Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Paljaalla  (Luettu 1593 kertaa)

Poissa Bluemoon

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Paljaalla
« : Lokakuu 16, 2025, 21:26:50 »
Ajan kuluessa ja ikää kertyessä...on tullut aika ajoin mietittyä.
On tullut tavattua useampi palvelun tarjoaja joka hempeilyn ohessa tarjoaa paljaalla panemista. Ja eka keralla tavatessa.
Olen miettinyt mikä siinä on ollut syynä...en nyt aivan outo ole...ja fiksu sinänsä. Olen halunnut antaa aidon itseni tulla esiin...olla kohtelias ja vaikuttaa huomaavaiselle.
Hlukjtus tietenkin ollut suuri siinä kiimassa..ja kiihotuksen olotilassa....en ole kuitenkaan langennut.
Voisiko syy olla seuraava: Kun nainen antaa paljaalla, mennään tavallaan luottamukswssa seuraavalle tasolle ja mies on tavallaan saatu omaan talliin oriksi. Vaikka kyse maksullisesta.

Kun seuraavan kerran tapaa...niin tietää kumpikin että paljaalla pannaan ja ilman estoja.
Viimeksi viikko sitten oltiin valmiita ilman kumia...kun kysyin että paljaalla...niin vastaus oli ettei tykkää juksata.
Yleensa thait näin..mutta myös suomi mimmitkin tarjonneet tätä.

Poissa anaalipeppu

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Paljaalla
« Vastaus #1 : Lokakuu 16, 2025, 23:48:29 »
Hyhhyh... eikö taudit pelota?!  ???
Minulle saa mielellään laittaa listan näistä paljaalla tarjoavista hupakoista, niin tiedän olla jatkossa vierailematta heillä  :-[
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : Lokakuu 17, 2025, 00:03:45 »

Voisiko syy olla seuraava: Kun nainen antaa paljaalla, mennään tavallaan luottamukswssa seuraavalle tasolle ja mies on tavallaan saatu omaan talliin oriksi. Vaikka kyse maksullisesta.

Tai sitten kyse on vain siitä, että pt, joka tarjoaa paljaalla panemista sinulle, tarjoaa sitä muillekin asiakkaille.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3 : Lokakuu 17, 2025, 05:46:00 »
Aika sekopäältä vaikuttava kirjoitus. Eka kertoo että vonkaa paljasta pillua ja sit kohta sanoo ettei ole koskaan langennut. Ja sitten joku ihmeellinen kuvitelma luottamuksesta ja jos hän lankeaa niin on pt:n tallin ori? Kaikenlaisia kuvittelijoita sitä riittääkin.

Tota tyyppiä ei ehkä kannata ottaa asiakkaaksi vaikka mitåpä se minulle kuuluu. En myy seksiä.

Poissa Mertsu90

• Newbie
  • Galleria (4)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #4 : Lokakuu 17, 2025, 09:28:33 »
Todella paljon tätäkin kysytään ja nämä kyselijät jättävät tulematta kun se ei onnistu, parempi niin kun ehdottaisivat sitä myöhemmin kuitenkin.

Poissa mixsex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Lokakuu 17, 2025, 13:05:45 »

Joskus 80-luvulla oli ihan normijuttu mennä paljaalla. Sitten apinat sai hiv infektion ja kumit yleistyvät myös heteroseksissä. Vielä noin 10 v sitten ei juurikaan löytynyt paljaalla antavia. Nyt on markkinat taas avautuneet, ja jos pelkällä vanteella haluaa aina mennä, niin tarjontaa on koko ajan. Nytkin on yhdeksän joiden palveluissa on creampie, ja lisäksi muutama jotka tarjoavat sitä varmuudella tiskin alta. Tiedän koska viestillä palveluista tiedusteltaessa, vastaavat myös paljaalla panon hinnan, vaikka ei sitä kysykään

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : Lokakuu 17, 2025, 15:10:57 »
Minulle yksikään pt ei ole paljaslla tarjonnut, enkä ole pyytänyt. Owokin on tosi harvinaista.
Aloittaja vaikuttanee Itä-Suomessa, liekö siellä eri tavat sitten?
Joey_t edellä kuvasi edellä hyvin minunkin ajatuksia 🤔
Slippery when wet!

Poissa PrettyHorny

• Jr. Member
  • Galleria (5)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #7 : Lokakuu 17, 2025, 19:47:33 »
Ja taas oma kondomipakko tuntuu aina vaan järkevämmältä. Aina sitä vaan jaksaa hämmentyä kuinka ignorantteja ihmiset edelleen ovat vaikka kaikki maailman tieto on saatavilla muutamalla sormen liikkeellä
Hip hei hutsu! ❤️

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #8 : eilen kello 11:50:36 »
Minä täällä kirjoitin muutama vuosi sitten lupauksen että kun 40v tulee mittariin niin vedän sen jälkeen aina paljaana jos ja kun sille tulee mahdollisuus.  Ihan vaan siitä syystä että neljänkympin jälkeen elämä on loivaa alamäkeä joka jyrkkenee vuosi vuodelta.

Noh, tammikuussa tuo tulee nyt sitten eteen.....ja häntä koipien välissä, häpeissäni joudun myöntämään että saatan hyvin suurella todennäköisyydellä suosia kortsua. Antakaa anteeksi että valehtelin teille ja että olen tällainen velliperse.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa PrettyHorny

• Jr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #9 : eilen kello 13:49:47 »
Minä täällä kirjoitin muutama vuosi sitten lupauksen että kun 40v tulee mittariin niin vedän sen jälkeen aina paljaana jos ja kun sille tulee mahdollisuus.  Ihan vaan siitä syystä että neljänkympin jälkeen elämä on loivaa alamäkeä joka jyrkkenee vuosi vuodelta.

Noh, tammikuussa tuo tulee nyt sitten eteen.....ja häntä koipien välissä, häpeissäni joudun myöntämään että saatan hyvin suurella todennäköisyydellä suosia kortsua. Antakaa anteeksi että valehtelin teille ja että olen tällainen velliperse.
Kun ei mihinkään voi enää luottaa
Hip hei hutsu! ❤️

Poissa Bluemoon

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : eilen kello 16:24:14 »
Siis en ole pannut paljaalla.
Aina saa asiat käännettyä, kun huonosti kirjoittaa.

Poissa BrockLanders

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : eilen kello 17:22:52 »
En ole pannut hupakoita paljaalla, mutta jos asiaa tarkemmin ajattelee, niin ovatkohan maksulliset (sen paremmin tautien kuin e-pillereiden kannalta) loppujen lopuksi sen riskialttiimpia kuin muutkaan.

Itse asiassa voisi luulla, että ammatikseen panevat naiset ovat paremmin perehtyneet riskeihin kaikilta kannoilta kuin baareissa ja tindereissä fiilispohjalta luomupanoon suostuvat randomriikat.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #12 : eilen kello 18:48:21 »
Olisi mielenkiintoista tietää millaisille miehille tätä tarjotaan, onko kyse asiakkaasta vai asiakkaan naismausta.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen