Onko kellään kokemuksia tästä Veronicasta? Kuvissa näyttää hyvältä, mutta ei oikeen arvosteluja löydy.
Uutiset:
Kävin. Kämppä aika kämänen ja en tiedä oliko muissa huoneissa joku. Ilmoitin koska tulen ja sitten yhtäkkiä ovella piti odottaa 10min että käy suihkussa. Ei nyt ihan kuvien mukainen kun noi on tosi editoituja mutta ihan hyvännäköinen ja hyvä kroppa. Hyvän kokoinen kalu. Paksu ainakin ja heti on työntämässä sitä suuhun. Aika dominoiva. Tulipahan todettua nyt et ei nää dominoivat latinot ole mun juttu. Mutta jos tykkää niin sitten varmaan on hyvä
Kävin. Kämppä aika kämänen ja en tiedä oliko muissa huoneissa joku. Ilmoitin koska tulen ja sitten yhtäkkiä ovella piti odottaa 10min että käy suihkussa. Ei nyt ihan kuvien mukainen kun noi on tosi editoituja mutta ihan hyvännäköinen ja hyvä kroppa. Hyvän kokoinen kalu. Paksu ainakin ja heti on työntämässä sitä suuhun. Aika dominoiva. Tulipahan todettua nyt et ei nää dominoivat latinot ole mun juttu. Mutta jos tykkää niin sitten varmaan on hyvä
Miten arvioisit melan? Ohuempi kuin sabrina, lyhyempi kuin elyda?
Koitin kysyä häneltä kulli kuvia, vastaa vaan yes yes muttei lähetä mitään niin päättelin että max14cm ja päätin skipata.
Alexandra bittencourt heilutteli videopuhelussa vehjettään kuin kysyin. Samoin ts yasmine kun epäilin oliko hänen videot aitoja. Lola souza taas blokkaa jos kysyy mutta siihen on selkeä syy.