^eli lähdit tuossa oksettavassa keississä työntämään Iraa bussin alle, joka on jo todettu syyntakeettomaksi koko hommaan. Hyi helvetti, sulta olisi vähän voinut odottaa parempaa.
Uutiset:
Teroterava

Huikea tyyppi
Teroterava

Huikea tyyppi
MikaM

Näyttää hyvää esimerkkiä
Daah? Tässä ketään tönitty. Syytekynnys ei ilmeisesikään syyttäjän mukaan ylitetty tai näyttö riittänyt, mutta syyntakeettomaksi, tuskin?
Jotain rapparien eye wide shot -touhuja varmaan, jos kukaan tavis ei näistä mitään tiedä

Daah? Tässä ketään tönitty. Syytekynnys ei ilmeisesikään syyttäjän mukaan ylitetty tai näyttö riittänyt, mutta syyntakeettomaksi, tuskin?
Ira ja Kartano on tässä tapauksessa vain pieni sivujuonne. Pääsyytetty kävi Kartanon julkissa bileissä.
Tämän lisäksi hänelle oli syntynyt kontakti Iran mieheen, koska pääsyytetyn raksamiehet tekivät Kartanossa
remontteja. Iran mies vieraili pääsyyteyn kotona Masalassa ja pääsyytetty vieraili naistensa kanssa Kartanossa,
jonne hän pääsi Iran miehen avulla. Ainakin kerran Ira tuli yöllä kotiinsa ja heti porukan ulos Kartanosta.
Tässä on Iralla käynyt huono tuuri. Hän ei käytännössä ole ollut missään tekemisessä pääsyytetyn kanssa,mutta
Iran mies on joutunut väärään seuraan. Sikäli ymmärrän miksi Ira ei ole innostunut lehtikirjoittelusta.
Lehdet hakevat sensaatiota asiasta, joka ei oikeastaan ollut Kartanon ja Iran hallinnassa.
Tutkinta-aineistoa on vajaat tuhat sivua, tämä kommentti perustuu aineiston pikaiseen selaamiseen.
MikaM

Näyttää hyvää esimerkkiä
Sain jutusta käsityksen että syytetty on Iran firmassa hallituksen varajäsen, eli lähipiiriin kuuluvaksi tulkittava. Ei pelkästään satunnainen kontakti.
Niin ikään käsitin että syytetyllä oli pääsy tiloihin ja käytti niitä seurueineen privana, eikä vain julkisissa bileissä.
Olkoon miten tahansa, niin Ira ei ole asiassa syytettynä, mutta mainehaittaa on tarttunut. Olisiko se syynä dommekatoon ja toiminnan pienentämiseen.
Viola

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Tämä ihmiskauppa näyttäisi olevan pääosin työvoiman alipalkkausta, siis ei-seksuaalista hyväksikäyttöä.
JämeräpartainenInsinööri

Nauttii muiden arvostusta
Jotain rapparien eye wide shot -touhuja varmaan, jos kukaan tavis ei näistä mitään tiedä
mitä tarkoittaa "eye wide shot -touhuja"?
MikaM

Näyttää hyvää esimerkkiä
Tämä ihmiskauppa näyttäisi olevan pääosin työvoiman alipalkkausta, siis ei-seksuaalista hyväksikäyttöä.
Moni osakeyhtiö teettää töitä talkoolaisilla. Näin tekee myös toinen bdsm-studio ClubX. Joskus jopa koko toiminta on talkoolaisten varassa.
Se ei sinänsä ole kielletty mutta ammattiaan vastaavaa työtä ei saisi tehdä talkoolaisena ilman palkkaa. Siitä ehkä kyse tässä Iran tapauksessa.
Onhan Iralla olevat laitteetkin tehty ilmaistyövoimalla.
Kartanon omistaa ”Villi-Irana” tunnettu entinen domina.
Ensimmäisellä koputuksella kukaan ei tule avaamaan. Toisella koputuksella oven avaa Villi-Ira ja esittäydymme hänelle.
Hän kommentoi asiaa vain lyhyesti.
”Vetäkää se teidän paskalehti vessanpöntöstä alas. Olen ollut yhteydessä juristiin ja aloittanut prosessin teitä vastaan.”
Sitten hän paiskaa oven lujaa kiinni.
![]()
![]()
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000011532864.html
Jaa-a, saas nähä päätykö Hesari jälleen kerran oikeuteen.

MikaM

Näyttää hyvää esimerkkiä
Kartanon omistaa ”Villi-Irana” tunnettu entinen domina.
Ensimmäisellä koputuksella kukaan ei tule avaamaan. Toisella koputuksella oven avaa Villi-Ira ja esittäydymme hänelle.
Hän kommentoi asiaa vain lyhyesti.
”Vetäkää se teidän paskalehti vessanpöntöstä alas. Olen ollut yhteydessä juristiin ja aloittanut prosessin teitä vastaan.”
Sitten hän paiskaa oven lujaa kiinni.
![]()
![]()
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000011532864.html
Jaa-a, saas nähä päätykö Hesari jälleen kerran oikeuteen.
Niin nolon tyypillistä Iraa.
MikaM

Näyttää hyvää esimerkkiä
Ira on aivan varmasti tiennyt kokoajan mitä Kartanossa tapahtuu. On luonteeltaan utelias sen lisäksi että on erittäin hankala eikä kykene minkäänlaiseen yhteistyöhön. Yli 20 vuotta olen Iran tuntenut yhteisen kontaktin kautta.
MikaM

Näyttää hyvää esimerkkiä
Se tieto mitä saan kontaktiltani, riittää mulle hyvin joten miksi kuluttaisin aikaani kahlaamalla noin montaa sivullista jotain papereita?
samuel

Huikea tyyppi
MikaM

Näyttää hyvää esimerkkiä
minä kun olen aina ajatellut että kollegat ei oo tykänneet irasta koska se on ollut vaan kaikin puolin ihan hirveä työkaveri ja pomo kenen kanssa ailahteleva käytös, raivarit ja simputus on olleet arkipäivää. mut ehkä se on sit kuitenkin se että sillä on ollut liian hyvä työmoraali.