Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Helsinki katuprostituutio
Jeebeibijee:
Hauska kertomus waterman
Venla:
--- Lainaus käyttäjältä: Waterman2 - Toukokuu 03, 2020, 20:50:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jeebeibijee - Toukokuu 03, 2020, 01:30:27 ---En ymmärrä miks katu tai ravintola huorat ois extempore nimen omaan siel voit diilin tehä face to face ja valikoida face to face aivan samal taval rauhas ku netissäkin.
--- Lainaus päättyy ---
Siis niinq en mäkään. Sit tulee semmoiset koppalakkit ja pistää sut semmoseen siniseen taksiin, jossa pillit katolla, mut siin ei lue taxi. Varmaan se on ...taksi vai voisko se olla ubertaksi. Mä en kässää. Ja se auto ei oo sillee paloauto eikä lanssi. Tää on niin vaikeeta. Vitsi. Mun horoskoopeis ei lukenut mitään näistä. Mut tosi fantsua ku saa ilmaiskuljetuksen suoraa valtion ylläpitämään hotelliin. Ja myöhemmin sut viedään semmoseen taloon, jossa paljon tiiliä ja hyvin pukeutunutta väkeä. Onkohan ne häävierait? Täytyy olla. Onkohan posti hukannu mun hääkutsun? Varmaanki. Anyway sit siel semmonen ukkelit väittelee keskenää ja sit semmonen toinen ukko siel lukee joita paperis. Vissiin ei osaa ulkoa ni pitää luntata paperista. Vähäks noloo. Silleen. Mitehä se tyyppi on pärjänny koulus? Veikkaan, et ei hyvin. Sit se jäbä lukee paperist ja sit sut sulle annetaan semmonen lappu, jos lukee niinku sillee semmost virkakielt mitä sä et niinku ymmärrä. Kaupan päälle sulle annetaan ilmainen voucheri sinne valtion hotellin pitemmäksi aikaa. Ihanaa.
Sen verran voisi kartalla asioista, että kadulla ja ravintolassa tapahtuva seksikauppa on lain mukaan rangaistavaa, koska ne ovat julkisia paikkoja, toisin kuin yksityisasunnot ja muut majoitusmuodot, joissa seksin ostaminen ja myynti on sallittua, kun myyjä tekee sitä omasta vapaasta tahdostaan.
--- Lainaus päättyy ---
No mutku jos haluaa jännitystä elämään? :P
naut1skelija:
en ole montaa rehellisesti pantavan näköistä naista löytänyt sieltä helsingin ytimestä vkl öisin pyörimästä kun ollut viihteellä ja sattunut ns törmäämään näihin, joskus on sitä munakovana siellä käynyt ihmettelemässäkin ihan ns "oikasen tosta". Mutta täytyy sanoo, että rumia ja kalliita. Kerran olen ilmaiseksi hoidellut yhen venakon kadulta. joka ensin yritti tarjota maksullisia avujaan.
Jeebeibijee:
waterman 2 millä perusteella pollarit pidättäis jos pokailet katuhutsuja katsos ne näkee vain ihmisten juttelevan se ei riitä pidätykseen. raha vaihtaa omistajaa vasta hotellil tai asunnol
Vieras0242:
^ jos teko on tahallinen, yrityskin on rikoslain mukaan rangaistavaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta