Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Helsinki katuprostituutio

(1/9) > >>

Jeebeibijee:
Kertokaas tietoa ja kokemuksianne Helsingin katuprostituutiosta.

antero pee:
Kokemuksia kymmenen vuoden takaa Kampista. Silloin meni ihan hyvin, kaikinpuolin mukava kokemus.

Nykyään en lähtisi kokeilemaan, olen jo liian mukavuudenhaluinen ja varovainen näihin geimeihin.

antero pee

Gentleman Tampere:
Viimeisen parin vuoden aikana olen pannut merkille uuden ryhmittymän ja paikan. Aleksin ja Keskuskadun nurkilla päivystää pimeän aikaan nigerialaisia tms. tyttöjä ja käyvät hyvin agressiivisesti päälle. Selvästi on organisoitua toimintaa, ja reviirit selkeästi jaettu. Ei ole tullut mieleenikään tehdä kauppaa.

Tornin lähistöllä sitten pyörivät ...t ja virolaiset.

Jalmari:

--- Lainaus käyttäjältä: Gentleman Tampere - Toukokuu 02, 2020, 15:48:04 ---Viimeisen parin vuoden aikana olen pannut merkille uuden ryhmittymän ja paikan. Aleksin ja Keskuskadun nurkilla päivystää pimeän aikaan nigerialaisia tms. tyttöjä ja käyvät hyvin agressiivisesti päälle. Selvästi on organisoitua toimintaa, ja reviirit selkeästi jaettu. Ei ole tullut mieleenikään tehdä kauppaa.

Tornin lähistöllä sitten pyörivät ...t ja virolaiset.

--- Lainaus päättyy ---

Viime vuoden marraskuisena yönä, tehdessäni paluumatkaa hotellille. Minut yllätettiin takavasemalta, yhden tummaihoisen naisen toimesta.  Olin siinä Scnadic Marskin nurkilla. Hierontaa yms. oli tarjolla 150 euroon. Ghanasta väitti olevansa ja täytyy sanoa ettei ihan helppoa ollut irrottautua hänen otteesta ja päästä yksin hotellille.

Olisin ehkä muuten langennut houkutukseen, mutta olin aikaisemmin illalla käyttänyt elämäni ensimmäiset hupakointieuroni onnistuneesti.

Jeebeibijee:
Joo Eerikil pyörii venäläiset ja baltian naiset. mannerheimintien ja Kalevankadun kulmas pyörii kans afrikkalaisia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta