Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kultus Club, Tallinna.  (Luettu 975 kertaa)

Poissa Tyler

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Kultus Club, Tallinna.
« : Lokakuu 26, 2025, 23:32:25 »
Tallinnassa oli eilen Femdom-party jossa olin mukana. Olin ilmoittautunut jo viikkoja sitten sinne.
Taksilla menin saamaani osoitteeseen ja kävelin saamieni ohjeiden mukaan mystisen näköiselle rakennukselle.

Avasin pari ovea niiden värien perusteella. Värit oli kerrottu viestissä ja edessäni nousi portaikko, jonka yläpäässä hohti kultainen K-kirjain.
Koputin kolme kertaa rauhallisesti ja ovi avautui, olin tavannut lumoavan Thalian kerran aikaisemmin Tallinnassa kun hain clubin jäsenyyttä.
Hän oli yhtä julman kaunis kuin edelliselläkin kerralla, nyt asu joka oli pitkä, musta nahkahame ja metalliverkkopaita se korosti hänen eläimellistä vetovoimaansa entisestäänkin.

Hän hymyili sudenhymyään ja pyysi minut sisälle, polvistuin hänen eteen ja kiitin, että sain tulla. Ihana nauru korvissani menin hänen osoittamaan vankiselliä muistuttavaan huoneeseen vaihtamaan kinky-vaatteet, eli harnessin ja nahkashapsit.

Kun kaikki oli paikalla niin Thalia avasi tilaisuuden, mentiin esittelykierros. Dominoivat istuen ja subit seisten. Muuten Domit istui tuoleilla ja sohvassa, subit lattialla.

Puhuttiin mieltymyksistämme, että jokainen löytäisi leikkikaverin ja Thalia valitsi minut kun tykkäsin kivusta.

Hän käski riisua asun pois ja isommitta puheitta sitoi minut erikoisen muotoiseen paaluun ja sitten alkoi piiskaus. Turvasanat ”red and yellow” hän kuiskasi korvaani sivellen alastonta ruhoani kikatellen.
Minua piestiin mm. härkäruoskalla, joka välillä kiertyi kehoni ympäri saaden älähdyksen aikaan, sille Thalia nauroi ja löi lisää toki välillä silitellen minua ja raapien ruoskan tekemiä kohoumia.
Leikittiin, lepäiltiin, puhuttiin ja syötiin massiiviselle puupöydälle upeasti aseteltuja juustoja, hedelmiä ja makeisia.

Ulkona sateessa käytiin pari kertaa tupakoimassa ja laitoin vain takin asuni päälle, kenkiä en viitsinyt laittaa vaan olin paljain jaloin. Pari kaveria ihmetteli, mutta Thalia sanoi vain, että hän on Suomesta.
Ihana juttu on, että korvissa soi vieläkin kun Thalia ulkona tupakoidessamme lauloi kauniilla äänellä: 🎶Smoking in the rain🎶 Singin’in the rain sävelellä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 26, 2025, 23:38:51 kirjoittanut Tyler »

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kultus Club, Tallinna.
« Vastaus #1 : Lokakuu 26, 2025, 23:59:00 »
Et saanu siitä kuivatusta härän siittimestä? 😄 Sen jos missasit ni meet uudestaan.

Kiva rapsa ❤️ pitääpä ottaa työn alle Tallinnan FemDom.
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #2 : Lokakuu 27, 2025, 00:30:23 »
Et saanu siitä kuivatusta härän siittimestä? 😄 Sen jos missasit ni meet uudestaan.

Kiva rapsa ❤️ pitääpä ottaa työn alle Tallinnan FemDom.

Ei ainakaan mainittu härän siittimestä mitään, lyömäkalut kyllä vaihtui välillä. Semmosella vinkuvalla, painavalla kanankoivella Thalia hakkasi persettäni. Mutta menen kyllä uudestaan heti kun voin.

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Lokakuu 27, 2025, 09:03:38 »
Oli kyllä taas Tylerilta mukavaa luettavaa! Kiitos, kun jaat näitä.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #4 : Lokakuu 27, 2025, 15:47:14 »
Vinkuvalla kanankoivella  :laught:

Mä niin tykkään lukea kun sä toteutat itseäsi. Älä vaan koskaan muutu.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #5 : Lokakuu 27, 2025, 19:29:38 »
Kunnon menoa, kanankoipineen kaikkineen 😂💪
Lipstick on your dipstick

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #6 : Lokakuu 28, 2025, 00:10:50 »
Löysin instagramista kuvan ”vinkuvasta kanankoivesta” jolla Thalia hakkasi persettäni😂

Se on kumia, muovia,, en tiedä ! Jotain helvetin sitkasta kuttaperkkaa perkele!

Oletan sen sisällä olevan jotain liikkuvaa, joka sai aikaan volisevan äänen kun sitä liikutteli ja lyödessä se ulisi vittumaista ääntä koko liikkeen ajan kunnes kivuliaasti mässähti kohteeseen, eli tässä tapauksessa ennestäänkin arkaan perseeseeni.

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #7 : Lokakuu 28, 2025, 00:32:59 »
Eksyin fallosmuseoon asti kun yritin muistella mistä se Thalia oli vääntänyt sen yhen kepukan.
Jonkun kuivattu penis se oli, mutta ei härän.

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #8 : Lokakuu 28, 2025, 00:38:51 »
Eksyin fallosmuseoon asti kun yritin muistella mistä se Thalia oli vääntänyt sen yhen kepukan.
Olisiko vaikka jonkun isomulkkusen Igorin penis ?

Poissa neitikarju

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Lokakuu 28, 2025, 12:38:47 »
Ai että vetää kateelliseksi näin herkullinen rapsa, kiitos Tyler! Vähän kyllä pelottaa josko päätyvät tekemään lyömäaseen jostakin osastani. Pitää sitten käydä moikkailemassa sitä tuolla taajaan...

Oliko teitä isokin joukko?

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #10 : Lokakuu 28, 2025, 13:37:06 »

”And yes, I do have bull pizzle whips, I didn't make them, they are made in Germany I just sell them. You can see them on my website Sonatalicious.com”
Tässä Thalian vastaus kun kysyin asiasta.

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #11 : Lokakuu 28, 2025, 13:38:40 »
Ai että vetää kateelliseksi näin herkullinen rapsa, kiitos Tyler! Vähän kyllä pelottaa josko päätyvät tekemään lyömäaseen jostakin osastani. Pitää sitten käydä moikkailemassa sitä tuolla taajaan...

Oliko teitä isokin joukko?
14 meitä oli, hyvän kokoinen jengi 🌹

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #12 : Lokakuu 28, 2025, 15:23:35 »

”And yes, I do have bull pizzle whips, I didn't make them, they are made in Germany I just sell them. You can see them on my website Sonatalicious.com”

Olin oikeessa. Apua.
Mun on pakko harkita tällaista kokoelmiin kyllä 😍

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #13 : Lokakuu 28, 2025, 23:27:01 »

Olin oikeessa. Apua.
Mun on pakko harkita tällaista kokoelmiin kyllä 😍

Olisi se kiva kapistus, sen lisäksi vielä vinkuva kanankoipi.