaus #4 : Toukokuu 04, 2020, 18:13:55 »
Fistaus on kyllä mukavaa, mut siinä täytyy pitää järki siellä yläpäässä😅 Joka suhteessa sillä tavalla varovaisesti edenny ja kyllä sitä lopulta on vaadittu ;D

Kannattaa toimia jos vaimo on sillä mielellä. Kohta se arki taas palaa ja ne arjen kiireet tulee taas kuvioihin...
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Korona tuo uusia juttuja seksielämään parisuhteessa
« Vastaus #5 : Tammikuu 18, 2021, 01:45:19 »
 :wanker: :wanker: :wanker:
Ah, kunpa toisikin, mutta olen huomannut: Mitä enemmän on aikaa, sitä vähemmän tekee mieli. Se ei johdu vaimosta vaan itsestäni - tuntuu että ajan kanssa on tullut itselle liikaa kiinnostuksen kohteita, enkä tarkoita seksiä, vaan yhteisiäkin harrasteitamme...en olisi uskonut tunnustavani tätä, mutta näin se menee..lienen vanha.
Mun pitää kai aloittaa salaa käteenveto ja siirtyä sitten itse asiaan ja karsia liiat harrastukset pois. Vanhalla äijällä on uteliaan pojan sielu...
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa hungry

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Korona tuo uusia juttuja seksielämään parisuhteessa
« Vastaus #6 : Lokakuu 28, 2021, 03:18:29 »
Itsekin fistanneena voin sanoa, että ei ole joka naisen toive. Nyrkki pillussa nainen kokee olevansa ns "fullfilled".  :inlove:
Itse en käyttänyt siihen ikinä mitään liukkaria, vaan sylkeä hieman alkuun. Se miten käsi tulee pitää on tärkeää (sormet koukussa ja suorana on parempi, kuin sormet nyrkissä). Myös se paikkojen valmistelu/lämmittely (eli mm koskettelu ja venyttely) vie paljon aikaa (riippuu naisesta). Eli kiireellä ei kyllä tule lasta, eikä paskaa.. mutta ehkä verta..  ;)
..jo vanha kansa opetti, että kun kunnolla pannaan, niin silloin on munatkin tiellä..