Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Helsinki katuprostituutio
Jeebeibijee:
Sielujen rakastelua äläs ny mustamaalaa kadul työskenteleviä noilla puheilla, sä viel pelotat asiakkaat pois niiltä koska eihän ne tollasta halua kannattaa. kyll siel kadul on ihan itsenäisiä naisia. toki voi olla joku parituksen ihmiskaupan uhrikin. jotkut ammattilaiset sanoo et netistä löytyy ne raaiten alistetut naiset ravintolois ja kadul vapaehtoisia.
Jeebeibijee:
Ja kuules netti naisetkin joskus poseeraa kadulla. jotkut jopa joka yö
mattssonni:
Tuli tämä vanha lanka mieleen, kun taannoin ensimmäistä kertaa sitten koronan alkamisen tuli keskellä yötä käveltyä Rautatieasemalta hotellille pitkin Kalevankatua, Yrjönkatua ja Eerikinkatua...
Olipa aggressiivista ja päällekäypää meininkiä. Olin liikkeellä yksin, mikä tietysti selittää asiaa osin, mutta en muista, että olisi koskaan ollut ihan näin ja suoraviivaista päällekäypää. Onkohan meininki muuttunut? Muutaman sadan metrin matkalla kuusi naista liimaantui kylkeen kiinni. Kun yksi irrotti, seuraava oli jo tulossa kohti. Ja ei niin, että kohdalle tullessa lähestyivät vaan moni vaihtoi kadun puolta ja lähti lähestymään jo kauempaakin... Meni jo ihan kujanjuoksuksi. Olisi varmaan pitänyt pyytää joku nainen junasta tai matkan varrella olevasta baarista saattajaksi ja turvahenkilöksi ;D. Enpä muista koskaan olleeni niin naisten takaa-ajamana.
Ja aggressiivista oli hintakin. Hintapyynnöt alkoivat 150 eurosta per pari tuntia, mutta (ehkä liian pehmeästi lausutulla) "ei kiitoksella" laskivat alimmillaan jopa sataseen. Käykö kauppa siellä nykyään huonosti, onko asiakkaista pulaa, kilpailu kovaa vai mikä on, kun tuollaiseen polkumyyntiin on pitänyt lähteä? Eikä tullut ainakaan minun kohdalla kauppoja silläkään (köyhän ei kannata ostaa halpaa). Vai onko se nyt sitten se Sohon lopettaminen mikä on ylikuumentanut katukauppaa.
Gynther:
Vieläköhän ne toimii ne muutamat kuppilat, missä hupakot tosi avoimesti tarjoaa palvelujaan. Vai onko ne saanut virkavalta jollain pykälällä suljettua. En oo ainakaan 10neen vuoteen siellä käyny. Tais olla tää M:llä alkava Eerikinkadulla, aika lähellä Tornia.
Kovax:
Mua taas kiihottaa katukauppa varsinkin jos just tuollainen basaari meininki että tarjolla on useampaa ja saa valkata ja tinkiä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta