Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Joku hullu stalkkeri varmaankin vainoaa minua...  (Luettu 3806 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Joku hullu stalkkeri varmaankin vainoaa minua...
« : Huhtikuu 28, 2020, 14:45:07 »
Joo, näinhän sen täytyy olla. Elinkeinoluurini pirisee aika ajoin siitä kuinka joku tuntemattomasta numerosta soittaa siten, että puhelimen näytöllä lukee "Yksityinen numero". Vaikka en ikinä vastaakaan sellaisiin puheluihin, niin pahus, kun en saa estettyjen puhelinnumeroiden lisäksi estettyä vielä tuolta tuntemattomasta numerosta tulevia soittoja. Kautta E-kupin tissivakoni, varmaankin joku hullu stalkkeri se siellä soittelee ja tietää puhelinnumerot, kotiosoitteet ja kaikki, ja janoaa suloista kostoa... Nyt kun muutenkin on tämä kevät ja "kukat ja mehiläiset" -tyylinen ilmiökin kaiketi paraikaa käynnissä, ja ruusut odottavat kaihoten pikku raitapaitaotuksia. Pitääkö olla huolissaan? Pitäisiköhän soittaa mutsille tai kilauttaa kaverille, ja alkaa nyt kovasti hyppimään tasajalkaa varpaillaan muutenkin, ettei tule enempiä yliherkkyysreaktioita kylmistä väreistä...? 8)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Joku hullu stalkkeri varmaankin vainoaa minua...
« Vastaus #1 : Huhtikuu 28, 2020, 15:21:27 »
Lisään vielä, että harkitsin juuri vesipyssyn hommaamista, jotta sielunvihollinen varmasti säikähtäisi ja vähintäänkin mönkisi neljällä jalalla tiehensä. 8) Toivottavasti sillä on myös siivet selässä, niin se osaa poistua lentämällä vauhdikkaammin ovesta tiehensä, jos näiden neliöiden sisälle eksyy...

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Joku hullu stalkkeri varmaankin vainoaa minua...
« Vastaus #2 : Huhtikuu 28, 2020, 15:30:49 »
Poliisi soitti kerran minulle ja silloin näytöllä luki teksti yksityinen numero. Ties vaikka siellä Jari Aarnio tavoittelisi Espoon Naista. Saattaa kuitenkin olla viisainta jättää vastaamatta.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Joku hullu stalkkeri varmaankin vainoaa minua...
« Vastaus #3 : Huhtikuu 28, 2020, 16:57:44 »
Joo, Jartsa ja vastaavat kannattaa skipata suosiolla, jos vaikkapa ovat terästäneet omia kahvittelutuokioitaan omilla lainvoimaisilla säädöillään ja säädöksillään (kaikkihan on näköjään heille laillista niin kauan kunhan eivät jää kiinni)... :D

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Joku hullu stalkkeri varmaankin vainoaa minua...
« Vastaus #4 : Huhtikuu 29, 2020, 15:50:34 »
Sielujen rakastaja, sinä olet jopa parempi mainosujuttaja kuin minä olen koskaan ollut! 10 pistettä ja papukaijamerkki.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Joku hullu stalkkeri varmaankin vainoaa minua...
« Vastaus #5 : Huhtikuu 30, 2020, 21:00:36 »
Toivottavasti oli Aarnio, sillä Sörkan lisko- osastolla samaa "yksityistä puhelua" näyttävää puhelinta käyttää myös kuristusmurhasta tuomittu ja transuista kiinnostunut Michael Penttilä, Vilja Eerikan murhasta tuomittu Touko Tarkki ja Porvoon oman lapsensa murhasta tuomittu Nicolas Chercel.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Joku hullu stalkkeri varmaankin vainoaa minua...
« Vastaus #6 : Toukokuu 11, 2020, 18:13:02 »
Luulin, että jos joku fanittaa minua, niin se joku osaa ihan varmasti soittaa näkyvästä numerosta, paitsi jos olen syystä tai toisesta joskus blokannut sen jonkun jostakin hyväksyttävästä syystä kenties joskus. Tai sitten kaikki fanit eivät uskalla soittaa näkyvästä numerosta, koska joidenkin kohdalla se siis saattaa olla erittäin salassa pidettävää tietoa, että pitää saada osoittaa ihailunsa minua kohtaan.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Joku hullu stalkkeri varmaankin vainoaa minua...
« Vastaus #7 : Toukokuu 11, 2020, 22:48:33 »
Haha ;D Hauska juttu
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.