Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Cosplay
Azazello:
Mun arvaus kakkoseksi on Technocod 8)
Vieras1703:
Heh, tässä arvuuttelussa pitkäaikaisilla foorumilaisilla saattaa olla jotain etua. Toivottavasti kuitenkin jatkossa tulee muitakin kuin foorumilta pois olevia hahmoja...
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Tibenius - Toukokuu 03, 2020, 19:11:13 ---Heh, tässä arvuuttelussa pitkäaikaisilla foorumilaisilla saattaa olla jotain etua. Toivottavasti kuitenkin jatkossa tulee muitakin kuin foorumilta pois olevia hahmoja...
--- Lainaus päättyy ---
Sulla on tässä toisaalta pointti mutta toisaalta kaikkihan sai/saa mahdollisuuden kokeilla täällä siipiään. Mutta oikeastaan eihän tässä auta kuin myöntää että Gösta ja varsinkin tuo Haapasalon Ville veikkaus avasi mun silmät. Siis Haapasalollahan on just tollanen isohko klitoris ja lihaksikas keskivartalo.
Kansa on puhunut ja Cosplayta pitää laajentaa mulkunjulkkuihin ja kyllä mä niin KARJU olen että en niitä stringejäkään pelkää.
Tästä eteenpäin voi tulla ihan mitä vaan mutta 1 oli DD - Calvin Klainit, iso kulli ja Ramones tossut. Niistä se jaksoi rapsoissaan jauhaa silloin joskus
2 oli IT alias Technocod. Turvamies Mike oli hyvä arvaus mutta Mike käsittelee rautaa kuten naisia eli ilman hanskoja.
Jatkoa tulee joskus tai sitten ei. Kiitos kaikille, mä sain nauraa läskit hyllyen kun luin teidän vastauksia ja olin todella otettu Björn Borg arvauksesta.
Jostain kumman syystä miehiä kiinnosti että seisooko mulla tossa ensimmäisessä kuvassa ja voin nyt teille sanoa että mulla ei ole seissyt enää kuuteen vuoteen.
dijon:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Toukokuu 03, 2020, 09:59:53 ---Ensimmäisen kuvan arvoitus paljastetaan illalla!
Krapula on hirveä ja tuska sanoinkuvaamaton, mutta show must go oonooon!
Vihjeet: Tarjoan turvallisuuspalveluita hupsuille
Tykkään tehdä kuperkeikkoja tatamilla
Viheltelen pilliin kun olen vuodattanut ensikyyneleet
Voimaharjoittelu on lähellä sydäntäni
--- Lainaus päättyy ---
Kuvasta voisi luulla että kyseessä on vanhan forkan maastavetelijä käyttäjä.
Cosplay tarkoittaa muuten costumeplay. Siksi luulinkin, että täällä käsitellään fetissejä ::) ::) ::)
_
dijon on sinappi
Venla:
--- Lainaus käyttäjältä: Tibenius - Toukokuu 03, 2020, 19:11:13 ---Heh, tässä arvuuttelussa pitkäaikaisilla foorumilaisilla saattaa olla jotain etua. Toivottavasti kuitenkin jatkossa tulee muitakin kuin foorumilta pois olevia hahmoja...
--- Lainaus päättyy ---
Toinen paljastuikin täällä aktiiviksi - me vaan arvattiin väärin kun haikailtiin Miken perään ;D
--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Toukokuu 04, 2020, 00:40:15 ---Cosplay tarkoittaa muuten costumeplay. Siksi luulinkin, että täällä käsitellään fetissejä ::) ::) ::)
--- Lainaus päättyy ---
No mut...jos jollain on Lifti-fetissi tai Liftillä fetissi esittää muita foorumilaisia... :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta