Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Espoon pari thai-tyttöä  (Luettu 6597 kertaa)

Poissa Jorma ja Pallit

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Espoon pari thai-tyttöä
« : Syyskuu 10, 2025, 14:54:16 »
Pimeällä puolella:
Nouri tyttö Thai hieronta matinkylä 24h
Ilmoitus nro:   1702430
Nimimerkki   Natda

ja

Nimimerkki   Qatarrr
Ilmoitus nro:   1707895

Ilmeisesti kuvat ja ikä (+ 5) ovat suht oikein? Saako muuta kuin lääppimistä ja käsityhjennyksen? Kokemuksia?  Qatarrille petitenä sykkii erityisesti.

Poissa Vikingo

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Espoon pari thai-tyttöä
« Vastaus #1 : Syyskuu 10, 2025, 15:00:11 »
Qatarrista löytyy hakutoiminnolla juttuja. Uudelleen en jaksa rapsata, mutta yllävän hyvä hieronta ja pääsee panemaankin. Hyvin petite on.

Poissa Ivanhoe

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Syyskuu 10, 2025, 17:34:43 »
"Normaaleilla" thaikkurajoituksilla Q. Eli ei suutelua, sormetusta, suikkaria missään muodossa. Kannattaa ekat kerrat ainakin olla herkkä ja antaa hänen johdatella. Petite on kyllä.

Poissa Dadi9452

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Syyskuu 24, 2025, 20:12:14 »
Not worth for Natda. Can't say if she is the same as the pictures since the face is covered, but the body isnt the same. Lady I met had a bit more weight on her, and the face wasnt all that great in my opinion. Her attitude was nice and she was polite and not checking the phone at least.

Also asked if she is shaved ,she said yes, she wasnt shaved.

Do with that what you will, I wont be going back though

Poissa Ivanhoe

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Syyskuu 24, 2025, 21:57:51 »
Myöskään Q:n kuvat (kummassakaan ilmossa, yleensä hänellä niitä kaksi) eivät ole aidot. Tatska puuttuu ja muitakin ei täsmääviä asioita. Mutta tämä lienee normaalia, ei yllätys. Hieronta toki on hyvää.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 24, 2025, 22:00:02 kirjoittanut Ivanhoe »

Poissa Gynther

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : Syyskuu 27, 2025, 13:14:48 »
Joo, normaaliksi toiminnaksi me Suomen turskat on toi feikkikuvien käyttö päästetty. Mua toi juttu alko joskus vuos sitte vituttamaan niin paljon, etten enää mene tapaamisiin, jos ei ole mulle ns varma tapaus tai sitte kuvista edes nähtävissä, ett on Suomessa otettuja. Sen voi usein päätellä pikku detaljeista kämpässä siellä taustalla.

Toi ei kyllä aina oo tae feikistä, ettei kuvat oo täällä otettuja, mutta mulle se on red flag nykyään, jos en varmaan muuta tiedä.

Hyvä esimerkki noista tosi "real" kuvista on tällä hetkellä esim. Sofia Anal RE Vantaa. Täysin aidot ja Suomen kämpässä otetut kuvat. Tosin mun silmään näissäkin kaikissa on ne kuvat kuitenkin jonkin verran, pikkuusen eroottisemmat, kuin sitten itse PT on. Mutta Sofian tapauksessa tosi vähän kyllä.

Poissa Scatman92

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Syyskuu 29, 2025, 17:45:18 »
Thaikuilla tosiaan ikävä tapa usein käyttää feikkikuvia tai jos omia ovat sitten todella vanhoja tai epäselviä.

Poissa Antzu

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Lokakuu 10, 2025, 18:11:51 »
Qatarrr ja Mantra ? Olisiko sama tyttö? Niin samankaltaiset ilmoitukset :kiss:

Ivanhoe tuossa mainitsi kahdesta ilmoituksesta😉