Jos minä nyt muutaman sanan kun on yksi tosi miellyttävä kokemus tästä henkilöstä. "Yksi tosi miellyttävä" siis siksi, että en ole vielä löytänyt uutta hetkeä päästä tapaamaan. Aikataulut ovat olleen hieman hankalat töitteni takia.
Mutta siis kerran on rautaportti avautunut minulle. Ja avautui hieman muutakin. Esimerkiksi anukseni.
Miellyttävät ja kiihottavat tilat. Ensin hieman juomista ja tämän jälkeen Johannan kanssa keskustelu siitä, mitä oikein olen hakemassa. Arvostan tällaista paneutumista asiakkaan odotuksiin.
Johanna on kiihottava pukeutuessaan mustaan nahkaan, lateksiin ja verkkosukkiin. Ja rinnat todellakin DD eikä kalussakaan mitään vikkaa. Kokea kokonaisuus siis kaikkinensa.
Kun peruasiat sekä välttämättömät paperityöt tuli hoidettua, sain puhtaan pyyhkeen ja mahdollisuuden mennä suihkuun. Hetken kuluttua sitten suihkun raikkaana ensin pukille rähmälleen ja soveliasta

kohtelua pyllylleni. Juuri oikein mitoitettua, tuntui, hieman sattuilin, mutta ei jättänyt jälkiä

Sitten halusin toiseen huoneeseen, jossa oli tarjolla monipuolinen gynegologin vastaanotto. Ruho tutkimustuoliin, jalat niille varattuihin kannattimiin ja sitten alkoikin perusteellinen gynegologinen tutkimus. Vai olisiko oikeampi sana proktoskopia, vaikka eitä sässä nyt ihan syvälle tähystettykään. Koska olin jo etukäteen tiennyt, mitä haluan, olin myös hoitanut peräsuoden puhdistamisen ennen klinikalle saapumista.
Reilusti rasvalla voideltuun anukseeni paneuduttiin ensin pienemmällä ja hatken kuluttua hieman suuremmallakin sauvalla. Tunne oli ihana, eturauhanen löytyi helposti ja sai ansaittua huomiota eli hierontaa osakseen. Ja niinhän siinä kävi, että kun sauvalla hierottiin erurauhasta ja anusta ja samaan aikaan toisella kädellä hierottiin pussejani ja runkattiin kaluani, niin mahtava orgasmihan siitä tuli.
Uutta tapaamista olen suunnitellut ja silloin toivoisin saavani kumisen sauvan sijaan sitä ihan oikeaa nahkasauvaa, joka Johannan alkakerrassa minua ensimmäisellä vierailullani kiihotti.