^ Käyttääkö joku duunimeiliä näihin puuhiin?
Uutiset:
Minun luokse pääsee joko soittamalla rekisteröidystä numerosta tai aluksi viestimällä työsähköpostista, sen jälkeen voi soittaa prepaidista.
Käyttää. Laitoin vuosia sitten sähköpostia eräälle naapurissa ilmoittaneelle neidillä. Hänellä oli tietty sama ongelma kuin kaikilla palveluntarjoajilla eli viestejä tuli kauheasti. Hän keksi siihen näppärän ratkaisun eli kokosi yhteen vastaukseen kaikkien ilmoitukseen vastanneiden sähköpostiosoitteet ja vastasi yhteissähköpostilla kaikille siten että kaikki vastaanottajat näkyivät kaikille. Yllättävän moni oli vastannut firman sähköpostilla...Vähän samantapainen kämmi sattui vuosia sitten.
Käyttää. Laitoin vuosia sitten sähköpostia eräälle naapurissa ilmoittaneelle neidillä. Hänellä oli tietty sama ongelma kuin kaikilla palveluntarjoajilla eli viestejä tuli kauheasti. Hän keksi siihen näppärän ratkaisun eli kokosi yhteen vastaukseen kaikkien ilmoitukseen vastanneiden sähköpostiosoitteet ja vastasi yhteissähköpostilla kaikille siten että kaikki vastaanottajat näkyivät kaikille. Yllättävän moni oli vastannut firman sähköpostilla...Sain joskus vuosia sitten samanlaisen. Maansiirtoala oli hyvin edustettuna.
Käyttää. Ehkä yllättävän monetkin.En minä sinua pelkää ja voisin olla yhteyksissä ihan omalla sähköpostiosoitteella periaatteessa. Vaan pelkään sitä, mitä voisi tapahtua jos kännykkäsi joutuu vääriin käsiin sinusta riippumattomista syistä tai tietomurron seurauksena.
Menee myös usein niin et ekalle tapaamiselle tullaan anonyymina, ja sen jälkeen siirrytään käyttään omaa sähköpostia ja oletettavasti omaa numeroa.
Eikä ole ollut ongelma, joten hyvin voi käyttää ihan mitä osoitetta/numeroa haluaa.
Tai jos lukee useampi, niin toivottavasti kaikille siellä työpaikalla on ok et Reiska käyttää sitä huorien tapaamiseen.
"REEEEEIIIIISKAAAAA, nyt se sun horos on vastanu, tuut sä lukeen tän, sille sopis se sun lounasaika."
En minä sinua pelkää ja voisin olla yhteyksissä ihan omalla sähköpostiosoitteella periaatteessa. Vaan pelkään sitä, mitä voisi tapahtua jos kännykkäsi joutuu vääriin käsiin sinusta riippumattomista syistä tai tietomurron seurauksena.
Minulla oli tili pettäjäsivustolla 2015. Sähköpostiosoitteeni oli vuodettujen joukossa, mutta se ei ollut oikealla nimellä. Minulle ei käynyt huonosti. Joukossa oli monia tunnettuja nimiä. Tämä voi tapahtua myös huoran kanssa niin, että hän ei tee sitä tahallaan.
Tai jos lukee useampi, niin toivottavasti kaikille siellä työpaikalla on ok et Reiska käyttää sitä huorien tapaamiseen.ai saakeli. Päivän naurut.
"REEEEEIIIIISKAAAAA, nyt se sun horos on vastanu, tuut sä lukeen tän, sille sopis se sun lounasaika."
Onko sulla muuten Venla käyntikortteja? Niitä vois jakaa duunikavereille.