Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Cosplay

<< < (6/8) > >>

Waterman2:
^Lapsellisia?  >:( Onko joku nainen vapaaehtoisesti tehnyt tollasten hiihtäjien kanssa muka lapsia? En usko. Harjoiteltu on varmaan kovaa, mutta ylämäessä suksista on loppunut pito ja sauva on katkennut ennen maaliviivaa.   

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Toukokuu 03, 2020, 08:19:27 ---Kyllä suomalaisen miehen vartalo on sitten komea! Ajattelin että jos se uusi Bondi on nainen niin haen tolla kuvalla Bond pojaksi. Ajatelkaas tytöt sitä seksikohtausta.

--- Lainaus päättyy ---

Mä koitan olla ajattelematta koska...yhm...se olisi...siis...liian kiihottavaa toki.

Toi toinen on hankalampi!
Kyllä mullekin turvamies Mike tuli ekaksi mieleen.
Luulen et Mikelle tuli vaan niin paljon työtarjouksia ettei enää ehtinyt pyöriin foorumeilla  ;D ;D

Tää on ihan huippu ketju! ;D

bbwnanna:

--- Lainaus käyttäjältä: the_espoolaisrouva - Toukokuu 03, 2020, 11:51:18 -----

Mulla on vähän ikävä turvamies Mikeä. En koskaan ehtinyt pyytää tarjousta.

--- Lainaus päättyy ---

Lopettaneilta huorilta on joskus tullut sellaista noottia, että on ärsyttävää, kun asiakkaat itkevät perään, kun eivät ehtineet (usean hutsuiluvuoden aikana) käydä kylässä. Olisivat kyllä ehtineet, jos oikeasti olisivat halunneet tavata. Skandaalimaista, että tämä "ehtimättömyys" toimii myös toiseen suuntaan. :D

bbwnanna:
Ps. Heti tuli turvallinen olo, kun vaan katsoikin tätä kakkoskuvaa. <3

Johannyton:
Tää kakkonenhan on ihan selvästi kompakysymys ja vihjeet tarkoitettu hieman hämäämään katsojaa. Koska täydellisen nykyään naisten suuressa suosiossa olevan iskävartalon saavuttaa ainoastaan moppia heiluttamalla, vastaan Lifti itse.
Hänhän on tunnetusti turvallista ja haluttua seuraa palveluntarjoajien keskuudessa ja vartalo on täydellinen Bond-pojaksikin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta