^aika rasistista sanoa aasialaisia ihmisiä keltaisiksi.
Uutiset:
^aika rasistista sanoa aasialaisia ihmisiä keltaisiksi.Keltaisilla viitataan juuri tiettyyn ryhmään kuten japanilaiset, kiinalaiset, korealaiset. Aasiassa asuu paljon muitakin. Valkoiset, mustat, keltaiset ovat hyvin klassista sanastoa kun puhutaan eri maailman ihmisroduista.
^no ei todellakaan ole vaan se koetaan hyvin loukkaavana ilmaisunaEi siinä kyllä mitään loukkaavaa ole. Se on kuten musta tai valkoinen. Ei kuten n-sana mustasta, tai kalpeanaama valkoisesta tai vinosilmä keltaisesta, joita olen kuullut ja joita käytetään tarkoituksella halveksuvina.
^ja tän varmaan hait juurikin sieltä ChatGPT:ltä. Kysyppä asiaa vaikka ihan joltain aasialaiselta ihmiseltä.En oo ChatGPT:n kanssa keskustellut roduista. Itä-aasialaiset voisi olla kaikkein neutraalein termi.
Muuten, se sun edellinen nimimerkki oli paljon parempi trolli. Toi on nyt vähän väsynyttä.
Enkeli mainittu!KylSul on ihan kiva nimimerkki.
otsikossa kysytään millainen nainen kiihottaa sinua eniten, ja neljännellä sivulla jauhetaan jo juutalaisten älykkyysosamäärästä.https://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law
jeesus anna armoa.
Valkoiset, mustat, keltaiset ovat hyvin klassista sanastoa kun puhutaan eri maailman ihmisroduista.Minusta se on vihreät.
itse aiheeseen, nää keskustelut ois varmaan mielekkäämpiä jos ihmiset kykenis jotenkin tekemään eron keskimääräisten ja väestötasolla korostuvien mieltymysten (vaikkapa tässä asiassa nyt ikä, vyötärö-lantio-suhde, paino) ja sit niiden yksilötason mieltymysten välille. taylor swift on yksi maailman suosituimpia artisteja tällä hetkellä, mutta se tuskin tarkoittaa että kaikki tai edes suurin osa maailman väestöstä kuuntelis taylor swiftia.
miksi esittää näennäisen neutraali kysymys niistä henkilökohtasista mieltymyksistä ja sit alkaa perustella ikään kuin objektiivisesti millainen evoluutiobiologian takia on sitä miellyttävintä? musta on itsestäni ainakin paljon mielenkiintosempaa kuulla ihmisiltä itseltään mistä ja miksi ne kiihottuu kuin että joku kertoo mistä ihmiset jotenkin lajityypillisesti kuulemma kiihottuu.
kuvittelisin itse elämän menevän vähän tylsäksi jos kaikille mieltymyksille ja kiihotuksen kohteille tarvitsee etsiä ja löytyä joku evoluutiobiologinen perusta, mulle ihmisnisäkäs on myös kulttuuria ja sosiologiaa, ei vain evoluutiota ja biologiaa.
tai no, jos joku foorumin käyttäjä haluaa selittää mulle evoluutiobiologisen perustan miksi ihmiset kiihottuu esim. kasvoille laukeamisesta, anaaliseksistä, nylonista, tennissukista, sisäkköasuista, ruoalla sotkemisesta, sitomisesta tai sähköiskuista, niin antaa tulla.
Sä siis aidosti tulet tänne vihjailemaan melko suoraan, että joku voisi kiihottua muustakin kuin lisääntymiseen todennäköisimmin johtavasta aktista hedelmällisimmällä hetkellä elämässä?!
Ts. Voisinko saada toisenkin kerran??
tai no, jos joku foorumin käyttäjä haluaa selittää mulle evoluutiobiologisen perustan miksi ihmiset kiihottuu esim. kasvoille laukeamisesta, anaaliseksistä, nylonista, tennissukista, sisäkköasuista, ruoalla sotkemisesta, sitomisesta tai sähköiskuista, niin antaa tulla.Kaikki ihmisten mieltymykset liittyvät jollain tavalla biologiaan, psykologiaan tai juuri kulttuuriin/sosiologiaan kuten mainitsit.
Kaikki ihmisten mieltymykset liittyvät jollain tavalla biologiaan, psykologiaan tai juuri kulttuuriin/sosiologiaan kuten mainitsit.
itse aiheeseen, nää keskustelut ois varmaan mielekkäämpiä jos ihmiset kykenis jotenkin tekemään eron keskimääräisten ja väestötasolla korostuvien mieltymysten (vaikkapa tässä asiassa nyt ikä, vyötärö-lantio-suhde, paino) ja sit niiden yksilötason mieltymysten välille. taylor swift on yksi maailman suosituimpia artisteja tällä hetkellä, mutta se tuskin tarkoittaa että kaikki tai edes suurin osa maailman väestöstä kuuntelis taylor swiftia.
kuvittelisin itse elämän menevän vähän tylsäksi jos kaikille mieltymyksille ja kiihotuksen kohteille tarvitsee etsiä ja löytyä joku evoluutiobiologinen perusta, mulle ihmisnisäkäs on myös kulttuuria ja sosiologiaa, ei vain evoluutiota ja biologiaa.
Huh, onneksi omassa asiakaskunnassani ei ole kukaan vielä hoksannut kysyä BMI:täni, lakkaisivat pian nauttimasta seurastani.
Vai onko tämä vain seurausta siitä, etten aikaani myy kuin herrasmiehille? 🤔
Mene ja tiedä 😊