Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: MySweetMystery  (Luettu 1729 kertaa)

Poissa joogi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
MySweetMystery
« : Lokakuu 12, 2025, 19:52:20 »
MySweetMysteryn tapaaminen oli ihan tajunnanräjäyttävän kuuma kokemus. Hän on kaunis, klassisen tyylikäs upeakroppainen nainen, joka todellakin tietää mitä on tekemässä...Jokainen sekunti hänen kanssaan on silkkaa laatua! Iso iso suositus.

Poissa M. I. N. Ä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: MySweetMystery
« Vastaus #1 : Lokakuu 13, 2025, 11:43:35 »
Täysin samaa mieltä kunnon suihkut antoi☺️

Poissa Miesmiesvaan

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Lokakuu 13, 2025, 13:33:29 »
Itse jätin väliin tuon mielenvikaisen laskutuksen takia 😅

Poissa Notte

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Lokakuu 13, 2025, 14:44:34 »
Millainen siis?

Poissa MySweetMystery

• Newbie
  • Galleria (6)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #4 : Lokakuu 13, 2025, 15:41:44 »
Laskutukseni on aivan tavallista kotimaisen, kokeneen ja hyvämaineisen, yrittäjänä toimivan ammattilaisen tasoa. Varsinkin jos valitset maksutavan suoraan tilille. Käteismiehet maksavat hieman enemmän, mutta eivät mitään ennennäkemätöntä tasoa hekään.

Miesvaan'ta taitaa enemmän harmittaa, ettei mun huvipuistoon pääse puolentunnin pikaisille maistiaisille.

Kiitos joogille ja M.I.N.Ä lle, oli ihana nähdä 😘😘

Kalenterini täyttyi 2 vrk ilmoituksen julkaisemisesta koko 4 vrk:n reissulle, joten talvella tulen ehdottomasti uudestaan. Oulusta on jäämässä oikein hyvä mieli 🥰

MySweetMystery 💋🫴💦💦💦

💦 Kokkola 15.10. 💦

Poissa ppohjoisenpoika

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Lokakuu 13, 2025, 16:46:46 »
Kävin itsekin perjantaina päivästä tunnin vierailulla ja oli tosi antoisa setti "pervon tädin" kanssa, uskoakseni molemminpuolisesti. Kuten jo tuossa todettu, todella kaunis ja hyväkroppainen nainen (ja suustaan todella ahnas 😃) Ei jäänyt sänkyyn tosiaan yhtään kuivaa kohtaa touhuilujen jälkeen 😁
Omaan silmään laskutuspuoli nyt oli tosi selkeä. Mielenvikaisena pitäisin, jos pitäisi jollain oravannahoilla tai karhuntaljoilla maksaa.

Poissa Kulli kuutamolla

• Full Member
« Vastaus #6 : Lokakuu 13, 2025, 17:24:35 »

Mielenvikainen laskutus?

No itse olen kerran* kyseisellä PT:llä asioinut ja laskustus oli aivan tavanomainen. Eli palvelulla oli sisältö, sekä hinta ja nämä olivat helposti ymmärrettävissä.
Ajan varaaminen oli sujuvaa ja asiakkaan tarpeita huomioivaa, rajojen tullessa esille selvästi. Ilmoituksestakin sai jo selville minkä näköisen ja kokoisen naisen kanssa kohtaaminen tapahtuu.
Näinhän ei monestikaan ole, vaan eri asioita joutuu kysymään vielä uudemmankin kerran, kun kysymystä ei ole ymmärretty tai siihen on tahallaan jätetty vastaamatta.
Yhteenkään kysymykseen My Sweet Mystery ei jättänyt vastaamatta. Kysymyksessä siis nainen, jolla kumpikin pää erinomaisessa vireessä.

Mutta, voisitko tuoda esille laskutusmallin, mikä ei olisi mielenvikainen?

*=tuskin viimeinen

Poissa Majemies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Lokakuu 13, 2025, 20:01:54 »
Ei ollu noita ongelmia sillon hyvänä aikana Keminmaassa kun toimi kapernaumi ja karaokebaari .sieltä vain hakivat kaverin ja oli valinnan varaa.

Poissa MySweetMystery

• Newbie
  • Galleria (6)
« Vastaus #8 : eilen kello 09:16:15 »
Suuresti miellyttää se seikka, että samassa ketjussa minua on luonnehdittu sekä klassisen tyylikkääksi naiseksi, että pervoksi tädiksi 😁

Kiitos ppohjoisenpoika ja Kulli kuutamolla 🥰
💦 Kokkola 15.10. 💦