Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jalkafetissi  (Luettu 4423 kertaa)

Poissa BuzzW

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Jalkafetissi
« : Toukokuu 02, 2020, 22:09:46 »

     Moikka!

        Löytyisiköhän naista joka antaisi maitaa varpaitaan?    Ei tahdo löytyä vaikka luulisin että moni nainen tykkää siitä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #1 : Toukokuu 03, 2020, 08:45:35 »
Löytyy. Ilmoitat vain heti kättelyssä, että mitä haet, ja sovit tapaamisesta hyvissä ajoin etukäteen, ettei käy kuten minulle. Sattuipa nimittäin niin, että olin juuri ollut möyrimässä jossain paljain jaloin, ja suihkussa olin vain huuhdellut jalkani vähän puhtaita muistuttaviksi. Koska eihän sitä asiakkaat nyt jalkojani räpeltele. Sitten tuli asiakas, joka imaisi varoittamatta varpaani suuhunsa, ja ei, en ehtinyt estää, kun se tuli niin yllättäen. Ei hän näköjään mitään tappavaa tautia likajaloistani saanut, kun tuli vielä uudestaankin kyläilemään, mutta opinpahan siitä, että jalat kannattaa aina puunata huolellisesti ennen tämän asiakkaan saapumista.

Vähän aikaa sitten sovin tapaamisen toisen asiakkaan kanssa, joka ilmoitti jalkafetissistään heti ensimmäisessä viestissä ja sopi tapaamisen monta päivää etukäteen. Tällöin pystyin sijoittamaan tapaamisen heti siivouspäiväni jälkeen, jolloin lattiat ovat puhtaat ja pölyttömät. Puunasin jalkani säihkyviksi, kuorin ja rasvasin ne pehmeiksi, ajelin varvaskarvat pois ja siistin varpaankynnet oikein näteiksi. Asiakas sai suuhunsa puhtaat, kauniit, pölyttömät ja hyvänmakuiset varpaat.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #2 : Toukokuu 03, 2020, 08:59:50 »
En kyllä näe mitään syytä, miksi kukaan tuosta kieltäytyisi... Ainakaan maksuseksin puolella.  ;D Toki hyvä ilmoittaa etukäteen, että sellainen kiinnostaa.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #3 : Toukokuu 03, 2020, 09:23:00 »
No syitähän riittää, jos esim. ei ole jalkoja, tai on jalat mutta niissä joku kaamea jalkatauti, tai ihan vain jos pelkää pitkästä tapaamisesta tulevan kiusallinen, kun on niin hiljaista mutta toinen ei pysty suussaan olevista varpaista johtuen osallistumaan keskusteluun.

Mutta onneksi riittää myös meitä, joilla ei ole mitään syytä kieltäytyä jalkatapaamisista :)
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #4 : Toukokuu 03, 2020, 10:31:10 »
Ai niin, unohdin kaikki jalattomat horot! Pahoittelen, kun taas käyttäydyin näin syrjivästi.  ;D

Poissa BuzzW

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #5 : Toukokuu 03, 2020, 14:14:17 »

    Otin yhteyttä muutamaan maksulliseen ja ei  suostunut. Minäkin ajattelin että tuo on niin lievä perversio, että joku suostuisi, mutta ei.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #6 : Toukokuu 03, 2020, 14:41:24 »
^ Älä lannistu!  :-* Kyllä meitä on, joista on ihanaa nuolettaa varpaitaan.  ;)
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #7 : Toukokuu 03, 2020, 16:14:05 »
Ai niin, unohdin kaikki jalattomat horot! Pahoittelen, kun taas käyttäydyin näin syrjivästi.  ;D

No toi ois kyllä hyvä syy olla myymättä tätä palvelua  ;D

Ei mutta tosissaan, noh, kaikki ei tykkää tehdä minkäänlaisia fettari-juttuja, ja jokainen tarjoaa mitä tykkää.
Mutta voisi kuvitella tällaisen onnistuvan monien ammattilaisten kanssa.
Naapurissa potentiaalista tarjoajaa voisi löytyä varmiten Fetishit ja eriteleikit-kategoriasta.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #8 : Toukokuu 14, 2020, 11:22:09 »
Varpaat on niin eroottiset alueet. Tuntuu tosi hyvältä kun niitä imetään ja nuollaan. Tai hierotaan.
Tuollaisesta nautinnosta ei voi kieltäytyä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Lindabella

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #9 : Toukokuu 30, 2020, 00:06:37 »
Juu täällä kans varpaita tarjolla! 😍😍😍

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #10 : Toukokuu 30, 2020, 00:41:17 »
Itsellä oma fetissi ei ole missään varpaiden imemisessä ja nuolemisessa, mutta siinä kun seuraan kuinka naisystävä laittaa itseään ihan viimeisen päälle. Juuri näin kesän tullessa lakkaa varpaansakynnet taas kesää ja sandaleja ja uimarantoja varten. Seuraan siinä vieressä silmä tarkkana ja autan jos pyydetään. Puhaltelen muka varpaankynnen lakkaa kuivaksi. Siitä kaikesta tulee jotenkin sellainen hieno olo. Naisen varpaat, kynnet ja jalkaterät sekä nilkat kun ovat vaan yleensä niin siroja ja visuaalisesti kauniita. Sellaiset hetket vaan ovat niin täynnä sellaista arjen pientä erotiikkaa  :).

Poissa Namiskuukkeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #11 : Kesäkuu 03, 2020, 21:02:14 »
Itse tykkään varpaista ja aina niitä on saanut maistella, ei ainakaan toistaseksi ole tullut kieltävää vastausta.

Omalla vakkarilla on jalkafetissi juuri vastaanottavana osapuolena  ;D

Poissa Seke

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #12 : Toukokuu 13, 2021, 00:37:59 »
Löytyy. Ilmoitat vain heti kättelyssä, että mitä haet, ja sovit tapaamisesta hyvissä ajoin etukäteen, ettei käy kuten minulle. Sattuipa nimittäin niin, että olin juuri ollut möyrimässä jossain paljain jaloin, ja suihkussa olin vain huuhdellut jalkani vähän puhtaita muistuttaviksi. Koska eihän sitä asiakkaat nyt jalkojani räpeltele. Sitten tuli asiakas, joka imaisi varoittamatta varpaani suuhunsa, ja ei, en ehtinyt estää, kun se tuli niin yllättäen. Ei hän näköjään mitään tappavaa tautia likajaloistani saanut, kun tuli vielä uudestaankin kyläilemään, mutta opinpahan siitä, että jalat kannattaa aina puunata huolellisesti ennen tämän asiakkaan saapumista.

Vähän aikaa sitten sovin tapaamisen toisen asiakkaan kanssa, joka ilmoitti jalkafetissistään heti ensimmäisessä viestissä ja sopi tapaamisen monta päivää etukäteen. Tällöin pystyin sijoittamaan tapaamisen heti siivouspäiväni jälkeen, jolloin lattiat ovat puhtaat ja pölyttömät. Puunasin jalkani säihkyviksi, kuorin ja rasvasin ne pehmeiksi, ajelin varvaskarvat pois ja siistin varpaankynnet oikein näteiksi. Asiakas sai suuhunsa puhtaat, kauniit, pölyttömät ja hyvänmakuiset varpaat.


Itse katselen ja fantasion naisten jalkoja kovastikkin, mutta täysin puhtaina ne ovat taasen hyvinkin tylsät omaan mieleen. Duunari- ja kesäisin maiharit jalassa saapastelevat naiset herättää mielenkiinnon päästä nuuhkimaan, maistamaan ja hieromaan päivän kengissä muhineita jalkoja ja sukkia. Mutta taasen mutaiset tai muuten likaiset jalat ei herätä oikein minkäänlaista mielenkiintoa, lähinnä päinvastoin. Joka junaan meitä myös tässä lajissa  ;D

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #13 : Toukokuu 13, 2021, 11:53:47 »
Eipä ole kukaan vielä ulos heittänyt kun olen varpaita alkanut suukottelemaan. Joku on kyllä joskus maininnut, ettei siitä niin välitä, mutta sitten on jatkettu ilman. Ja jotkut tuntuvat oikeasti tykkäävän  :inlove:
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Ninnukka

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 94
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #14 : Toukokuu 13, 2021, 23:48:43 »
Mun varpaita ainaki saa maistella. 😊
Sanavalmis ja räväkkä dom, tarvittaessa lempeäkin. Pulleamuotoinen aikuinen nainen. Omaa paikkaa ei ole. Tauolla toistaiseksi.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #15 : Elokuu 04, 2021, 19:26:20 »
Löytyy. Ilmoitat vain heti kättelyssä, että mitä haet, ja sovit tapaamisesta hyvissä ajoin etukäteen, ettei käy kuten minulle. Sattuipa nimittäin niin, että olin juuri ollut möyrimässä jossain paljain jaloin, ja suihkussa olin vain huuhdellut jalkani vähän puhtaita muistuttaviksi. Koska eihän sitä asiakkaat nyt jalkojani räpeltele. Sitten tuli asiakas, joka imaisi varoittamatta varpaani suuhunsa, ja ei, en ehtinyt estää, kun se tuli niin yllättäen. Ei hän näköjään mitään tappavaa tautia likajaloistani saanut, kun tuli vielä uudestaankin kyläilemään, mutta opinpahan siitä, että jalat kannattaa aina puunata huolellisesti ennen tämän asiakkaan saapumista.

Vähän aikaa sitten sovin tapaamisen toisen asiakkaan kanssa, joka ilmoitti jalkafetissistään heti ensimmäisessä viestissä ja sopi tapaamisen monta päivää etukäteen. Tällöin pystyin sijoittamaan tapaamisen heti siivouspäiväni jälkeen, jolloin lattiat ovat puhtaat ja pölyttömät. Puunasin jalkani säihkyviksi, kuorin ja rasvasin ne pehmeiksi, ajelin varvaskarvat pois ja siistin varpaankynnet oikein näteiksi. Asiakas sai suuhunsa puhtaat, kauniit, pölyttömät ja hyvänmakuiset varpaat.
tästä tuli mieleen että ainakin osa voi juuri haluta että vatppat on likaiset enemmän tai vähemmän muistan erään dominan tarinan teki semmoisen mädänmunan hajuisen mutta vaarattoman nesteen missä lillutti varpaita ennen asiakkaan tuloa tyyppi oli todella tyytyväinen.
kysyvälle vastataan

Poissa pihla666

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jalkafetissi
« Vastaus #16 : Syyskuu 21, 2021, 21:10:21 »
Oh, muistan ekan kerran kun siviilissä joku odottamatta rupesi nuolemaan mun varpaita kesken seksin - laukesin melkein saman tien! Harmillisen harvoin tulee asiakkailta pyyntöjä tai aloitteita tuohon  ::)
Kujeilevaa ja kurvikasta <3

Melko epäaktiivinen tällä hetkellä, mutta joskus saattaa outcall onnistua Tampereella, jos käy tuuri! 🍒