Tähän ei olekaan niin helppo vastata. Viehättää ja kiihottaa on kaksi hyvin eri asiaa, ainakin minulle, vaikka monesti kulkevatkin käsi kädessä.
Älykkyys, herkkyys, empatiakyky ja huumorintaju ovat ominaisuuksia, jotka naisessa viehättävät minua suuresti. Näiden merkitys on suuri varsinkin siviilisuhteissa, ja vaikuttavat tällöin suuresti myös seksuaaliseen kiihottumiseen. Ulkoisten ominaisuuksien kirjo, jotka minua naisessa viehättää onkin varsin laaja, ja ainakin siviilipuolella oikeastaan toissijainen.
Maksullisella puolella tilanne on vähän toinen, siinä korostuu ulkoisten ominaisuuksien merkitys, eli niiden, jotka suoraan vaikuttavat fyysiseen kiihottumiseen, ja sitähän tässä kysyttiin. Tässäkin minun mieltymysten kirjo on varsin laaja, pienestä ja hoikasta taskuraketista plus-kokoiseen, 18-vuotiaasta itseni ikäiseen tai vähän yli, riippuen paljon hetkestä ja mielentilasta. Ja siitä, mikä kiihottumisen sattuu laukaisemaan. Se voi olla tietynlainen hymy, katse, huulet, tuoksu, ääni, pienet terhakkaat rinnat, isot rinnat, kiinteät, lihaksikkaat reidet tai plus-kokoiset paksut ja pehmeät reidet, kiinteä vatsa tai pullea ja pehmeä vatsa. Pisamat, punaiset hiukset, tummat tai vaaleat hiukset...
Sillä samalla hetkellä, kun onnistun kuvaamaan kiihottavan naisen kiihotunkin naisesta, joka ei ollenkaan vastaa kuvausta. 
Tämäpä juuri.
Pääsääntöisesti sileä, tatuoimaton iho ja pitkät, hyvin hoidetut hiukset vaikuttavat minun kohdallani positiivisesti seksuaaliseen kiihottumiseen.
Kunnes sitten huomaankin kiihottuvani tatuoidusta ihosta ja sivukaljusta! 😄