Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: MySweetMystery  (Luettu 5040 kertaa)

Poissa lantti

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: MySweetMystery
« Vastaus #20 : Marraskuu 04, 2025, 09:49:10 »
Olen vieläkin niin iloinen tästä rapsaketjusta, että lisäänpä tänne teitä ilahduttamaan tuoreen kuvan tästä ihan kelpoisasta 50v pyllystä 💋

Näkemisiin,
MySweetMystery 💋🫴💦💦

(pyllykuvilla on isoin sensuuririski, olen huomannut, joten katotaan miten käy..)

Tätä mysteeriä pitää päästä tutkimaan lähemmin  :inlove:
Nautin kotimaista luomutavaraa

Poissa Anders

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : Marraskuu 04, 2025, 14:57:51 »
Oih! Nam!, Mitä näenkään, MOCCAMASTER! Sillä tulee hyvää kahvia, saa ihan veden kielelle..... ;-)

No jaa. Mielestäni täysin yliarvostettua ja ylihintaista. Näistä premium merkeistä Wilfan keittimestä tulee aivan yhtä hyvää kahvia, puhumattakaan puolta halvemmista merkeistä. Ei sitä makueroa edes huomaa. Itse kahvi se on mikä vaikuttaa eikä keitin. :laught:

Poissa Anders

• Full Member
« Vastaus #22 : Marraskuu 04, 2025, 15:03:13 »
Mutta mitä tästä Sweet Mysteryn kuvasta vielä muuta sanoisi mitä ei jo mainittu ole...
Todella eroottinen kuva ja poseeraus. Mallinhommat näkyy olevan hallussa. Sweet Mystery on todellakin upeavartaloinen rotunainen ja muotovalio. Vartalo kuin veistos.
Mitä tuohon 50+ ikään vielä tulee, niin Mysteryn peppu ja vartalo näkyy  todellakin olevan paremmassa kuosissa kuin valtaosalla häntä puolta nuoremmista tytöistä. Toivottavasti itsekin joskus pääsisin häneen tutustumaan lähemmin.

Poissa MySweetMystery

• Newbie
  • Galleria (6)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #23 : Marraskuu 04, 2025, 15:35:47 »
Jos tässä nyt myös kahveista keskustellaan, niin minullahan kulkee aina reissussa mukana omat pienpaahtimokahvit 👌 Ei vaan pysty käyttämään niitä majapaikkojen ties milloin avattuja bulkkikahveja.
JA löytyypä myös varalta yhden hengen pressopannu 😆 koska joskus nuo keittimetkin on aivan ala-arvoisia, tai löytyy pelkkä kapselikeitin.

Nyt kaikki sit arvaatte mitä mulle kannattaa tuoda halutessaan tuliaisiksi 🤭

Mutta jos pysytään saitin aiheessa, niin tiedättekös, joudun ajoittamaan tarkasti sen kahvinjuomiseni... Kahvin makua nimittäin siirtyy tuohon squirttinesteeseen, jos ei ole tarpeeksi aikaa välissä 😉

Pus,
Squirt Queen 💋🫴💦💦
aka MySweetMystery
💦💦  Mikkeli toistaiseksi 💦💦

Poissa Majemies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Marraskuu 04, 2025, 16:59:06 »
On kyllä hyvän näkönen nainen niin kun ennen vanhaan anna emilia.

Poissa Mika74

• Full Member
« Vastaus #25 : Marraskuu 04, 2025, 17:26:39 »
Hyvän näköinen perse.

Poissa Anders

• Full Member
« Vastaus #26 : Marraskuu 04, 2025, 19:25:37 »
Nyt kaikki sit arvaatte mitä mulle kannattaa tuoda halutessaan tuliaisiksi 🤭

Mutta jos pysytään saitin aiheessa, niin tiedättekös, joudun ajoittamaan tarkasti sen kahvinjuomiseni... Kahvin makua nimittäin siirtyy tuohon squirttinesteeseen, jos ei ole tarpeeksi aikaa välissä 😉

Veikkaan, että paketti vaaleaa Juhla Mokkaa ei siis olisi niin mieluinen lahja.

Ite kyllä kahvin aromista tykkään perinteisen kahvin lisäksi esim jäätelössäkin, niin varmaan vois maistua mieluisalta myös niissä muissa nesteissä

Paikalla Avaruusmies

• Full Member
« Vastaus #27 : Marraskuu 04, 2025, 19:27:58 »
Olen vieläkin niin iloinen tästä rapsaketjusta, että lisäänpä tänne teitä ilahduttamaan tuoreen kuvan tästä ihan kelpoisasta 50v pyllystä 💋

Näkemisiin,
MySweetMystery 💋🫴💦💦

(pyllykuvilla on isoin sensuuririski, olen huomannut, joten katotaan miten käy..)

Rotuperse  :behind: