Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Cosplay
Jormaaho:
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Toukokuu 03, 2020, 16:07:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Toukokuu 03, 2020, 08:19:27 ---Kyllä suomalaisen miehen vartalo on sitten komea! Ajattelin että jos se uusi Bondi on nainen niin haen tolla kuvalla Bond pojaksi. Ajatelkaas tytöt sitä seksikohtausta.
--- Lainaus päättyy ---
Mä koitan olla ajattelematta koska...yhm...se olisi...siis...liian kiihottavaa toki.
Toi toinen on hankalampi!
Kyllä mullekin turvamies Mike tuli ekaksi mieleen.
Luulen et Mikelle tuli vaan niin paljon työtarjouksia ettei enää ehtinyt pyöriin foorumeilla ;D ;D
Tää on ihan huippu ketju! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Jos Venlaa kiihottaa vielä, eikä Liftiä haittaa, niin Jore-setä voi hoidella Venlan kiihotuksen pois. Lainata vähän auttavaa kättä ja muutakin. ;)
Jormaaho:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Toukokuu 03, 2020, 09:59:53 ---Ensimmäisen kuvan arvoitus paljastetaan illalla!
Krapula on hirveä ja tuska sanoinkuvaamaton, mutta show must go oonooon!
Vihjeet: Tarjoan turvallisuuspalveluita hupsuille
Tykkään tehdä kuperkeikkoja tatamilla
Viheltelen pilliin kun olen vuodattanut ensikyyneleet
Voimaharjoittelu on lähellä sydäntäni
--- Lainaus päättyy ---
Komea, komeampi, Mies.
Jormaaho:
--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Toukokuu 04, 2020, 00:40:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Toukokuu 03, 2020, 09:59:53 ---Ensimmäisen kuvan arvoitus paljastetaan illalla!
Krapula on hirveä ja tuska sanoinkuvaamaton, mutta show must go oonooon!
Vihjeet: Tarjoan turvallisuuspalveluita hupsuille
Tykkään tehdä kuperkeikkoja tatamilla
Viheltelen pilliin kun olen vuodattanut ensikyyneleet
Voimaharjoittelu on lähellä sydäntäni
--- Lainaus päättyy ---
Kuvasta voisi luulla että kyseessä on vanhan forkan maastavetelijä käyttäjä.
Cosplay tarkoittaa muuten costumeplay. Siksi luulinkin, että täällä käsitellään fetissejä ::) ::) ::)
_
dijon on sinappi
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Toukokuu 04, 2020, 00:46:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tibenius - Toukokuu 03, 2020, 19:11:13 ---Heh, tässä arvuuttelussa pitkäaikaisilla foorumilaisilla saattaa olla jotain etua. Toivottavasti kuitenkin jatkossa tulee muitakin kuin foorumilta pois olevia hahmoja...
--- Lainaus päättyy ---
Toinen paljastuikin täällä aktiiviksi - me vaan arvattiin väärin kun haikailtiin Miken perään ;D
--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Toukokuu 04, 2020, 00:40:15 ---Cosplay tarkoittaa muuten costumeplay. Siksi luulinkin, että täällä käsitellään fetissejä ::) ::) ::)
--- Lainaus päättyy ---
No mut...jos jollain on Lifti-fetissi tai Liftillä fetissi esittää muita foorumilaisia... :D
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä maailmassa pöllömppiäkin fetissejä on kuin kostyymit tai Lifti. Vaikka pöllöfiguurit.
Gentleman Tampere:
22345
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta