Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Duunimeilistä postia hupakolle  (Luettu 4864 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3042
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #20 : Huhtikuu 30, 2020, 15:32:57 »
En minä sinua pelkää ja voisin olla yhteyksissä ihan omalla sähköpostiosoitteella periaatteessa. Vaan pelkään sitä, mitä voisi tapahtua jos kännykkäsi joutuu vääriin käsiin sinusta riippumattomista syistä tai tietomurron seurauksena.

Minulla oli tili pettäjäsivustolla 2015. Sähköpostiosoitteeni oli vuodettujen joukossa, mutta se ei ollut oikealla nimellä. Minulle ei käynyt huonosti. Joukossa oli monia tunnettuja nimiä. Tämä voi tapahtua myös huoran kanssa niin, että hän ei tee sitä tahallaan.

Joo, toi on kyllä ihan totta, ja kannattaa tietysti käyttää omaa harkintaa milloin ottaa yhteyttä omilla tiedoillaan ja milloin ei.
Kännykät on yleensä riski ihan kaikessa- niin, mullahan ei horo-mailia ole kännykässä. :)
Ja tietokoneet pitää suojata hyvin.
Tottakai minne vaan voidaan koittaa murtautua, mutta omilla toimilla on kuitenkin yleensä se merkittävin vaikutus tietoturvassa.
Älkää tallettako salasanoja mihinkään sivuille/selaimille ja muistakaa vaihtaakin niitä salasanoja joskus :)
Yleisesti, yksittäisten horojen sähköpostit kuitenkaan eivät ole kovin suuren vaivan arvoisia, hieman eri luokkaa kiinnostavuuden kohteena kuin jokin globaali pettäjäsivusto jonka voi nähdä suurenkin ajan ja vaivan arvoiseksi murtautua.

Tai jos lukee useampi, niin toivottavasti kaikille siellä työpaikalla on ok et Reiska käyttää sitä huorien tapaamiseen.
"REEEEEIIIIISKAAAAA, nyt se sun horos on vastanu, tuut sä lukeen tän, sille sopis se sun lounasaika."
;D ;D ;D ai saakeli. Päivän naurut.
Onko sulla muuten Venla käyntikortteja? Niitä vois jakaa duunikavereille.

Pitäisi ehkä teetättää Reiskaa varten :D
No mutta, onhan mulla käynyt samoista duunipaikoista kaveruksia.
On käynyt niinkin et ovat tulleet samalla kyydillä, toinen jäänyt odottaan vuoroaan ulos ja sit läpsystä vaihto. Tai sit on otettu yhteyttä ja kerrottu kuka duunikaveri mua on suositellut ja kysytty et pääsiskö toinenkin koittaan.
Kaikissa työpaikoissa huorissa juokseminen ei ole huono juttu.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kokkolassa ke 29.5.!

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #21 : Huhtikuu 30, 2020, 15:49:13 »

Sitä vaan yritin teille kertoa että mulla ei oo duunimeiliä.

Ei vai?  ??? Mikäs tää pimpdaddylifti-maili osoite on, jonka sain Ludmillalta. Sun kanssa kuulemma pitää ensin sopia kaljahakismatka Viroon ja sitten vasta voi puhua tapaamisesta leidin kanssa.         
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #22 : Huhtikuu 30, 2020, 15:49:37 »
Ei tulisi mieleenkään. Ihan tietoturvasyistä harrastemeili erikseen ja prepaid yhteydenpitoon.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #23 : Huhtikuu 30, 2020, 17:07:49 »
^
Tuo riski on aina olemassa, vaikka kaikki olisi kuinka salaista.

Riski on toki aina olemassa kaikessa tekemisessä.

Riskin suuruuteen voi vaikuttaa, sillä ettei jaa henkilökohtaisia tietojaan avoimesti kaikille.

Jos hupakon luuri varastetaan ja sieltä löytyy minun prepaid, varas ei lähtökohtaisesti voi sitä hyödyntää mitenkään.

Jos luurissa olisi oma henkilökohtainen numero, voisi varas vähintääkin aiheuttaa kiusaa, pahimmillaan riippuen työpaikasta ja suhdestatuksesta pilata koko elämän...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9087
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #24 : Huhtikuu 30, 2020, 17:20:47 »
Kaikilla on oikeus ihan kaikkeen ja jälki on sen mukaista. Ei noi vastapään asukkaat varmaan tykkää et bailaan ikkunan edes pelkkä pipo päässä, näppis sylissä ja läski perse hytkyy kun hyytelö. Mut mul onki prepaid, hehee boyyyyy!
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #25 : Huhtikuu 30, 2020, 17:27:59 »
Käyttää. Laitoin vuosia sitten sähköpostia eräälle naapurissa ilmoittaneelle neidillä. Hänellä oli tietty sama ongelma kuin kaikilla palveluntarjoajilla eli viestejä tuli kauheasti. Hän keksi siihen näppärän ratkaisun eli kokosi yhteen vastaukseen kaikkien ilmoitukseen vastanneiden sähköpostiosoitteet ja vastasi yhteissähköpostilla kaikille siten että kaikki vastaanottajat näkyivät kaikille. Yllättävän moni oli vastannut firman sähköpostilla...
Vähän samantapainen kämmi sattui vuosia sitten.
Oli eroottinen mökillätapaaminen useamman ihmisen kanssa. Siellä otettiin valokuvia kaiken muun ohella. Koska kuvat oli otettu minun kännykällä, lähettelin niitä yksitellen saamiini meiliosoitteisiin.
Yhden sankarin kohdalla joka sai kuvat, lähestyi minua jokin aika sitten duunimeilistä kysyen samanlaista uusintaa.
Kämmi oli siinä, meili mistä lähetti minulle kyselyn oli sama ketju johon olin ne kuvat laittanut menemään.
Oli lisännyt kaikki tuntemansa Dominat ja seksityöntekijät samaan joukkoviestintään ja aikaisemmin otetut kuvat menivät luonnollisesti myös heille.
Se ystävyys jäi siihen.

Minulle noin ei voi käydä, tapaan harvakseltaan yhden miehen kerrallaan.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #26 : Huhtikuu 30, 2020, 17:31:01 »
^
Tuo riski on aina olemassa, vaikka kaikki olisi kuinka salaista.

Riski on toki aina olemassa kaikessa tekemisessä.

Riskin suuruuteen voi vaikuttaa, sillä ettei jaa henkilökohtaisia tietojaan avoimesti kaikille.

Jos hupakon luuri varastetaan ja sieltä löytyy minun prepaid, varas ei lähtökohtaisesti voi sitä hyödyntää mitenkään.

Jos luurissa olisi oma henkilökohtainen numero, voisi varas vähintääkin aiheuttaa kiusaa, pahimmillaan riippuen työpaikasta ja suhdestatuksesta pilata koko elämän...

Joo, näin voi käydä. Mutta ekaks pitää murtautua mun taloon, ja täällä on vanhaa Nokian kännykkää kiinnostavampaa tavaraa.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #27 : Huhtikuu 30, 2020, 20:58:01 »
Miksi ei vain tehdä omaa s-posti osoitetta jolla pitää yhteyttä hupakoihin? Tein aikoinaan ihan iki oman ja sitä tulee käytettyä jos niikseen on ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2674
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #28 : Huhtikuu 30, 2020, 21:21:59 »
^ tällänen ratkaisu mullakin on👍
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #29 : Huhtikuu 30, 2020, 21:56:09 »
Käykö joku töissä?

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #30 : Huhtikuu 30, 2020, 21:58:12 »
^^ ja ^^^ niin eiköhän jokaisella, jolla on ripaus itsesuojeluvaistoa löydy prepaid ja höpöhöpö-meili tähän harrastukseen  8)

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #31 : Toukokuu 01, 2020, 19:53:09 »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9087
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #32 : Toukokuu 02, 2020, 00:29:24 »

Sitä vaan yritin teille kertoa että mulla ei oo duunimeiliä.

Ei vai?  ??? Mikäs tää pimpdaddylifti-maili osoite on, jonka sain Ludmillalta. Sun kanssa kuulemma pitää ensin sopia kaljahakismatka Viroon ja sitten vasta voi puhua tapaamisesta leidin kanssa.       

Älä usko mitä se Lurppimilla sössöttää. Se on joku sokerideitti
Why so fragile?