Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: älkää ottako yhteyttä häneen !  (Luettu 4642 kertaa)

Poissa dueerre

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
älkää ottako yhteyttä häneen !
« : Lokakuu 26, 2025, 16:40:00 »
Mitä mieltä olette seuraavanlaisesta suomalaisesta palveluntarjoajasta ?
Olen ottanut häneen puhelimitse kaksi kertaa yhteyttä. Ensimmäisen kerran keväällä. Ehdin juuri ja juuri kysyä palveluhintoja ja haluaisin kysyä palveluistasi. Samalla sekunnilla hän lätkäsi äkäisin vihaisin sanoin puhelimensa kiinni todeten, että soita sitten kun olet tulossa. Todella epäystävällisesti. No tänään soitin hänelle uudelleen ja vielä törkeämpi käytös. Soitin pari kertaa kun en saanut häneen yhteyttä. Heti tuli tekstiviestillä minulle "kaunis" kommentti: "Lopeta häiritsemästä.Voit ottaa ainoastaan silloin yhteyttä kun olet aikeissa varata mulle ajan"
Vastasin siihen ystävällisesti, että voinko soittaa edes lyhyesti. Välittömästi tuli kommentti. "Suksi vittuun".
Ihmetystä herätti, miten ihmeessä hän ajatteli, että en olisi tuolla soitolla varannutkin aikaa. En missään vaiheessa ole millään tavoin loukannut häntä. Onko tällainen käytös teidän mielestänne suotavaa ? Hänellä on ilmoituksessaan kuitenkin puh. numero johon voi soittaa eikä ole soittokieltoa. Silmälasipäinen, mustatukkainen 30v. palveluntarjoaja.
Löytyy naapurista
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 26, 2025, 19:03:56 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älkää ottako yhteyttä häneen !
« Vastaus #1 : Lokakuu 26, 2025, 16:51:26 »
Tuotaaa.. miksi silti soitat, vaikka sait kerran törkeän kohtelun. Oisko sittenkin niin, että sekopäät hieman vetävät puoleensa?
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa dueerre

• Full Member
« Vastaus #2 : Lokakuu 26, 2025, 17:22:26 »
Tuotaaa.. miksi silti soitat, vaikka sait kerran törkeän kohtelun. Oisko sittenkin niin, että sekopäät hieman vetävät puoleensa?

Edellisestä yhteydenotosta oli kulunut jo yli puoli vuotta ja oletin, että hänellä oli silloin vain huono päivä. Nyt sitten tiedän, että hänellä näyttää olevan huono päivä koko ajan.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #3 : Lokakuu 26, 2025, 18:12:51 »
^ Jos minua kohdellaan huonosti, niin se on kerrasta poikki, paitsi jos tulee pahoitteluviesti. Suosittelen toimintatapaa muillekin. Toki jos on todella kehuttu PT, niin sitten voi tehdä poikkeuksen ja tarkistella, josko itse teki jotain väärin.

Poissa JheartB

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Lokakuu 26, 2025, 19:06:48 »
Mitä mieltä olette seuraavanlaisesta suomalaisesta palveluntarjoajasta ?
Olen ottanut häneen puhelimitse kaksi kertaa yhteyttä. Ensimmäisen kerran keväällä. Ehdin juuri ja juuri kysyä palveluhintoja ja haluaisin kysyä palveluistasi. Samalla sekunnilla hän lätkäsi äkäisin vihaisin sanoin puhelimensa kiinni todeten, että soita sitten kun olet tulossa. Todella epäystävällisesti. No tänään soitin hänelle uudelleen ja vielä törkeämpi käytös. Soitin pari kertaa kun en saanut häneen yhteyttä. Heti tuli tekstiviestillä minulle "kaunis" kommentti: "Lopeta häiritsemästä.Voit ottaa ainoastaan silloin yhteyttä kun olet aikeissa varata mulle ajan"
Vastasin siihen ystävällisesti, että voinko soittaa edes lyhyesti. Välittömästi tuli kommentti. "Suksi vittuun".
Ihmetystä herätti, miten ihmeessä hän ajatteli, että en olisi tuolla soitolla varannutkin aikaa. En missään vaiheessa ole millään tavoin loukannut häntä. Onko tällainen käytös teidän mielestänne suotavaa ? Hänellä on ilmoituksessaan kuitenkin puh. numero johon voi soittaa eikä ole soittokieltoa. Silmälasipäinen, mustatukkainen 30v. palveluntarjoaja.
Löytyy naapurista

Hei M! Tapasimmekin messuilla ja annoin numeroni. Tuli eilen ainakin 15 soittoa ja tänään kaksi, sanoin että en ota hupi puheluita vastaan sillä eilen kun juttelimme sinä etsit vain kaveria ja minulla ei ole 70vuotiaita kavereita. Sitä paitsi olin tallentanut sut puhelimeeni jo ennen ja nyt tuli siis kasvot tälläiselle.
Omaa käytöstä voi myös miettiä.
Jenna💋

Poissa JheartB

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Lokakuu 26, 2025, 19:08:50 »
Myöskin sanoin että kirjoita viesti et kehotuksistani huolimatta totellut vaan soittelit ja soitteli. Ei kiitos. Koita jaksella.
Jenna💋

Poissa JheartB

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Lokakuu 26, 2025, 19:10:28 »
^ Jos minua kohdellaan huonosti, niin se on kerrasta poikki, paitsi jos tulee pahoitteluviesti. Suosittelen toimintatapaa muillekin. Toki jos on todella kehuttu PT, niin sitten voi tehdä poikkeuksen ja tarkistella, josko itse teki jotain väärin.

Tää vika lause kolahti häneen nyt. Muutenkin livenä outo tyyppi. Siis tää aloittaja.
Jenna💋

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #7 : Lokakuu 26, 2025, 19:11:24 »
Juoni tiivistyy!
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa JheartB

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Lokakuu 26, 2025, 19:14:22 »
Sorry, korjaus asiaan hän pe ja la yöllä 25 kertaa soitti. Tänään 3.
Jenna💋

Poissa JheartB

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Lokakuu 26, 2025, 19:15:41 »
Juoni tiivistyy!

Joo on jännittävää 😃
Jenna💋

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #10 : Lokakuu 26, 2025, 19:21:22 »
Jesus fucking Christ!

Noniin, dueerre siellä munat hiessä miettii miten tämän selittää.  Siis "soitin kerran puoli vuotta sitten ja nyt uudestaan. Pari kertaa yritin kun en saanut yhteyttä "

Itse sanoisin jo kolmannen höpöhöpö soiton jälkeen että tunge se puhelin perseeseesi ja suksi vittuun.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 26, 2025, 19:26:51 kirjoittanut Lifti »

Poissa Aapeli60

• Full Member
« Vastaus #11 : Lokakuu 26, 2025, 19:29:11 »
Tämä selventää hänen aikaisempia kirjoituksia.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #12 : Lokakuu 26, 2025, 19:30:34 »
Onkohan tällä sivustolla jokin seksiyrittäjien päivystysrinki. Joskus vastauskommentit tulevat turhan nopeasti.
Seksiyrittäjyys on ainoa palveluala, jossa voi vittuilla ja rahastaa asiakkaat.

Onneksi alalla on suomalaisia seksiyrittäjiä, jotka ymmärtävät asiallisen palvelun kannattavan hedelmää tai seteleitä pidemmän päälle. Toisaalta on myös niitä, jotka näyttävät tahallisesti ymmärtävän asiakkaiden toiminnan olevan jotain vedätystä. Itse muistan tapauksen, jossa pelkkä metroaseman nimen kysyminen oli syy vetää kesäkurpitsa nenään. Liikenneyhteydet ovat ainakin minulle yksi ostoskriteeri.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #13 : Lokakuu 26, 2025, 19:35:39 »
Onkohan tällä sivustolla jokin seksiyrittäjien päivystysrinki. Joskus vastauskommentit tulevat turhan nopeasti.
Huorat ovat ulkoistaneet tämän minulle.  Saan jouluna konjakki pullon ja uutenavuotena mulle laitetaan vanhalla perunalla sumuisia perseen kuvia jotta voin vetää käteen.

Poissa STT

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #14 : Lokakuu 26, 2025, 19:45:27 »
Jesus fucking Christ!

Noniin, dueerre siellä munat hiessä miettii miten tämän selittää.  Siis "soitin kerran puoli vuotta sitten ja nyt uudestaan. Pari kertaa yritin kun en saanut yhteyttä "

Itse sanoisin jo kolmannen höpöhöpö soiton jälkeen että tunge se puhelin perseeseesi ja suksi vittuun.

Mut mikä on yleinen käsite yhdelle puhelulle? jos puhelun välissä ei ole minuuttiakaan, niin lasketaanko se yhdeksi, jolloinka voisi pitää tuo paikkaansa, että soittanut vain yhden kerran ;)

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #15 : Lokakuu 26, 2025, 19:50:30 »
Öö....1 pitkä soitto ja 24 häläriä?

Pimppiä on ainakin soittomäärän perusteella tehnyt mieli
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 79 )

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #16 : Lokakuu 26, 2025, 20:41:24 »
Tästä ketjusta voi vielä syntyä jotain elämää suurempaa 🥳

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #17 : Lokakuu 26, 2025, 20:43:37 »
Öö....1 pitkä soitto ja 24 häläriä?

Pimppiä on ainakin soittomäärän perusteella tehnyt mieli

Ainakaan muuta hätää tuossa ei voi olla, sillä SOS olisi kolme pitkää ja kolme lyhyttä...

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #18 : Lokakuu 26, 2025, 20:47:48 »
Mä oon niin tienny tän. Siksi en soita. Laitan viestiä. Mieluiten sähköpostia. Kaikki vittuilut on mahdollista lukea aina uudelleen ja uudelleen. Puhelussa ne kuulee vain kerran. Tosin, jos soittaa Vittuilupuhelimeen, niin voi saada silläkin pitemmän nautinnon.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #19 : Lokakuu 26, 2025, 20:55:58 »
Niin paljon kuin haluaisinkaan uskoa että kyseessä on väärinkäsitys, että ketjun päähenkilöt ovat erehtyneet ja nainen ei olekaan se henkilö jonka toimintaa avausviestissä kuvaillaan niin tämä toive lienee turha. Siksi paljon ketjussa kirjoittava nainen muistuttaa avausviestissä kuvattua naista.