Keskustelua paikkakunnittain > Itä-Suomi
Itäsuomi interrail.
jth_84:
--- Lainaus käyttäjältä: Jussi40 - Syyskuu 25, 2025, 10:47:38 ---On ne aktiivisia mutta ei joka hetki saatavilla.
Luulen että sen Pervoilijan olen vuosia sitten tavannut. Ei jäänyt hyvää kuvaa. Kämppä ihan sekaisin. Jokin aika sitten uudelleen otin yhteyttä ja olis pitänyt häntä varten hotelli tms. varata. Vittuili päälle että ei kukaan tee omassa asunnossaan seksihommia. Ei jatkoon. Nuo vanhemmat tapaukset on tullu kokeiltua pari kertaa.
--- Lainaus päättyy ---
Komppaan kyllä asiaa pervoilijasta. Se alkoi jälkikäteen vaatia maksua ylimenneestä ajasta, vaikka se ite ei maininnut ajan ylittymisestä missään vaiheessa mitään.
maunoman94:
Onko tuo vieraileva Nuori24 oikeasti niin lihava, että on epäseksikäs? Sovitut palvelut eivät pidä,nihkeä palvelu vai kovempikin kusettaja? Ite jutellut s-postilla hänelle, vastaa nopeasti ja asiallisesti.
asdf:
Tarkoittaa varmaan veerasinivuorta, eikä nooraharhaa.
Molemmat tavattu. Veera hoputtaa, Noora nauttii.
Tuota nuorta ajelin kerran, oli hintaan nähden ihan ok.
Jahvetti:
--- Lainaus käyttäjältä: jth_84 - Syyskuu 27, 2025, 23:10:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jussi40 - Syyskuu 25, 2025, 10:47:38 ---On ne aktiivisia mutta ei joka hetki saatavilla.
Luulen että sen Pervoilijan olen vuosia sitten tavannut. Ei jäänyt hyvää kuvaa. Kämppä ihan sekaisin. Jokin aika sitten uudelleen otin yhteyttä ja olis pitänyt häntä varten hotelli tms. varata. Vittuili päälle että ei kukaan tee omassa asunnossaan seksihommia. Ei jatkoon. Nuo vanhemmat tapaukset on tullu kokeiltua pari kertaa.
--- Lainaus päättyy ---
Komppaan kyllä asiaa pervoilijasta. Se alkoi jälkikäteen vaatia maksua ylimenneestä ajasta, vaikka se ite ei maininnut ajan ylittymisestä missään vaiheessa mitään.
--- Lainaus päättyy ---
Onkohan tää sit toiminu eri nimellä täälläki?
Muistan kyl yhden, joka teki ihan just tuota samaa, et alko jälkeenpäin pyytää lisämaksua.
Ituhippi:
Taitanee tää pervoilia vaihtaa taasen nimimerkkijään nakusuomessa. Nimimerkkivaihtuu mut tyyli kirjoitaa ei.
Veeran on kallis. Ei mitään parempaa ku edullisimmillakaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta