Nuori (ikäistään nuoremman näköinen ja todella kovalla fitness-kropalla varustettu 35-vuotias voi vielä mennä, ehkä nuorekkain 40-vuotiaiden promille, mutta mieluiten 25v tai alle) ja sopusuhtainen tai hoikka on aikalailla minimiedellytys sille että olen fyysisesti kiihottunut naisesta. Eli hedelmällisimmän iän ulkoisilla merkeillä aikalailla mennään.
Mutta vaikka minulla on tämän joukon sisällä mieltymyksiä (tykkään esim. eksoottisista tytöistä, epätykkään bimboista, ym), ne alkavat merkkaamaan vähemmän kuin mentaaliset aspektit. Ei ole salaisuus että olen syrjäytynyt ja fyysisesti tykkään ajatella itseäni hentaista (tai Austin Powersista) tuttuna rumana paskiaisena koska itseironia on parempi kuin ei-ironinen omakuvani, ja kaikki "rehelliset signaalit" siitä että minua ei koeta ällönä ja vastenmielisenä ovat minulle hyvin tervetulleita. Tällaisia ovat esimerkiksi aloitteellisuus (on parempi jos tyttöä ei tarvitse käskeä suutelemaan minua), mutta tällaiset menevät vielä ammattimaisuuden piikkiin joten ne merkkaavat vähemmän; enemmän on väliä asioilla joita maksullisessa seksissä ei voi odottaa, tai jotka kielivät siitä että tytöt ajattelevat minua partnerina eivätkä asiakkaana (amatöörit kiihottavat minua lähtökohtaisesti enemmän, koska minulle on mentaalisesti väliä sillä että onko tytöllä yksi tai muutama daddy jotka ovat tiettävästi jollain tavalla valikoituneita, vai ottaako hän asiakkaakseen kenet tahansa joka ottaa yhteyttä julkiseen mainokseen). Esimerkiksi kumitta paneminen tuntuu siltä että tyttö ei pidä vahingossa minulle paksuksi tulemista maailmanloppuna, nieleminen tai suuhun sylkemistä pyytäminen ovat lähtökohtaisestikin vähän ällöjä joten näiden tekeminen hymyissä suin ja omasta aloitteesta on ristiriidassa sen kanssa että (kuten en voi olla ajattelematta) minun pelkkä läsnäoloni tuntuisi ällöltä. Tai jos tyttö pyytää siittämään hänet, kyllä se alkaa tuntua siltä että olen "oikeasti haluttu" vaikka olisin lähes täysin vakuuttunut että se on leikkiä, ja tyttö joka haluaa minua saa minut syttymään paljon enemmän kuin ero 7/10 tai 10/10 fyysisen viehättävyyden välillä. Seksiaktien ulkopuolella on myös väliä sillä että onko tytöllä kiire lähteä kotiin/ajaa minut pois, vai tuntuuko juttu luistavan sen verran hyvin että sitä sietäisi toistakymmentäkin vuotta. Eli aikalailla kiihottavuus menee sen mukaan että tuntuuko millään tavoin realistiselta päivittää suhde sokerittomaksi ja perustaa perhe, tosin myönnettäkööt että 10/10 naisen paneminen on silti kiihottavaa vaikka olisikin selvää että viikon kuluttua hän palaa kotimaahansa massien kanssa tapahtui meidän välillä mitä tahansa.